Onko Helsingin Messukeskuksen ympäristössä kivoja pubeja/baareja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Messukeskukseen olen menossa erääseen tapahtumaan ja olis kiva käydä ilalla vähän iltaa istumassa, mutta missä? Ihan Hesan keskustaan ei viittis lähtee, löytyykö läheltä Messukeskusta mitään kivaa paikkaa, ei mitään räkälää, kiitos!

Kiitti tiedoista! On sit vissiin uskallettava hypätä keskustan junaan... Hiukan epäilyttää, pääsenkö edes oikeeseen suuntaan lähtemään... ;) Mites maksaminen noissa junissa hoituu, entä kulkeeko niitä kuinka usein ja kuinka myöhään? Terveisin "maajussi" :)

Konduktööriltä saa ostaa lipun merkityissä lipunmyyntivaunuissa. Matka kestää about 5 min joten voi olla ettet ehdi edes lippua ostaa - hinta n. 3e muistaakseni.

Ja junia menee illallakin varmaan 5 minuutin välein joku juna.

Ps. Tavataankohan Educassa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Konduktööriltä saa ostaa lipun merkityissä lipunmyyntivaunuissa. Matka kestää about 5 min joten voi olla ettet ehdi edes lippua ostaa - hinta n. 3e muistaakseni.

Ja junia menee illallakin varmaan 5 minuutin välein joku juna.

Ps. Tavataankohan Educassa? :)

Ok, ehkä uskallan yrittää...Ei tavata Educassa, vaan Sairaanhoitajapäivillä! :)

Mene lipunmyyntivaunuun istumaan ja varaa 2,50 euroa lippurahaa.
Oikeaan suuntaan pääset, kun junaraiteen kohdalla lukee "Helsinki".
Pasilasta pääsee keskustaan n. viiden minuutin välein jollei useamminkin. En muista, kuinka myöhään viimeiset junat kulkevat, mutta tässä aikataulut linkin muodossa:
http://www.vr.fi/pdf/aikataulut/asemakohtaiset/Pasila_lahi.pdf

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Mene lipunmyyntivaunuun istumaan ja varaa 2,50 euroa lippurahaa.
Oikeaan suuntaan pääset, kun junaraiteen kohdalla lukee "Helsinki".
Pasilasta pääsee keskustaan n. viiden minuutin välein jollei useamminkin. En muista, kuinka myöhään viimeiset junat kulkevat, mutta tässä aikataulut linkin muodossa:
http://www.vr.fi/pdf/aikataulut/asemakohtaiset/Pasila_lahi.pdf

Kaunis kiitos!! :) Olisko sulla linkittää myös Helsinki- Pasila aikataulua, niin pääsee sit hotelille takaisin? ;)
Oon mä tosi maalainen... "nolo"

Yhteistyössä