onko hyvät /riittävät tarjottavat 35hengelle valmistujaisiin? joista 7 lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassssoooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassssoooo

Vieras
2x 6 munan kakkua
1 26cm halkasialtaan oleva juustokakku
kuivakakku
mokkapalat
herrasväen keksit+ domino kesälajitelma

Broileripiirakka
Kalavoileipäkakku
kinkkuvoileivät

mitä lisäisit? poistaisit?

Mokkapalat ja kuivakakku pois ja jotain suolasta lisää tilalle, vaikka perinteiset karjalanpiirakat graavilohella ja keitetyllä kananmunalla ja osaan päälle munavoita.

Itse jättäisin pois dominot ja mokkapalat. Ja kuten edellä ehdotettiin jotain suolaista tilalle. Jos haluaa helpolla päästä, niin laita karjalanpiirakoita ja vaikka jotain tummaa vuokaleipää erikseen. Siihen viereen oivariinia, munavoita, keitettyjä munia sekä vaikka graavikalaa. Jokainen saa laittaa mieleisekseen.

Itse olen moneen juhlaan tarjottavat laittanut ja omasta lähipiiristä huomannut ettei ne keksit kauheesti tee kauppaa. Joten jättäisin suoraan dominot pois.

Lapset kyllä tykkää just kekseistä, joten niitä en pois jättäisi. Mites joku salaatti tuohon suolaisten lisäksi ja jättäisit makeista pois mokkapalat tai kuivakakun. Hyvältä kyllä kuulostaa noinkin :)

Kuivakakun ja ehkä mokkapalat jättäisin pois. Juustokakkua tekisin useamman ja meilläpäin ei mitään juhlia voi viettää ilman karjalanpiirakoita, mutta jos ei niistä tykkää niin jotain suolaista keksisin vielä noiden lisäksi. Muuten tarjottavat kuulostaa tosi hyvältä :)

Kuulostaa tosi hyvältä!

En lisäisi mitään piirakoita munavoilla, siinähän on suolaista ihan yllinkyllin, voileipäkakkua, piirakkaa ja voileipiä. ¨
Sitäpaitsi ne cocktailpiirakat on jo niin nähty.

Jos on pakko vaihtaa jotain, niin toinen kekseistä suklaakarkkeihin, suklaakonvehteihin jne.

Yhteistyössä