Onko apteekista ostettavassa Onni-raskaustestissä viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelevä

Vieras
Eli tein pari päivää sitten testin Apteekin omalla, ja selvä nega. Nyt aamuyöstä tein Onni-testillä, ja kun parin tunnin päästä katsoin valoa vasten tietystä kulmasta, niin siinä näkyy haalea viiva... molemmat viivat sinertäviä. Niin testi viiva kun kontrollikin. Ja molemmat melko haaleita. Myös haalea punertava vuotokin alkoi sitten aamulla! Mutta ei mitään menkkatuntemuksia.

Jos siinä on väriä, se ei ole viivanpaikka vaan haamu. Eli joko olet raskaana tai olit raskaana. Pieni vuoto on tavallista ja harmitonta alkuraskaudesta, jos se kovasti siitä runsaantuu, niin huolestuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Eikös tulos pidä tulkita viiden minuutin kuluessa tai viiden minuutin päästä? Parin tunnin kuluttua ei enää näytä oikein.

Ahaa, mä en huomannut tuota. Jos tosiaan parin tunnin päästä, niin se on jo roskishaamu eikä tarkoita mitään. Jotkut testit tekee niin et muutaman tunnin päästä tulee se toinenkin viiva näkyviin. Mä olen siis tuo edellinen kirjottaja.

No miks sitä pitää testata noin aikasin? Menee rahaa hukkaan testeissä, tulee turhaa jätettä, ja kun niissä yleensä sanotaan että toimii kun kuukautiset jää pois.

Alkuperäinen kirjoittaja bgtbhiyjny:
No miks sitä pitää testata noin aikasin? Menee rahaa hukkaan testeissä, tulee turhaa jätettä, ja kun niissä yleensä sanotaan että toimii kun kuukautiset jää pois.

Menkat myöhässä nyt reilu viikon, ehkä. Melko säännöllinen kierto on ollu, pari pidempää kiertoa. Eli en mielestäni liian aikaisin kuitenkaan testiä tehny. Täytyy varmaan vaan odottaa alkaako vuoto kunnolla, vai loppuuko. Tosin nyt kun kunnolla luin ohjeet, niin siinä sanotaan, että testi viiva tulee punaiseksi. Ja testissä sanotaan myös, että positiivinen tulos on luettavissa tunteja vielä testiajan jälkeen.

Yhteistyössä