Mielestäni on kerrassaan ihana huone :heart: Mutta jos nyt jotain ´nalkutettavaa´on pakko sanoa niin ehkäpä laittaisitte boordin seinään ja kenties erivärinen matto tms? Jo pelkästään matolla saa uutta ilmettä.
Mä en henk.koht. pidä tollasista suurista avo kirjahyllyistä, on niin kirjava ja levoton. Eli vaalea ovilla varustettu senkki/lipasto/kaappisysteemi parempi. Kun noita pieniä hyllyjä jo muuten seinillä joihin saa nättejä tavaroita näytille. Muuten ihan kiva, ehkä uudet päiväpeitot?
eri värinen matto ja tuo kirjahylly pisti silmään..sitä ei varmaan voi vaihtaa?
mutta noi säilytyskorit ainakin jotenkin siistimmiksi ja muutenkin sitä jos järjestelis (toi cd-soitin eri paikkaan )..muuten ihan hieno huone
(ps: jos prinsessat on pop niin hobbarilla on prinsessat sarjaa esim lipasto jne)
Kaunis pastelli vaalean punainen tapetti ja siihen boordi. Uusi värikäs matto (väreinä vaalean sininen, limen virhreä ja vaaleanpunainen). Tuo prinsessa taulu pois. Ota lapsestasi kuva prinsessa mekossa ja suurennuta se taulukankaalle ja kehystä, persoonallinen ja uniikki!
Jos raaskit niin maalaa noi kirjahyllytkin vaaleeks tai hanki joku lipasto/senkki sen tilalle valkosena. Mielestäni tosi kiva kokonaisuus muuten.
Matto vois olla pienempi tai vaikka 2-3 sellasta aika pientä mattoa keventäs tunnelmaa ku aika paljon tavaraa pienessä huoneessa niin tulis avaramman tuntuinen
Maalaa toi valkoinen pöytä vaikka vaalenpunaisella Taika-helmiäismaalilla. Tai sitten laitat siihen ainakin sabluunalla tai muuten jotain kuvioita. Rautakaupoista saat kivoja ideoita Tikkurilan huonekalujen maalausohjeista. Mä vetäisin myös sängyt ja kirjahyllyn vaaleammiksi.
niin ja nuo tummat hyllyt pois!!! tuialle sideboard tyyppiset, valkoiset kaapit. Ja kevyet pastelli väriset verhot. Myös oikeanlainen valaistus tärkeä=)
Mä ehdottaisin kanssa, että uusi matto ja uudet päiväpeitot. Ehkä löytyisi vaikka joku yhteinen teema molemmille, prinsessat tms. Ja boordia ehdotettiin, se piristäisi kummasti.
Tosi kiva huone Mä jättäisin nuo sängyt ja kirjahyllyt tummiksi, ovat mun mielestä parhainta tuossa huoneessa. Värimaailmaa voisi yhtenäistää maton, tyynyjen, sängynpeitteiden ja verhojen osalta... eikä välttämättä kaikkia samanvärisiksi, vaan esim. poimit noista maton pallukoista värejä ja käytät niitä lisänä. Esim. oranssi tuntuisi minusta hyvältä vaihtoehdolta, sitä verhoihin ja päiväpeitteisiin sekä tyynyihin sitten maton pääsävyä. En ehdota vaaleanpunaista, koska en itse pidä siitä, mutta jos sä pidät, niin onhan sekin mahdollinen vaihtoehto. Boordi voisi tosiaan antaa lisää kotoisuutta huoneeseen.
Tosi kiva huone kyllä noinkin. Varmasti lapsesi tuolla viihtyvät, ja sekin on minusta hyvä, että huonekalut ovat lapsille sopivan kokoisia =)
matto, päiväpeitot ja verhot yhteensopiviksi. Kaikista voisi löytyä jotain samaa sävyä. Etenkin nuo valkoiset päiväpeitteet on aika karun näköiset. Patterin voisi maalata pinkiksi/samalla sävyllä kuin kirjoituspöydän tuoli, olisi kiva piristys.
Ota pari väriä joita haluat korostaa,esm se pinkki tuolista ja ehkä turkoosi kaveriksi,miksei liilakin ja niitä seiniin ja mattoon,päiväpeittoon sopivassa määrin. Ja ei tarkoita että värillä peität kaiken, vaan silleen sopivasti.
Nyt liika KAIKKEA, kalsea tunnelma valkoista liikaa... Hyllyt voit esm spray maalilla maalata värillisiksi, erottuisivat valkoisesta seinästä. Tai laitat seinään väriä,jolloin hyllyt erottuvat.
Vihtoehtoja on monia. Katso vailla mallia netin pohjattomasta bittikaivosta
se kirjahylly on hyvä! mä laittaisin uuden tapetin jotain vaaleenpuna/lila sävyä ja hiekkapaperilla hioisin sängyt ja pöydän ja maalaisin ne jollain yhteensopivalla sävyllä. joku päävärihomma puuttuu,levottoman oloista.joku viherkasvi sinne hyllylle olis kiva. päiväpeitto uudeksi myös, esim intianpuuvillainen on kaunis