Onko hyväksi urheilla, jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
ei ole saanu kunnolla nukkua?

Sitä kun keksii aina hyviä syitä, miksi ei just tänäänkään voi vielä aloittaa sitä jumppaa.. :whistle: En ole taas moneen viikkoon saanu nukkua kunnolla kun vauva hyppyyttää ja yöllä jotenkin käyn jo niin ylikierroksilla ettei saa edes unta sitten kun sais nukahtaa. :/ Tulee sitten mieleen, että tulee varmaan rytmihäiriöitä jos koitan urheilla.. core rhythmskin odottaa koneella kokeilua... mieli tekis, mutta uskallanko?

viime yö meni aika tyypillisesti:
nukkumaaan pääsin vasta 1n maissa, kun vauva valvoi 11.sta ja sitten mies kaipas huomiota ja olo oli niin kamalan virkeä. miten tulenki aina virkeäksi illalla 10-11 maissa viimeistään vaikka päivät olen aina ihan nukkuneen rukous.. |O kakskyt vailla 1 sitte menin sänkyyn vaikkei nukuttanu ees. yli tunnin varmaan pyörin sängyssä kun ajatukset laukkas missä sattuu. vauvakin tartti tuttia heti kun sain pään tyynyyn. :whistle: sitten kai nukahdin joskus 2 maissa. neljältä vauvalle tuttia. sitte kun ehdin nukahtaa, niin uudestaan tuttia, ja sama toistui pari kertaa. sitten pääs kirosana ja nousin ylös vaihtamaan vauvan vaipat ja vaatteet ja antamaan sille velliä. viideltä takas sänkyyn. ja taas meni vähän aikaa nukahtaa. ei kai sentäs tuntia. 7 jälkeen piti nousta ylös kun vauvalla oli taas pissat läpi ja nälkä. ei sillä ole pitkään aikaan tullu pissat läpi , miksi nyt kahdesti samana yönä?! :headwall:

kylläpä alko ramasta kun tuli tässä laskettua nukutut tunnit. kyllä taidan haistattaa miehelle paskat ja käskeä tänne vahtimaan isompia. oma mokansa jos on valvonu viiteen asti pelaamassa... :kieh:

No mun mielestä nimenomaan urheilu piristää kummasti huonosti nukutun yön jälkeen.. mutta tuskin tästä mitään tutkimusta on. Onhan se väsyneenä aina kynnys lähteä jumpalle, mutta pirteämpänä sieltä sitten tulis pois..

Hmmm.. Menee vähän mutuksi, mutta mä unettoman yön jälkeen ehkä kevyelle kävelylle, en välttämättä aloittaisi sitä jumppaa. Jotenkin mulla nyt on vaan sellanen mielikuva, että väsyneenä keho on alttiimpi kaikille krempoille. Mutta siis en pysty kyllä tähän mitään faktaa heittämään.

Yhteistyössä