onko apteekin oma raskaustesti hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätäinen =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätäinen =)

Vieras
siis onko näyttänyt oikein? ja onko kuinka herkkä?

testasin äsken sillä. negaa näyttää. menkat ei ole vielä alkanut. mulla säännöllinen kierto. olis viimeistään tänä aamuna pitänyt alkaa.

aloin epäillä raskautta,kun ei ole tullut ollenkaan tuhruvuotoa,mikä yleensä on ennakoinnut menkkoja.
kauheen limaista ja paljon tulee valkovuotoa,joka kanssa uutta.

uskonko vain,että nega oli ja menkat nyt jostain muusta syystä viipyy?

kiitos

On se, hyvä testi ja luotettava! Joko ihan puhdas nega, tai sitten viivan kyllä erottaa jos siihen sellainen kontrollin lisäksi tulee. Valitettavasti uskon siis, että nega on, tai vaihtoehto kaksi, että oviksesi onkin ollut myöhemmin ja teit testin liian aikaisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
On se, hyvä testi ja luotettava! Joko ihan puhdas nega, tai sitten viivan kyllä erottaa jos siihen sellainen kontrollin lisäksi tulee. Valitettavasti uskon siis, että nega on, tai vaihtoehto kaksi, että oviksesi onkin ollut myöhemmin ja teit testin liian aikaisin..

niin. on kyllä hyvin mahdollista, että ovulaatio tapahtui 12 päivää sitten,eli olen 2päivää liian ajoissa. jospa odotan tuleeko menkat silloin =)

Kerran olen sillä testannut ja toiste en testaa. Tulos oli todella epämääräinen vaikka erittäin säännölliset menkat oli jo yli viikon myöhässä!
Epämääräinen "tulos" on kuitenkin nyt reipas eskarilainen :heart:

Muoks. Kaikki muut joilla olen testannut (ja niitä totisesti on useita :D ) ovat näyttäneet selkeästi joko plussaa tai negaa, luotettavasti. Ja ovat olleet halvempia ja herkempiä kuin tuo apteekin oma.

Joka testissähän on näitä "maanantai"kappaleita, mut kyllä mulle tuo apteekin oma on aina ollut luotettava. Mitään epämäräistä sillä en ole testannut ikinä, viiva on ollu plussaa ja nega negaa. Neljäs muksu tulossa, ja historiassa takana miljuuna turhaa testausta kierukan aikana.. :ashamed:

Samaisesta testistä kysyiyisin kun eilen tein ettää kuuluuko siihen "plussaikkunaan" tulla väriä ensin kun kastuu ja sitten hävitä? Mulla tuli ihan selkeä viiva siihen mutta viiva oli väärinpäin ja samantien hävisikin kun testiikkuna alkoi kastumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaisesta testistä kysyiyisin kun eilen tein ettää kuuluuko siihen "plussaikkunaan" tulla väriä ensin kun kastuu ja sitten hävitä? Mulla tuli ihan selkeä viiva siihen mutta viiva oli väärinpäin ja samantien hävisikin kun testiikkuna alkoi kastumaan?

juu toi on ihan normaalia.. mulla kyllä apteekin testi on aina antanut ihan oikean tuloksen. mutta tosiaan, voi olla että ovulaatio ja kiinnittyminen on tapahtunut esim. viikon myöhässä.
kuopukseni oli np-ultrassa viikon nuorempi kuin menkoista laskettuna, eli ovis oli tosiaan ollut myöhässä.

mutta tsemppiä yritykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se ei ole viiva, vaan väriaine leviää virtsan mukana, ja se näyttää poikittaiselta viivalta joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja hätäinen =):
lisään vielä kysymyksen; mistä tämä vetinen ja limainen valkovuoto voisi johtua? joku tulehdus? raskaus`(ei varmaan kun negaa tuli)?

Mulla apteekin oma testi näytti haamuplussaa tasan 14 päivää hedelmöittymisestä. Ja sit muutaman päivän päästä tarkistustestissä oli viiva vahvistunut. Ja sit vielä parin päivän päästä oli vahvistunut lisää. Miten niin en uskonut silmäni ;) Nyt muuten testien tulos nukkua tuhisee päiväuniaan..

Limainen vuoto voi johtua vaikka hiivatulehduksesta.

Yhteistyössä