Onko häihin pakko pukeutua mekkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinnei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinnei

Vieras
Menen siis kesän lopulla naimisiin ja pitäisi varmaan alkaa tuota pukuasiaa miettimään. En ole prinsessaunelma-tyyppiä, vaan on tulossa pienet juhlat, lähinnä hyvät bileet ystävien ja sukulaisten kanssa. Ei jäykistelyä ja muodollisuuksia. Vihkiminen maistraatissa. En myöskään haluaisi pukeutua mekkoon, sillä en ole ikinä ollut mekkoihin pukeutuvaa tyyppiä ja toiseksi, kaikki tähän mennessä vastaan tulleet morsiuspuvut ovat mun makuun jotenkin kamalia. En tahdo niin ylifeminiinistä tyyliä. Puku ei saisi olla valkoinen eikä mikään prinsessamekko

Onko kenelläkään vinkkejä esim. hyvistä verkkokaupoista, mistä voisi katsella? Entä tietääkö kukaan, onko naisille mitään hienoja housupukuja hääpuvuksi. Ei kuitenkaan mitään tätimäisiä jakkuja.

Minusta kaikki hääasut ovat jotenkin persoonattomia prinsessamekkoja, en tahtoisi esiintyä sellaisessa, kun se ei edusta minua.

No kyllä nykyaikana morsian voi pukeutua häihinsä ihan miten haluaa. Olen itse ollut kaasona housupuvussa ja oma kaasoni oli myöskin housupuvussa, miksei siis voisi itse morsiankin olla...

Mun kaveri meni naimisiin hääpuvussa minkä yläosa oli n. polviin asti ulottuva vähän kiinamekon tapainen paita. alaosana leveät samaa kangasta olevat housut. Oli oikein tyylikäs!

[QUOTE="vieras";23682214]Mun kaveri meni naimisiin hääpuvussa minkä yläosa oli n. polviin asti ulottuva vähän kiinamekon tapainen paita. alaosana leveät samaa kangasta olevat housut. Oli oikein tyylikäs![/QUOTE]

Mulla oli ehkä vähän samanlainen. Yläosa ns. "tunikamekko", jossa hieman juhlavampi helma, alla pitkät housut. Asun päävärinä musta.

Yhteistyössä