Onko hyvät tarjoilut tytön synttäreille, vai pitäisikö olla enemmän jotakin suolaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasta

Vieras
Vieraiksi tulee aikuisia sukulaisia ja tytön kolme kaveria, hän täyttää 13v.

Tarjoilut:
- kermakakku, päällä 3 valkoista marsipaaniruusua, mansikoita, välissä vaahdotettua vaniljacremeä, kermavaahtoa ja mansikoita
- kääretorttua
- muffinseja
- kolmea eri lajia keksejä
- jäätelöä
- sipsejä
- pikkupullia
- lihapasteijoita
Juomana kahvia, teetä, mehua, limsaa.

Jos olet sitä mieltä että suolaista on liian vähän, niin mitä ehdottaisit?

Hyvät tarjoilut on. Cocktail-piirakat olisi hyvä lisä suolaiseksi :)
Itse olen tänä vuonna laiska ja teen itse vain kakun ja kääretortun. Meilläkin juhlitaan 13 v. synttäreitä.

Alkuperäinen kirjoittaja suolaista enemmän;24154010:
Makeeta vois vaikka vähentää ja suolaista tilalle. Suolaiset laskee ylensä paremmin. Muuten kyllä hyvät tarjoilut :)

Peesi. Meillä oli täytekakut, muffinsseja, 4 erilaista keksiä, donitseja, bostonkakkua ja kuivakakkua, pasteijoita ja pizzapaloja -täytekakut ja pizzapalat meni kaikki, muita ei juuri ollenkaan...

Kiiitti teille! Taidan hakea aamulla noita cocktail-piirakoitakin ja vesimelonia, ananaskin olisi varmaan kiva juttu helteellä. Ja laitan muutaman suolaisen vartaan. Makeaa on kyllä aika paljon, ehkä jätän noi pikkupullat kokonaan väliin. Synttärit on huomenna iltapäivällä.
Onnea sun lapsellesi, joka kerroit että teillä on myös 13-vuotissynttärit!

Tuon jäätelön jättäisin pois, koska sen kanssa käy usein niin että joko vieraat syövät sillä itsensä ähkyyn ja muut tarjottavat ei mene tai sitten jäätelöä ei juuri kukaan ota ja se vaan sulaa piloille.

Yhteistyössä