Onko Fortunate palstan kaunein nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutaman täällä nähdyn naisen kuvan perusteella en voi sanoa noin. Veikkaan, että noiden harmaiden ja mustien massasta löytyy kasapäin kaunottaria. Te ette vain tiedä niistä.

• Tykkää
Reactions: kittyb
[QUOTE="jii";24877327]Voiko nainen olla kaunis? Tytöt on kauniita. Naiset on korkeintaan, noh, siedettäviä.[/QUOTE]

No eikös Fortunate oo vasta 19v, eli laskisin kyllä vielä tytöksi. :)

Ihan hyvännäköinen se on. Jassåån kuvan muistan joskus nähneeni, hän oli siinä kaunis. Jossain harmaiden kuvissa on ollut myös kauniita.

Itse jaottelen ulkonäöllisesti ihmiset seuraavasti ;) (nyt menee jollain herneet nenään kuitenkin, koska kaikki ollaan kauniita ja blaa blaa)

-epämiellyttävän näköinen (en kyllä useinkaan näe näitä, ehkä narkkarit ja alkkikset ovat tällaisia)

-vaatimattoman näköinen (tähän luokkaan kuuluu ne, joilla on korostunut jokin piirre kasvoissa, jotka muuten ovat erittäin tavalliset. Esim.''leuattomat'', erittäin harvahiuksiset, todella huono iho)

-tavallinen pulliainen (näitä on paljon, suuri osa ihmisista. Sellaisia perunaneniä, viivahuulia, pienisilmäisiä, ohuthiuksisia, joita kehutaan aina jostain tietystä jutusta, koska siitä on helpointa keksiä jotain positiivista sanottavaa. Useimmiten tämä juttu on ''nätit silmät'' tai ''kiva pirtee tukka'')

-sievä/söpö (sievillä on jokin nätti piirre, esim. isot silmät sopusuhtaisissa kasvoissa, kiva tyyli, joka nostaa heidät tavisten yläpuolelle ulkonäkökategorioinnissa)

-hyvännäköinen (he ovat sieviä tai taviksia, jotka ovat oppineet pelaamaan ulkonäöllään ja vahvistamaan hyviä puoliaan/piilottamaan huonoja, tai muuten vaan ovat onnistuneet vakuuttamaan muut ihmiset siitä, että he ovat ''kauniita'' meikillä, kampauksella, vaatteilla, treenaamalla hyvän kropan. Useimmat missit ja kuvastomallit voidaan laittaa tähän luokkaan. Myös eksoottisuus on tässä plussaa, esim. suomalaiset blondit tavikset ovat kuumaa kamaa muualla ja täällä taas vahvat piirteet tekevät hyvännäköiseksi ihmisen, joka muualla hukkuisi massaan)

-kaunis (kauniilla on geenit puolellaan, he ovat kauniita ilman meikkiä ja meikin kanssa, heillä pelaa yleensä kaikki yhteen: hiukset, kasvonpiirteet, vartalo, mutta kauniskasvoinen on myös kaunis ylipainoisena ja kaljuna ja erikoisella meikillä ja ja ja...)

-tyrmäävän upea (heillä on karismaa ja tyyliä ja sielukkuutta, ulkonäkö ei välttämättä ole klassisen kaunis, mutta se ei haittaa yhtään)

Muistakaa, tämähän on subjektiivista, makuasia.

[QUOTE="vieras";24878151]Miten sä "joku vaan" olet jaksanut tehdä tuollaisen luokittelun? :O[/QUOTE]

mutta jaotteluhan oli ihan hyvä :) Itse löysin itseni tuolta tavallisten pulliaisten joukosta : perunanenä, viivahuulet ja ohut tukka, mutta joku piirre jota kehutaan, mun tapauksessa suuret silmät :)

Mulla tulee tällasista aloituksista aina mieleen se, että kyseinen musta nikki itse harmaana aloittelee tällaisia ketjuja (ei siis koske pelkästään fortunatea, vaan myös muita, joista ollut samantyylisiä ketjuja)...:ashamed: Mä en nimittäin pysty tajuamaan sitä, että joku random-palstalainen tekisi aloituksen jonkun toisen palstalaisen ulkonäöstä. Oikeesti.

Mutta joo, vastauksena kysymykseen: en tosiaankaan tiedä, onko kaunein vai ei. Mistä voisin tietää? Ja toisekseen meillä varmaankin on erilainen näkemys siitä kauneimmasta (voiko sellaista edes löytää, ihmisillä kun on erilaisia makuja). Tähän mennessä olen itse tykännyt eniten Tiirun ulkonäöstä (paitsi kaunis, myös sellainen lähestyttävän ja sisäisesti kauniin näköinen ihminen) sekä Keittiksestä. Keittis on kaunis edelleen ja jonkun nuoruuden kuvan hänestä joskus olen nähnyt, niin tosi kaunis oli silloinkin.

[QUOTE="joku vaan";24878068]Ihan hyvännäköinen se on. Jassåån kuvan muistan joskus nähneeni, hän oli siinä kaunis. Jossain harmaiden kuvissa on ollut myös kauniita.

Itse jaottelen ulkonäöllisesti ihmiset seuraavasti ;) (nyt menee jollain herneet nenään kuitenkin, koska kaikki ollaan kauniita ja blaa blaa)

-epämiellyttävän näköinen (en kyllä useinkaan näe näitä, ehkä narkkarit ja alkkikset ovat tällaisia)

-vaatimattoman näköinen (tähän luokkaan kuuluu ne, joilla on korostunut jokin piirre kasvoissa, jotka muuten ovat erittäin tavalliset. Esim.''leuattomat'', erittäin harvahiuksiset, todella huono iho)

-tavallinen pulliainen (näitä on paljon, suuri osa ihmisista. Sellaisia perunaneniä, viivahuulia, pienisilmäisiä, ohuthiuksisia, joita kehutaan aina jostain tietystä jutusta, koska siitä on helpointa keksiä jotain positiivista sanottavaa. Useimmiten tämä juttu on ''nätit silmät'' tai ''kiva pirtee tukka'')

-sievä/söpö (sievillä on jokin nätti piirre, esim. isot silmät sopusuhtaisissa kasvoissa, kiva tyyli, joka nostaa heidät tavisten yläpuolelle ulkonäkökategorioinnissa)

-hyvännäköinen (he ovat sieviä tai taviksia, jotka ovat oppineet pelaamaan ulkonäöllään ja vahvistamaan hyviä puoliaan/piilottamaan huonoja, tai muuten vaan ovat onnistuneet vakuuttamaan muut ihmiset siitä, että he ovat ''kauniita'' meikillä, kampauksella, vaatteilla, treenaamalla hyvän kropan. Useimmat missit ja kuvastomallit voidaan laittaa tähän luokkaan. Myös eksoottisuus on tässä plussaa, esim. suomalaiset blondit tavikset ovat kuumaa kamaa muualla ja täällä taas vahvat piirteet tekevät hyvännäköiseksi ihmisen, joka muualla hukkuisi massaan)

-kaunis (kauniilla on geenit puolellaan, he ovat kauniita ilman meikkiä ja meikin kanssa, heillä pelaa yleensä kaikki yhteen: hiukset, kasvonpiirteet, vartalo, mutta kauniskasvoinen on myös kaunis ylipainoisena ja kaljuna ja erikoisella meikillä ja ja ja...)

-tyrmäävän upea (heillä on karismaa ja tyyliä ja sielukkuutta, ulkonäkö ei välttämättä ole klassisen kaunis, mutta se ei haittaa yhtään)

Muistakaa, tämähän on subjektiivista, makuasia.[/QUOTE]

Tässä se nyt on: kauniiden ja vähemmän kauniiden ihmisten luokittelu. Jokainen voi sovittaa itsensä oikeaan lokeroon.

Yhteistyössä