Onko Elysee teinikuoharia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
mun yks kaveri (26v) pyysi mua käymään alkossa ku ei kuulemma kerkee ite.... no mä lupasin käydä ja kysyin et mitä se haluu niin kuulemma kuohuviiniä mut ei elyseetä ku sitä juo teini-ikäset...

B)

mä en ikinä aattele et mitä minkäki-ikäsenä kuuluu juoda vaan juon ja syön mitä haluan. no mä sitte ostin kaverille kavaljeeriä...

:laugh: :laugh:

Mulle on kans aivan sama mitä minkäkin ikäiset juo tai syö, se ei vaikuta mun tykkäämisiin pätkääkään. Mä olisin voinut piruuttani viedä kaverille sitä elyseetä... :kieh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Mulle on kans aivan sama mitä minkäkin ikäiset juo tai syö, se ei vaikuta mun tykkäämisiin pätkääkään. Mä olisin voinut piruuttani viedä kaverille sitä elyseetä... :kieh: :whistle:

en mä viittiny me ollaan lauantaina menossa samoihin pippaloihin niin se ois narissu mulle koko illan ja kertonu kaikille miten kauhee mä oon

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:

en mä viittiny me ollaan lauantaina menossa samoihin pippaloihin niin se ois narissu mulle koko illan ja kertonu kaikille miten kauhee mä oon

Siitäkin huolimatta olisin voinut ostaa sitä. Ja lauantaina sitten muijan naristessa olisin vain sanonut, että kyllä mäkin sen voin juoda jos sulle ei kelpaa.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:

Siitäkin huolimatta olisin voinut ostaa sitä. Ja lauantaina sitten muijan naristessa olisin vain sanonut, että kyllä mäkin sen voin juoda jos sulle ei kelpaa.... :whistle:

niin tietty mut en mä ny viittiny.... nauttikoot kavaljeeristä ainaki lasissa

:laugh:

mulla on kanssa yks kamu, joka luokittelee kaikki jutut tolleen: teini-musaa (melkein kaikki rock, mistä ei ite tykkää), teini-siideriä (kaikki makea), teini-viinaa (halvat, esim. suomiviina)... sitten baarissa saattaa olla "teinimeininki"... ja mulla kun oli niin hauskaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
mulla on kanssa yks kamu, joka luokittelee kaikki jutut tolleen: teini-musaa (melkein kaikki rock, mistä ei ite tykkää), teini-siideriä (kaikki makea), teini-viinaa (halvat, esim. suomiviina)... sitten baarissa saattaa olla "teinimeininki"... ja mulla kun oli niin hauskaa :kieh:

Kyllä sitä halpaa viinaa juo ihan vuosikymmeniä juoneet alkkiksetkin, mutta kaipa ne on sitte ihan teinei.... :laugh: :laugh:

Sanopas sille kaverilles, että on aika teinimäistä luokitella asioita noin :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:

:laugh:

no sitte ku mä joskus täytän 70 vuotta niin takuulla ostan niihin pippaloihin vaan elyseetä ihan uhallaniki... tai jotain muuta teinijuomaa

Yhteistyössä