Onko ihan naurettavaa, että aikuinen ihminen miettii tälläistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täytin kesän alussa 30v. Pidin juhlat joihin kutsuin ystäviä ja sisaruksiani puolisoineen. Sain ihania lahjoja.

Lisäksi pyysin myöhemmin kakkukahville isäni, äitini ja miehen vanhemmat. Isäni sanoi tullessaan, että hän siirtää tililleni vähän lahjarahaa sitten.

No... ei ole siirtänyt tai pyytänyt edes tilinumeronia. Olen kotihoidontuella ja miehellä pieni palkka joten pienillä rahoilla mennään. Hyvin harvoin ostan itselleni mitään, lapsille yleensä vain. Nyt sitten ajattelin, että jos saan synttärilahjaksi rahaa niin sen käytän ihan surutta vain itseeni.

Nyt jotenkin harmittaa se ettei isäni sitten lupauksistaan huolimatta ole muistanut minua mitenkään. :(

Mutta siis sanokaa nyt, että ihan naurettavaa aikuisen ihmisen surra tälläistä. :D

Onhan se tavallaan naurettavaa pohtia tuollaista, mutta ihan ymmärrettävää, jos on vähän rahaa käytettävissä. Se on sen unohtanut, mutta en kyllä kehtaisi muistuttaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Onhan se tavallaan naurettavaa pohtia tuollaista, mutta ihan ymmärrettävää, jos on vähän rahaa käytettävissä. Se on sen unohtanut, mutta en kyllä kehtaisi muistuttaakaan.

Minä en edes usko, että on unohtanut mutta on tuollainen että lupaa tiäs mitä aina eikä sitten toteuta puoliakaan. On siis nuuka, ei ole rahasta puutetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Viet vaan tilinumerosi ja sanot että ajattelit antaa til.num. kun oli puhetta siitä synttärilahjasta =)

toi on ihan hyvä, ihan silleen puolihuolimattomasti heität lauseen. Ellei siltikään anna, niin olkoon niin, mutta vielä vois koittaa koska itse lupas...

Yhteistyössä