Onko ihan hölmöä ja liioiteltua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 38

Vieras
laittaa valmiiksi muutama nippu vaatteita 2v8kk tytölle, kun menen sairaalaan vauvaa saamaan? Mies siis minun sairaalassaoloaikani lasten kanssa kotona. 4,5v pojalle on helppo valita kaapista farkut ja trikoopaita. Mutta tytön vaatteet on mukamas jotenkin vaikeampia valita. Mies osaisi kyllä, kun vain tahtoisi, mutta tiedättehän te miehet.... ;)

Mietin tuossa, että jos laitan kolme settiä vaatteita vaikka vauvan hoitopöydälle niin miehen on helppo siitä ottaa. Pikkarit, sukat ja sellaiset saa sitten haettua kaapista kyllä lisäksi, mutta olisi housut+paita ja hame+paita valittu valmiiksi jo. Ja siltäkin varalta, että kun menemme sinne synnyttämään niin jos lastenhoitaja tarvitsee vaatteita niin ei tarvi sitten täällä kenenkään pähkäillä, että mitähän se pistäis päälleen.

Ja ihan omaa turhamaisuuttanikin. Häiritsee vaan suunnattomasti ajatus siitä, että mies tuo tytön sairaalaan jossain tosi villissä vaateyhdistelmässä.

Onko kukaan muu pähkäillyt tälläisiä? Esikoiselle laitoin parit shortsit ja t-paidan valmiiksi, kun menin tyttöä saamaan ja mies sitten valikoi siitä kuteet pojalle.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Anna miehen selviytyä itse lasten kanssa :)

No annankin muuten ja tiedän että selviää... Mutta toi vaatejuttu mua vaan vaivaa. Välillä jo meinasin, että paskat - sama se mitä on päällä kun tulevat. Mutta eih..... oon vaan niin pirun tarkka noista kuteista.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Anna miehen selviytyä itse lasten kanssa :)

No annankin muuten ja tiedän että selviää... Mutta toi vaatejuttu mua vaan vaivaa. Välillä jo meinasin, että paskat - sama se mitä on päällä kun tulevat. Mutta eih..... oon vaan niin pirun tarkka noista kuteista.

Kyllä mies pärjää ja lapsella on vaatteet päällä, kun tulet kotiin. Me naiset joskus tuppaamme niin järjestämään kaiken miehille valmiiksi ja sitten toisaalta kiukutellaan, että taas se sitä ja taas se tätä =)

Jos se sun miehellesi sopii,niin miksipä et laittaisi?Minä laitan joka ilta valmiiksi lasten vaatteet,kun mies vie heidät aamulla hoitoon,ollaan yhdessä sovittu niin.Tottakai hänkin osaa hakea vaatteet kaapista,mutta musta on niin kivaa valkata ne. =)

Minusta monikin on laittanut vaatteet valmiiksi miestä ja lapsia varten.
Villi tarina kertoo isästä, joka epähuomiossa toi isomman lapsen sairaalaan yöpuvussa: luuli mekoksi, eikä tyttö ollut tarpeeksi iso sanomaan, että kyseessä on yöpuku.

Eikai siinä mitään pahaa ole, jos haluat laittaa. Itse voisin harkita samaa =) Ja itseasiassa itsellä pitäis varmaan laittaa jo vauvan kassikin valmiiksi, että mies voi huoletta napata sen mukaan kun tulevat meitä sitten laitokselta hakemaan. En epäile ollenkaan, etteikö miehet osais näitä hommia, mut niiltä ei kuitenkaan ihan niin näppärästi käytä nuo hommat :whistle:

Mä olin aikasemmin tollanen, mutta en enää nykyään. Kunhan lapsilla on vaatteet päällä, niin se riittää. Ja aikamoista yhdistelmää mies noille kyllä pukee, välillä meinaa hävettää kun hakee lapset tarhasta... Mut ne on vaan vaatteet. Anna miehen valita ite, kyl se osaa.

noh. kuinka vain. itse saattaisin kuitenkin laittaa muutaman vaatepinkan valmiiksi.
meillä usein niin että muksulla puhtaat vaatteet päällä, mutta ylä- tai alaosana yövaate.

muksun isä ei erota tavallisia vaatteita yövaatteista :D sanoo vain, että tuo paitahan on niin helppo pukea ja on varmaan mukavan pehmoinen päällä.

nii in. se on yöpaita

Ihan hyvin voit laittaa :) .

(miettii kauhuissaan edelleen sitä kertaa, jolloin poika oli pappansa kanssa kaksin ja vaari vähän valitsi vaatteita... :whistle: Tuloksena oli keskitalvella räikeät pitkät aluskalsarit, joiden päälle oli riivitty farkkucaprit...Pappa ei ollu sen tarkemmin kattonut niiden kaapista otettujen "farkkujen" pituutta... :xmas: )

Ei muute, mutta kaksikko kiersi kaupoissa poika noissa vetimissä... :whistle:

Yhteistyössä