Onko huomenna päiväkoti auki??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mie tietysti :D Jos tosiaan on niin etteivät ole auki.
Jännä kyllä ettei oo tullu mitään tiedotetta asiasta, vai kuuluukohan tää niihin "kyllähän tän kaikki tietää"-asioihin..

No ei meilläkään ole asiasta mitenkään tiedotettu.. kuten ei pääsiäispyhistäkään, joulunpyhistä, uudenvuoden päivästä tai helatorstaista tms koskaan. Kyllä se musta vähän selvä on, että pyhäpäivänä on päiväkoti kiinni ellei toisin ilmoiteta. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellistä on elämä;25377804:
Voitko olla tosissasi?

Meinaan, että aikuinen? ihminen ei tiedä loppiaisen olevan pyhäpäivä, joita on muutama vuodessa. Olen päiväkodissa töissä, ja ei olisi tullut mieleenkään tiedottaa tuollaisesta yhdellekään ihmiselle ;)

Meillä ainakin tiedotetaan, millon päikky on kiinni tai mikä päiväkoti päivystää millonkin heille joille tarvetta on erikoispäivinä tai muuten. Mun tenva tosin ollut aina vuoropäikkyrissä, kun kerran vuorotöitä oon tehnytkin. Eipä juuri ole varmaan kun juhannus ja joulu (loppiaisen tilannetta en enää muista), kun on niin, että kaikki mahdolliset päikkyrit on kiiinni (ja joskus joku yksittäinen henkilökunnan koulutuspvä tmv). Meillä on täällä tosi paljon vuorotyöläisiä, että sen takia varmaan "joutuvat" pitämään auki muuten lähes ympäri vuoden.

Meillä ainakin tiedotetaan, millon päikky on kiinni tai mikä päiväkoti päivystää millonkin heille joille tarvetta on erikoispäivinä tai muuten. Mun tenva tosin ollut aina vuoropäikkyrissä, kun kerran vuorotöitä oon tehnytkin. Eipä juuri ole varmaan kun juhannus ja joulu (loppiaisen tilannetta en enää muista), kun on niin, että kaikki mahdolliset päikkyrit on kiiinni (ja joskus joku yksittäinen henkilökunnan koulutuspvä tmv). Meillä on täällä tosi paljon vuorotyöläisiä, että sen takia varmaan "joutuvat" pitämään auki muuten lähes ympäri vuoden.

Epäilen, että tavalliset päiväkodit olisivat esim. pääsiäispyhinä auki, oli paikkakunta mikä tahansa. Vuoropäiväkodit ovat asia erikseen. Ja valtakunnallisista pyhäpäivistä on kyllä ihmisten itse tiedettävä, eli erillistä varsinaista tiedottamista ei tarvita. Se menisi jo holhouksen puolelle. Tottakai toivotellaan loppiaista ym ennen hyvät viikonloput jne ja asiasta voi puhua, mutta ei tarvita tiedotteita.

Yhteistyössä