Onko anoppisi tai appesi facebookissa, jos on niin huolisitko kaveriksi, entä omat vanhempasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Mun vanhemmat ei ole eikä tule, äitini ei muutenkaan ymmärrä tietokoneen ääressä istumista, hän vain käy lukemassa sähköpostit ja ei muuta. Isäni ei edes osaa konetta käyttää.

Miehen äiti on näköjään facebookissa, huomasin pari päivää sitten, mutta ei ole ainakaan vielä laittanut mulle kaveripyyntöä ja jos laittaa niin mietin kaksi kertaa hyväksynkö, sillä vaikka meillä on sinänsä ihan hyvät välit niin ei olla kuitenkaan missään tekemisissä toistemme kanssa, ja mieskään ei ole missään tekemisissä vanhempiensa kanssa, eikä halua että minäkään olen.

Ei ole appivanhemmat facebookissa, mutta oma äitini on, ja tottakai hän on ystävälistallani! Jos anoppi tai appi sinne myös eksyisi, niin toki hyväksyisin heidät listalleni. =)

anoppi eikä appi ole, enkä voisi edes kuvitella että olisivat......
Omista vanhemmistani isäni on ja sen kaveri myös oon.. äitee ei oo, eikä ymmärrä kuulemma moista. :) mutta, empä menisi vannomaan, etteikö sekin sinne joku päivä ilmestyisi. :)

Sattuipa sopivasti tää avaus.....Meillä anoppi toissa päivänä kysyi, olenko facebookissa. Sitten sanoi, että laittaa kaveripyynnön, joka on kuulemma sitten kans hyväksyttävä...

Ärsyttää, koska en missään nimessä olisi halunnut sitä ihmistä fb-kaveriksi; on utelias ja ärsyttävä ihminen. Ei ollut kuitenkaan pokkaa sanoa, etten häntä kaveriksi halua. Nyt tympäisee =/.

Tottakai anoppi ja appiukko ovat kavereita facebookissa :) Ovat farmikavereitakin. Omia vanhempiani en ole sinne saanut houkuteltua. Mun ukolla on huippukivat vanhemmat.

Sitten muuten tiedoksi, voitte halutessanne rajoittaa mitä ihan yksittäisetkin ihmiset teistä fb:ssä näkevät