Hae Anna.fi-sivustolta

1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Onko Ammajärjestö kultti?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä cult?, 17.07.2011.

1. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Olet ulos kirjautunut, mutta et ole valehdellut. Et vain tiennyt kirjautuneesi ulos.
    Tietämättömyys ei ole valehtelua.

2. Mistä tiedät Vierailija

ettei joku olisi jo tämänkin energia yli?

3. huhhahhei Vierailija

Minä en ole Kamomilla enkä kamomilla enkä ja rommia pullo. Minä olen huhhahhei. Minusta se uusi kyselijä Kamomilla ei tiedä mitä tarkoitetaan ja siksi kyselee. Voin olla väärässäkin. Täällä ei enää tiedä kuka miksikin kirjoittaa ja mitäkin tarkoittaa :)

4. dfg Vierailija

Joo. Ei se selaimen sulkeminen automaattisesti kirjaa ketään ulos. Monissa nettiselaimissa voi valita itse tahtooko automaattisen uloskirjautumisen, vai ei. Kuten senkin tahtooko evästeitä poistettavaksi joka kerta, kun selain suljetaan, tai vaikkapa kerran viikossa.

5. Täytyy muistaa Vierailija

Minun ei tarvitse tietää sitä.

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minun ei tarvitse sisään kirjautua, kun olen kokoaikaisesti kirjautuneena. Kännissä taidat itse nyt olla. En ymmärrä sitä, että sanomisiani vääristellään.

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Kyllä kirjaa. Mutta jos merkitsee kohdan "muista kirjautumiseni" - tai mikä se nyt tarkalleen ottaen olikaan - niin aina, kun Plazan sivun avaa, niin selain kirjaa sinut automaattisesti sisään. Eli selaimen ollessa suljettuna myös nimimerkki on uloskirjautuneena.

Myöskin Operassa, jota itse käytän, on mahdollisuus tallentaa salasana. Firefoxissa lienee sama ominaisuus. Tällöin salasanoja ei tarvitse muistaa, riittää, että klikkaa "kirjaudu sisään"-painiketta, joka Operassa on avaimen muotoinen.

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    No kyllä se näin on.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    No miten sen halauksen sitten pitäisi vaikuttaa?

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Ammalla on totuutensa. Onko se oikein vai kuvitteleeko Amma? Mitä jos Amma onkin väärässä?

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Jospa se ei tienny jotta kamomilla -nikki oli varattu? Ethän ole aikoihin kirjoittanu täällä?

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Voi luoja. En voi muuta sanoa. :D Ei pahalla. Oliskos sulla vaikka joitakin nuorisoa joka sulle selittäis näitä atk-hommia ja rekkautumisia sun muita?

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Ei silloin uloskirjaudu jos ruksaa sen aina kirjautuneena eikun muista minut vai mikä se on, vaikka koneen ja selaimen sulkee. On vihreä pallo aina.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Täh??? Vieras Kamomilla ei nimenomaan ollu rekattu. Oikea oli rekattu kamomilla ja avataar. Vieras oli isolla etukirj ja oikea pienellä. Siks saattoi tullakkin erehdys.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Eipä kirjaa ainakaan firefoxissa. Olen kirjautuneena vihreä pallo vaikka selain suljettu jos klikkaan sitä muista minut. Eikä mun tarvi klikata mitään "kirjaudu sisään". Nyt olen kyllä ottanut pois sen muista minut kun kesän aikana muutkin tällä masiinalla surffailee.

16. kamomilla Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa Veskari! Olen minä kirjoittanut anonyymisti, paljonkin asioita pohtinut monelta kantilta. Kirjoittanut keskusteluihin, aloittanutkin keskusteluja täällä, joten harhaa on sekin, jos joku luulee etten ole kirjoittanut ;) Parempi on joskus pysyä "maastoutuneena". Moniin kirjoituksiini olet sinäkin kommentoinut samaa mieltä ollen.

Minusta asiat vaan tulee paljon paremmin esiin ja mielipiteet, kun kirjoittaa ilman rekkautumista. Kukaan ei niin takerru nikkiin muodostamaansa kuvaan, kun noita nikkiriippuvaisia on. Sinäkin olet joutunut kohteeksi monet kerrat.

Huvittaa vaan sellaiset ihmiset jotka toivottelevat, että mene kirjoittamaan vaan kristallipallon puolelle. Voihan olla ja oikeasti totta onkin, että juuri minä olen laittanut heitä miettimään asioita täällä yliluonnolliset-puolella, monet kerrat ;) Siinäpä on hyvät syyt olla maastoutuneena!

17. Hmmm... Vierailija

Luulen että veskari tarkoitti ettet ole kirjoittanut rekattuna niin ei silloin joku uusi voi tietää tai muistaa että täällä on joku samankaltainen nikki.

Olen ihan samaa mieltä tuosta mitä kirjoitat nikittömyydestä. Yhä harvemmin täällä enää arvaillaan rekkautumattomankaan kirjoittajan oletettua vakinikkiä ja reagoidaan niistä johtuviin omiin luuloihin, mikä on hyvä keskustelun ja hyvän käytöksen kannalta.

18. kamomilla Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomasin kyllä, mitä hän tarkoitti ja totta, uusi ei voi tietää tai muistaa, jos toinen ei ole rekattua nimimerkkiä pitkään aikaan käyttänyt, että sellainen on. Asia voi hyvinkin olla näin.

Keskustelu soljuu tosiaan parhaiten, kun anonyymisti kirjoitellaan. Silloin puhutaan asiasta, eikä mennä henkilöön kohdistuviin asiattomuuksiin tai asenteisiin niin herkästi.

19. dfg Vierailija

Ei kirjaa. Sen valinnan voi tehdä itse.

20. Kysymys Vierailija

Miten se valinta tehdään? Minulla välillä selaimen sulkeminen kirjaa ulos ja välillä ei enkä ole käsittänyt miksi niin tapahtuu tai ei tapahdu.
    En ole siis ruksinut sitä muista nikkini kohtaa.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Riippuu kai vissiin selaimestakin en ole varma mutta firefoxi kirjaa kyllä ulos jonkun ajan kuluttua jos et ole ruksinu sitä muista minut -kohtaa. En tiedä kuinka kauan pitää olla väliä sillä että menee uudestaan jotta kirjaa ulos.

Jos ruksaat sen kohdan et kirjaudu silloin ulos ollenkaan vaan on kaikki tunnukset sielä valmiina eikä mitään kirjaudu nappulaa tarvi näpelöidä niinkuin Sivaltaja sanoi. Siis tää pitää firefoxis paikkansa. Muista en tiedä. Toki en tiedä sitten onko jotain masiinoissakin jotain omia asetuksia toisissa jotka kirjaa ulos koska mun entinen mini joka tosiaan on entinen niin se kirjasi aina ulos vaikka laitoin tuon muista minut. Tämä isompi läppäri ei ole ikinä kirjannut ulos jos olen laittanut muista minut.

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Juuh tota tarkoitin jottet ainakaa rekattuna ole pitkään aikaan kirjoittanu niin ei välttämättä voi joku uusi tietää. Tosaalta ei sitäkään tiedä vaikka tahallaan olisi tehnyt. Ehkäpä tämä "vieras Kamomilla" ite kertoo ainakin silloin jos vahingossa sun nikkis otti että oli vahnko.

Mäkin olen samaa mieltä tuosta nikittömyydestä kamomillan kanssa. Tuo on kyllä toisaalta ratkiriemukasta tuo kun arvaillaan joitakin nikkejä villisti ja sen mukaan reagoidaan. Miten monta kertaa sivullisia on luultu minuksi ja minua heh on luultu Inkeksi ja Alteks ainakin. Oli muitakin. :D Kuvitelkaa!!! Inkeksi ja Alteksi!!! Ihan erilaiset tyylit kirjoittaa ja mua on luultu kummaksikin!!! :D Eli millä perusteella immeiset täällä oikeen tulkkaa näitä anonyyminikkien kirjoituksia? Energialuvusta ei ainakaan tietookaan!!! ;D

Mullakin joskus nousee hyvin vahvana mieleen jostakin anonyymista jotta "tuo on tuo" mutta emmä sano mitään kun sehän voi olla vain ihan mielikuvitusta. Esmes sun nimi on joskus noussu mieleen mutten tiedä oletko silloin ollu sinä vai vain joku jolla on sama tyyli kirjoittaa. Olen nimittäin toisinaan bongannu anonyymin jonka kirjotus ois voinu olla mun. Niin samalla lailla kirjoitettu.

:D :D Ei kai sinällään ole outoa kamomilla vaikka olen ollut sun kanssas samaa mieltä anonyymina kun olit kun olenhan mä ollut sun kanssa samaa mieltä vaikka olet ollut omallasikin ja samoin eri mieltä riippuen ihan asiasta. Saman nikin kanssa voi olla eri mieltä ja samaa mieltä riippuen asiasta. Tuskin koskaan aiva kaikista asioista on samaa mieltä jonkun kanssa.

Mut jos kirjoittaa tismalleen yks yhteen jutun omalla ja anonyyminikillä ja oman kimppuun käydään anonyyminikin ei niin se puhuu paljon. Kimppuun käymisellä en tarkoita pelkkää eri mieltä olemista vaan niitä juttuja jotka on ihan riidanhaaston vuoksi kirjoitettu.

23. potut pottuina Vierailija

Uusi ei voi TIETÄÄ, että olet olemassa. Muistaahan se ei voi, koska ei tiedä.

24. --- Vierailija

Riippuu selaimesta.

25. sitten... Vierailija

Jos ns. vakinikki ottaa ns. puskanikin, niin siinä voi käydä niinkin, että tämä vakinikki tahtoo todistaa itselleen, että häntä mollataan vain ns. pärstäkerotimen vuoksi. hän tahtoo löytää itselleen todisteita. Niinpä hän lähtee etsimään niitä ja huomaamattaan muokkaa omaa keskustelutyyliään "paremmaksi". Kun sitten ei tule paskaa niskaan, hän ajattelee "ahaa! tiesin etten ole paha, vaan ne negatiiviset ihmiset haukkuvat minut sen vuoksi, mitä se vakinikkini edustaa"

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri