Onko edes pieni mahdollisuus raskaana olemiseen?

  • Viestiketjun aloittaja Kukkakeppi
  • Ensimmäinen viesti
Kukkakeppi
moi, täällä yksi vauvakuumeinen taas kirjoittelee ja etsii kohtalontovereita.
Mulla on kesäkuulta takana yksi keskenmeno, meni kesken viikolla 7 + risat. Sen jälkeen ollaan aktiivisesti ja vähän vähemmän aktiivisesti yritetty esikoista & mulla edelliset kuukautiset alkoivat 5.8. Kierto mulla on aina ollut lähes poikkeuksetta 28 päivää ja tänään olisi kp 33/28.
Kokeiltu on, monilla eri testeillä & aina vain negaa näyttänyt - viimeksi tänään aamulla.
Oireita on, vatsa nippailee, pissattaa jatkuvasti ja voi luoja niitä äklötyskohtuksia. Tulevat semmoisissa aalloissa. Eilen huomasin rintani olevan kipeänä & nännit huusi hoosiannaa saunaan mennessä kun kietaisin pyyhkeen päälleni.
No, tuossa tänään sitten vähän aamutouhuttiin ja nyt sen yhdynnän jälkeen kun kävin vessassa, paperiin jäi semmoista vaaleanpunertavaa valkovuodon oloista mönjää. (Olen ällöttävä.)
Onkohan tuo vain ihan siitä yhdynnästä johtuvaa? Voisikohan se olla jotakin kiinnittymisvuotoa? Alkaakohan mun menkat nyt vain myöhässä? Mitä mitä mitä. Oon ihan pihalla ja hämmentynyt. :D
Pitäisikö vain heittää kirves kaivoon?
Katselin netistä noita ovulaatiolaskureita, yhden laskurin mukaan mun olisi pitänyt ovuloida 19.8 ja toisen 21.8. Tuo viikonloppu meni kyllä lakanoiden välissä, oliskohan siis voinut tärpätäkkin..? Niin ne sanoo, odottavan aika on pitkä.
Ehkä mulla vaan tuo hcg nousee hitaammin.
Edellisessä raskaudessa, joka siis meni kesken - sain vahvan plussan vasta viikolla 5+3 ja nyt menkkojen mukaan olisi menossa 4+4 mutta tiedä näistä nyt sitten.
Onko täällä muita kohtalontovereita?
 
Voe voe
Jospa nyt ottaisit vähän rauhallisemmin. Keskenmenon jälkeen kannattaa pitää mieluusti vähän taukoa ja antaa luonnon hoidella paikat kunnolla kuntoon ennen seuraavaa raskautta. Siihen riittää muutama kuukausi.

Tuollainen hermostunut tarkkailu ei ainakaan paranna raskaaksi tulomisen mahdollisuuksia, ihminen on kokonaisvaltainen olio. Keskittykää elämän muihin asioihin ja antakaa luonnon hoidella asioita omaa tahtiaan. Raskaana oleminen ja lapsenhoito eivät ole vain auvoista, siinä on monen monta hankalaa päivää, joten hypettäminen ei senkään vuoksi ole viisasta. Se luo pohjaa vain pettymyksille, kun odotukset eivät ole realistisia.

Vuotosi oli varmaan normaalia valkovuotoa, jossa oli hieman hiertymien aiheuttamaa kudosnestettä tai verta minimaalisesti joukossa, tietysti myös spermaa, jos yhdynnästä oli vasta vähän aikaa.

Ottakeehan raahallisesti.
 

Yhteistyössä