Hae Anna.fi-sivustolta

Onko henkinen parempi ihminen?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä henksu-pasi, 29.12.2018.

1. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    748
    No eiköhän se Karskin tänne mahdu, jos käyttäytyy toistenkin näkemyksiä arvostaen.

2. vierailija Vierailija

(y)

3. vierailija Vierailija

(n)

4. vierailija (SSS) Vierailija

Se on teidän syytä että Kars tulee tänne; mitäs ette meneet hänen palstalleen keskustelemaan jolloin se autioitui!

T. Herra Maailmanparaslogiikka

5. olematon Vierailija

Jos et tänään olisikaan henkinen niin mikä sinua estäisi pyrkimästä siihen?
    Mikä on se kriteeri tai kriteerit, joita et mielestäsi täytä? Etkö voi itse asialle tehdä mitään? Muuttaa mieltäsi tai uskomustasi tai mikä nyt onkaan henkisyyden esteenäsi, lukkona? Eikö yleensä henkisyyteen liity henkinen kasvu; ja kasvuun kuulu MUUTOS (mielesi muuttuu, käytöksesi muuttua jopa uskosi saattaa muuttua). Oletko jämähtänyt mielestäsi jotenkin paikoilleen ja jos niin miksi?

Rehellisyys ja vaatimattomuus... nöyryys... uskoa. Löytyisikö sinusta jo valmiiksi joitakin näistä..? Eikö jo näillä muutamillakin erinomaisilla ominaisuuksilla varustettuna olisi hyvä ponnistaa kohti sitä henkisyyttä? Eikä tuo "matka" ole välttämättä silloin pitkä.

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Koko tekstis oli erittäin fiksua ja paikkansapitävää. Tuohon lainaamaani, tottakai jokainen haluaa pitää kasvonsa, mutta en minä kaikkia tapoja ymmärrä. En ole koskaan ymmärtänyt sellaista naisihmisten jo ekalla luokalla harrastamaa sosiaalista peliä. Pitää lytätä joku, yhteishenki syntyy vain jos on joku jota voi porukalla lytätä, näin vain syntyy tietynlaisten ihmisten porukkahenki. Näin on ollut tälläkin palstalla joidenkin suhteen. Onneksi kaikki ei ole menneet tuohon. Täällä oon aikoinaan huomannut nikin joka haluaa sen jota katsoo alfanaaraaksi huomion ja mustamaalaa niitä jotka kokee uhaksi itselleen, tälle alfanaaraalle. Muutamien alfanaaraikseen katsomien suhteen on epäonnistunut.

"Missä mitäkin kasvoja tulee pitää". Miten tuon toteuttaa sitten? En toki kerro
    90 v tädille roisia vitsejä mitä kaveriporukoissa kerron. Mutta jos juttu menee systemaattiseksi "tässä mulla nämä kasvot", "tässä mulla nämä", joka helvetin välissä on eri kasvot, ja ihmisiä luokitellaan eri luokkiin ketä väheksyn ketä en ja niinku täällä, jos oon saanut käsityksen et joku on aloittelija henkisissä jutuissa joko mielistelen häntä, jos ei onnaa mustamaalaan, teen hänestä demonin ystäväni kanssa ja ymmärrän aina väärin mitä hän sanoo, niin mennään mettään.

Kyllä naurattaa tääläkin muutama jonka totesin heti tänne tullessani tuollaiseksi "naama jota näytän vaihtuu jatkuvasti". Jos vaikuttaa siltä että ei paljoo tiedä kun tänne tuli (oli väärä tulkinta) niin sit jos et mielistellyt näitä "henkisiä jotka tietää kaiken" ja sanoit tuohon porukkaan kuuluvalle hysteerikolle vastaan niin suthan demonisoitiin ja se sama demonisointi kantaa edelleen hysteerikon ystävillä.

Jos sanoisin keiden kaltaisia haluan joskus olla niin Mimmu ja Lolis, lahjomattomat naiset jotka edustaa mulle ainakin oikeenlaista henkisyyttä.
    Camomilla sä olet myös musta tosi paljo kehittynyt siitä kun ekaks tääl tavattiin. Tää ei sit ole mikään tyyliin "ylemmältä taholta -sanottu" , vaan sä olet paljon henkisempi kuin mä. Sä olisit voinu haksahtaa samaan kun nää sosiaalisia pelejä pelaavat stalkkaajat mut et haksahtanu. Sä olet yks henkinen esimerkki jonka lainen kandeis olla. Mutta sorry en varmaan täs elämäs pysty oleen yhtä ymmärtävä noita sosiaalisia pelejä pelaavia kohtaan. Lily Rose, nuoren polven edustaja, henkisempi ku mä ja sillä mun mielestä oikeella tavalla.
    Masterit myös.

Ja sit keskustelijat Quu versioineen (aka Nikkilän veljekset), Ikkan/Nakki, Ana, tää kissanainen ja kissansa, Original Alte (kaipaan sua niin), sit nää Kielari siskoineen, Amur, Leah, Heliopolis jonka kanssa joskus väittelin mut so what viisas nainen samat sanan Valkoinen susi, Pallopia, Paronitar Paradoksia, Musta kettu (hih tais tulla jo "toistamiseen"), en ees muista kaikkia....Pihla, ruotsalaiset sisarukset joista toisen kanssa joskus oli sukset ristis, Tulli, Blue Moon. Peukut teille. Koen teidät rehellisiksi. Ette vaihtele joka välis naamaa.

Outoko, Osiris, Talshiar... sit mikä Syys-alkunen, hyvii tyyppei, Syys-alkuinen jonka vierailijat ajoi pois kun ei tykänneet kun tuli toimeen meidän vakkarien kans, jotku vierailijat ei tykkää kun joku uus kirjoittaja tulee toimeen vakkarien kans haluaa ajaa pois...Kertoo niistä vierailijoista paljon.

Sivustaseuraaja, Sivaltaja ja wink on ihan ok herättelijöitä ja kyselijöitä vaikka välillä provoavat.

Last edited: 12.01.2019
  7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Vapaamuurareihin ei hyväksytä naisia. Tosin mistäs minä tiedän onko nikin takana oikeesti nainen.

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Mulla on onneksi hyviä kokemuksia nettikumppanuuksista. Tältä palstalta oon tavannu livessä yhden. Hyvä tyyppi.

Ja toinen tietää pakosta kuka mä olen kun tietää missä asun. Toki on googlettanu mun työpaikan. Ja kolmas tietää nimeni ja mä hänen ja neljäs vahingossa (oma moka nimeni) . Nää on onneks luotettavia.

Ja sit facekavereita muutama,

Tältä palstalta olis voinu saada noita häiriköitä mut onneks meikän vaisto on hyvä ja en mee näihin mairitteluihin ja liiviin uimisiin ja perseennuolentaan joita jotkut on täällä aikojen saatossa harrastanu, toki noi iski mun silmiin heti ku tulin leiman "ei luotettava", siks eivät pidä minusta edelleenkään.

9. vierailija Vierailija

Otsikkoon "Onko henkinen parempi ihminen="

Parempi ihminen kuin ennen? Parempi ihminen kuin kuka?
    Ensimmäiseen: kyllä
    Toiseen: parempi kuin jotkut ei henkiset

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Jep, se on vaan vaikeeta se hyvän ajattelu joskus kun selvästi tuntee sen negan joka sieltä vastapuolelta tulee eikä tiedä syytä. Kun selvittelykään ei auta. Vaan mä olen se demoni, mussa ja vain mussa on syy. Tämmöstä viestiä kun tulee niin on aika haastavaa olla myönteinen tommosta kohtaan.

• Tykkään Tykkään x 1
  11. vierailija Vierailija

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    No minä tiedän minkä tiedän, joskus n. 5 vuotta sitten tässä palstalla sanoin samaa suoraan hänelle, hän ei kieltänyt, hän sanoi että se mitä sanoin on normaalia kanssakäymistä, en nyt just sanavalintaa muista, mä vastasin että musta se on mustaa magiaa, hän ei sanonut enää mitään.

Ja Inken olisi itsekkin pitänyt tuon mukaan mitä sanot miettiä kandeeko alkaa väittämään että Lily Rose kirjoittelee useemmalla nikillä ja hän tietää varmasti ja todisteitakin jossakin ketjussa on.

Mutta ota sä Heliopolis mietintään se, että joku ihminen näyttää eri naamaa, sulle jonka kokee hyvin henkiseksi ja mulle jonka kokee tavikseksi.

Se on mulle ihan sama mitä sä uskot tai et usko. Mä olen yksinkertaisesti kyllästynyt teeskentelyyn. Mä en jaksa teeskennellä. Mulle merkkaa rehellisyys ja kaikissa tän palstan henkilöissä en ole rehellisyyttä huomannu vaan tota kaksnaamasuutta. Näytetään eri naama yksräreissä ja täällä ja täällä sen mukaan miten henkiseksi toisen kattoo.

Mä sanon sen minkä minä koen ja kauan kokenut, en ole mikään noviisi näissä jutuissa enkä myöskään ainoa joka kyseisen tahon käytöstä on alkanu ihmetellä näin niinkuin energeettisissä merkeissä. Kaikkia vaan ei ihmetellä täällä julkisesti.

Mun motiivini on vain ja ainoastaan teeskentelyyn kyllästyminen. Ja siihen että kyseiseltä taholta ystävineen mut on demonisoitu ja kaikis skismoissa vain mussa on vika. Ei koskaan toisessa osapuolessa. Minkä takia mun pitäisi olla kynnysmatto koko ajan? Mä sanon tästä lähin kyseisiin tahoihin liittyen suoraan mitä aattelen jos tarve on. Mitä noita suojelemaan jos käyttäytyvät paskasti.

Vapaamuurariudesta puhui kyllä joku muu, minä sanoin siihen että nainen ei voi olla vapaamuurari. Mutta sen sanoin ton kirjotuksesi jälkeen. Vapaamuurariudesta en muutenkaa jaa samaa käsitystä kuin siitä puhuja.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    No Sem on kakspiippunen juttu. Liikaa kiinni Karsissa. Muuten kyllä ihan ok ja hyvän asialla.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Mutta kun se todnäk ei arvosta toisten näkemyksiä.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    No siis totta kai siihen pyrkii. En jämähtänyt, muutunut myös olen ja koko ajan muutun, mutta TÄLLÄ HETKELLÄ en ole semmonen jota voisin henkiseksi sanoa. Rehellisyys mussa on. Vaatimattomuus, nöyryys??? eteläpohjalaisessa...hehee...ookko tosisnas?? :LOL::ROFLMAO::D No joo, siis leikki leikkinä, oikealla lailla joo, mut kynnysmatoksi en ala ja sikshän moon muutaman kanssa täälläkin eripuraan joutunu.

Se mitä meinaan mussa henkistä ei ainakaan ole, ei ole sitä ymmärrystä mitä pitäisi osoittaa sua kohtaan väärintekijää kohtaan tai muita kohtaan väärintekijää kohtaan. Ja tarvittaessa voin olla tosi kusipää. Siis jos jotkut vittuilee annan samalla mitalla takaisin. "Minen oo mukaville häjy" Vittuilijoille ja ilkeille voin olla helevetin häjy. Sit on yks asia mitä en julkisesti halua avata. Minkä koen myös henkisyyden tukkeeksi. Tota jälkimmäästä en tässä elämässä varmaan koskaan opi. Jaa-a oiskohan ollu liika pessimististä toi viimonen virke?:)

Jotenkin kuitenkin koen myös itseni henkiseksi sanomisen jos sellainen olisin turhana itseni korotuksena. Ehkä voisin sanoa kulkevani henkistä polkua sitten kun semosen tilan olen saavuttanut että voisin itseäni henkiseksi aatella.

16. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    748
    Voipi olla että ei... Mulla vaan särähti korvaan se "Painu helvettiin täältä". Itse olen haudannut sotakirveen Karsin kanssa, en jaksa muistella menneitä. Jos ei arvosta, niin taas alkaa sama rumba, mutta jos hän osaakin jo ottaa toisten näkemykset edes vähäisellä kunnioituksella vastaan, niin mun puolesta saa näyttää sen, eikä tarvitse "painua helvettiin".

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    No katteleppa ikkunasta jos näkyy lentäviä lehmiä.:LOL:

18. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    748
    Muutaman miljardin inkarnaation, vuoden, mutaation ja maailman useaan otteeseen tuhoutumisen jälkeen saattaa näkyäkin utareet kolmannen kerroksen ikkunasta, mutta ei vielä.

• Hauska Hauska x 1
  19. 'wink' Vierailija

En provoa. Se on omaa kuvitelmaasi.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Voi olla, myönnän. Mutta jos ehkä joskus vähän provokatiivisesti olisit????
    Kuka ei olisi jos on vastakkaisen näkemyksen palstalla, en ihmettelis kuitenkaan.

21. vierailija Vierailija

Unohditko Healerin?

22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Hyvä vitsi. Ihan tahallisesti jätin sanomatta.

23. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    748
    Siitä vaan mitä sanoit musta... Mä en kyllä koe että olisin yhtään henkisempi ku säkään. Musta tuntuu että jos "tasoissa" puhutaan, ollaan aika samiksii… Uskotaanki ihan samoihin juttuihin ja samalla tavalla.. :) Enkä myöskään koe enää olevani kovin "nuoren polven edustaja", kun alkaa noita vuosia ja elämänkokemusta olla sen verran jo.. :rolleyes: Mulla oli muuten torstaina syntymäpäivä, joten oon taas vuoden vanhempi .. :D

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Nuoruuteen, vuoden päästä viiskymppiseen verrattuna oot nuori. :D Oot sä henkisempi,voin kertoo syyn yksärissä joskus. Meikä täyyttää 49 muutaman viikon päästä.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 733
    Joo ja huomasin synttäris "tiedät kyllä missä" mutta en ehtiny siinä reagoida, voi kai myöhemminkin onnitella siellä, onnittelen nyt täällä.

• Ihana! Ihana! x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari