Onko Emmaljungan lisävarusteet halvempia Ruotsista ostettuina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Olen kuullut, että monet olisivat hakeneet Emmaljungan vaunuja tai lisävarusteita (esim. talvirenkaat pienipyörällisiin malleihin) Ruotsista, koska siellä olisi edullisemmat hinnat kuin pk-seudulla. Pitääköhän paikkaansa?

Olen haaveillut meidän vaunuihin (Nitro city) tuommoista ostoskoria, joka näyttäisi maksavan lastentarvikkeessa 79€. Olen lähdössä parin viikon päästä Tukholman reissulle, mietin vain että saiskohan sen sieltä halvemmalla vai kannattaisko kori ostaa jo ennen lähtöä Suomesta...?

Onko kellään tietoa asiasta? Olisin myös kiitollinen, jos joku tietäisi Emmaljungan jälleenmyyjistä Ruotsissa ja osaisi linkata sivun, jossa näkyisi tuotteiden hinnat myös. Tähän mennessä olen löytänyt vain babyproffsenin sivut, jossa on kyllä myymälöiden yhteydtiedot, mutta ei mitään listaa myytävistä tuotteista...

Eivät ole. Emmaljunga tuotteilla on stabiilit hinnat, jotka määräytyvät tuotteen valmistajan kriteereihin. Eli ei kannata lähteä etsimään rajan toiselta puolelta. Toki siellä saattaa olla suurempi valikoima, koska Ruotsalainen yritys ja asuakasmäärä suurempi, siispä varastoissa saattaa olla paljon useampia värejä saatavilla kuin meillä Suomessa :)

Yhteistyössä