L
"Liia"
Vieras
Yleensä en ole harrastanut "halpiskenkiä", mutta vuoden aikana tein muutaman poikkeuksen kun ajattelin, että olisi kiva jos olis enemmän erilaisia kenkiä. Olen ostanut tästä syystä Biancosta kahdet kengät. Syksy/talvi saappaat hinta n. 70 ja kummastakin halkesi ja toisesta lähti osittain pohja irti kolmannella käyttökerralla. Viime kesänä ostin sandaalit (hinta 59). Käytössä oli samaanaikaan myös kahdet muut kesäkengät eli en päivittäin niitä käyttänyt mutta kuitenkin melko paljon. Näistä sandaaleista lähti alle kuukauden käytön jälkeen toisesta kaksi remmiä irti pohjasta jotka sain kyllä liimattua takaisin. Toisesta sandaalista hajosi solki noin kuukauden käytön jälkeen niin ettei sitä pystynyt enää itse korjaamaan ja kengistä tuli käyttökelvottomat.
Tänään kaupungilla ollessa näin muutamalla ko. Liikkeen kassit kädessä ja tuli mieleen onko minulla vain käynyt huono tuuri vai kestävätkö tuollaiset "halpiskengät" vain noin vähän käyttöä aina? Mielestäni älytöntä maksaa tuonkaan vertaa jos esim. 70 saan kolme käyttökertaa kestävät kengät.
Tänään kaupungilla ollessa näin muutamalla ko. Liikkeen kassit kädessä ja tuli mieleen onko minulla vain käynyt huono tuuri vai kestävätkö tuollaiset "halpiskengät" vain noin vähän käyttöä aina? Mielestäni älytöntä maksaa tuonkaan vertaa jos esim. 70 saan kolme käyttökertaa kestävät kengät.