Onko Fortunate palstan kaunein nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24879262]Fortunate nimenomaan on tyttö. Ikää 18v. Vai olenko mä itse jo niin vanha et miellän tuon ikäiset tytöiksi? :D[/QUOTE]

Tyttö tai, mut Naisen näköinen.

[QUOTE="vieras";24879262]Fortunate nimenomaan on tyttö. Ikää 18v. Vai olenko mä itse jo niin vanha et miellän tuon ikäiset tytöiksi? :D[/QUOTE]
Hän on 19v ja minusta tytöksi voi sanoa lasta, joku 12vuotias on tyttö, mutta mielipiteensä kullakin. :D
Ja vielä hassumpaa sanoa äiti-ihmistä tytöksi. :D

[QUOTE="vieras";24879359]Niin rääväsuisessa akassa ei voi olla mitään kaunista.[/QUOTE]

Majuriko se harmaana purkaa sydäntään? Lunaticilla on mielipiteitä, sekös sua harmittaa. Ei ole persu ei Lunis. :laugh:

Vaikken pidäkään ihmisten lokeroinnista oikein missään asiassa. Kauniit, rumat, lihavat, laihat, uskovat, ei-uskovat, pinnalliset ja pinnattomat:whistle: oli tuo aika hyvä, tuo ulkonäköluokitus. Ehkä tuota vaatimattoman näköinen kohtaa vähän vierastin. Itseni sijoitin tuohon tavallinen pulliainen lokeroon, oletan sinne mahtuvani.

[QUOTE="Hanna";24877315]Musta Turklimas ja Ärsypilami on kauneimmat. Fortunate on palstan naiivein, mutta on hänkin söpö.[/QUOTE]

Miltä ärsypilami oikeasti näyttää? :)

Yhteistyössä