Onko huutonetti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Teettekö tätä ihan päätoimisena hommana vai pelkkänä sivubisneksenä? Eli myyttekö omia vanhoja vaatteita vai uusia muualta hankittuja?

Myyn vanhoja vaatteita muutamalla eurolla...eli muutaman kympin sieltä saan sillointällöin :)

Teettekö tätä ihan päätoimisena hommana vai pelkkänä sivubisneksenä? Eli myyttekö omia vanhoja vaatteita vai uusia muualta hankittuja?

Siis ihan omien lasten käytettyjä vaatteita. Uusia vain satunnaisesta; nekin harhaostoja tai kaappiin unohtuneita ja pieneksi jääneitä. Mä en pääse muuten niistä eroon, koska täällä ei kirpputoribisnes kukoista - toisin sanoen lähin on 70km päässä...

Mulla tuli joskus myytyä lasten vanhoja, mutta enää ei oikein tiedä mikä siellä menis ja on niin kova työ laittaa kuvia. Ja oon aika tarkka siitä mitä myyn eteenpäin, pelkään sit koko ajan ettei ostajaa miellytä :D

Minä ainakin käytän huutista, että pääsen eroon lasten pienistä vaatteista. Välillä on uutta mukana, kun tulee ostettua liikaa vaatteita. Eikä aina kaikki värit miellytä lapsia. Esim. meillä nyt 3v ilmoitti että lempiväri on vihreä. Joten sen värisiä nyt kaapissa koitetaan pitää :)

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:

Mulla tuli joskus myytyä lasten vanhoja, mutta enää ei oikein tiedä mikä siellä menis ja on niin kova työ laittaa kuvia. Ja oon aika tarkka siitä mitä myyn eteenpäin, pelkään sit koko ajan ettei ostajaa miellytä :D

Mulla on sama juttu...mä ihan hirmuisesti pelkään saavani neutraalin palautteen ja aina jännittyneenä menen kurkkaamaan kuin on käynyt. Pyrin ennemmin haukkumaan vaatetta liikaa, kuin kehumaan mutta toisaalta hyvän tavaran haukkumisessakaan ei järkeä ole jos meinaa eroon päästä.

Mikä teillä menee huutiksessa nyt kaupaksi? Perusvaatteet? Paketteina, yksitellen? Kannattaako kenkiä laittaa? Ois esim. yhdet melkein uudet ensiaskelsandaalit, muttei niitä viitsi ilmaiseksi lahjoittaa kun ovh oli kuitenkin 70e..

Perus vauvanvaatteet ei hurjasti liiku yksittäin...siis kävijälaskurin mukaan niitä on käynyt katsomassa tyyliin 1-4 ihmistä. Jotta pakettina menee varmasti paremmin.

Esikoisen vaatteet olen myynyt pakettina ja kävijöitä siellä jo 90.

juuri laittelin huutikseen mammavaatetta, kesäisiä M kokoiselle, ja syksyksi olis oikein hyvät henkkamaukan odotusfarkut M kokoa. Yksittäin laitoin vauvanvaatetta, ihan uudenveroista 56cm, pakettina laittelin myös vauvan sisävaatetta, halvalla lähtee. Talvikampetta seuraavana , kunhan jaksaa kuvailla

Yhteistyössä