Onko ihan hölmöt lahjat miehelle? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nannas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nannas"

Vieras
Ajattelin nyt tehdä niinku mummot tekee ja pistä 50e kirjekuoreeseen, ostan suklaakonvehti rasian ja pistä oma tekoset villasukat pakettiin...

Pää lyö aivan tyhjää ei keksi mitään muuta...

Viimeset 3-vuotta ollaan menty sillä linjalla ettei olla ostettu toisillemme joululahjoja kun ideatkin loppui jo sillon kesken(pääasiassa mulla).

Nyt sitten mulla meni kannettava rikki ja satuin saada tietooni että mies on ostanut mulle uuden joululahjaksi.

Tuntuis todella pöljältä jos ei mulla olis mitään annettavaa hänelle.

Jouduin hiljattain työttömäksikin joten siksi vain tuo 50e. Lapsillekin kun pitää ostaa lahjat...

Meillä olis hölmöä, koska meillä on käytännössä yhteiset rahat. :D Sinunakin mieluummin keksisin jotain henkilökohtaista. Villasukat on kivat, saat lisäksi 50 eurolla vielä muutakin mukaan.

mutta kun mä en ole ikinä ostanut kalsareita miehelle lahjaksi. Enkä kyllä aijokkaan se saa useamman parin kuitenkin äidiltään ja mummoltaan. Koruja olen jo ostanut useamman kerran joulu ja synttärilahjaksi. Ei kerta kaikkiaan ole mitään mitä sille vois ostaa.

Ensiksi ajattelin että olisin rahan sijasta lahjakortin mutta kun en tiedä että mihin...

Villasukat on ihana lahja, itsetehdyt pehmeät paketit ylipäätään. Osta miehellesi vaikka lahjakortti hierontaan, tai joku keikkalippu/ levy tms. mistä tiedät hänen oikeasti pitävän. Tai vaikka laatuviskiä- tai konjakkia. Raha on vähän tökerö, mielummin sitten vaikka lahjakortti levykauppaan tai johonkin harrastukseen liittyvään tms.

Mun mielestä rahaakin voi antaa.

Mä sain viime vuonna 5 kpl 50€ seteleitä, jotka mies oli ripustanut jouluisissa kirjekuorissa ympäri kotia...niitä löytyi mm. kuusesta, näppiksen alta ja tv:n päältä.

Meillä on yhteiset rahat, mutta on tiettyjä hankintoja joita varten pitää rahat ottaa "omista tuloistaan" siten, ettei se ole perheeltä pois. Näihin hankintoihin kuuluu mm. se, kun ostan uuden koiran. Mies jo alkuunsa kertoi, ettei ole järin iloinen siitä, että meille koira tulee, mutta että hän toki hyväksyy asian, kun vaihtoehtoja ei ole.

Koska hän ei koiraa halunnut, hän katsoi ettei hänen tarvitse osallistua koiran hankintahintaan...kuluja hän toki on valmis sitten maksamaan kun koira on tullut. Ja mulle tämä oli ok.

Jouluna kuitenkin sitten sain lahjaksi rahaa ja rahat oli nimenomaan tarkoitettu koiraa varten.

Mun mielestäni se oli ihan älyttömän kiva lahja. Mä siis tykkäsin kovasti.

Komppaan muita, ei rahaa!

Tuolla on yllä jo paljon hyviä ideoita tai sitten voisit ostaa lahjakortin hierojalle, tehdä itse lahjakortin, jossa kerrot tiettynä iltana vieväsi miehen ulos syömään ja leffaan tms.

jotenkin tuntuu niin turhalta ostaa niitä samoja juttuja mitä miehen äiti, mummo ja sisko ostaa. (esim kalsarit, joku tuoksu, pipo/hanskat ym vastaavaa)

mutta pitää hankkia joku lahjakortti johonkin...

metsästystä harrastaa. mutta mä en ymmärrä siitä mitään enkä tiedä puuttuuko siltä mitään siihen liittyvää varustetta.

heh, tästä tulee ihan mieleen että näinkö huonosti mä mieheni tunnen ko en mieluista lahjaa hänelle osaa ostaa :D

[QUOTE="a.p";25228436]metsästystä harrastaa. mutta mä en ymmärrä siitä mitään enkä tiedä puuttuuko siltä mitään siihen liittyvää varustetta.

heh, tästä tulee ihan mieleen että näinkö huonosti mä mieheni tunnen ko en mieluista lahjaa hänelle osaa ostaa :D[/QUOTE]

No käy hakee sille lahjakortti lähimpää liikkeeseen jossa myydään metsästykseen liittyviä juttuja, paukkuja, vaatteita, panosvöitä jne. Hakee sieltä sit jotain itselleen mieluista.

Osta vaikka Leatherman, jos miehelläsi ei sellaista vielä ole. Oikein kätevä jokapaikan tykalu, joka kulkee ainakin omalla miehelläni myös metsällä mukana. 50 eurolla saa ihan OK mallin.

[QUOTE="a.p";25228391]rahaa en kyllä antaisi mikäli meillä olisi yhteiset rahat... Mutta meillä siis omat rahat..[/QUOTE]

Vielä hullumpaa, jos sinä annat omista vähistä rahoistasi 50 euroa miehelle, jolla on muutenkin paremmat tulot kuin sinulla. Saattaisi tulla miehelle hieman nolo olo...

Yhteistyössä