Onko ihan oikein ettei EX kerro missä päin merellä ovat kun tyttäreni on mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Lähivanhemmalle ei kuulu paskaakaan mihin etävanhempi lapset vie silloin kun ne hänellä ovat sanottiin sossusta.En mäkään halua että exä vie mun lapset mun siskon luo jonka kans en ole ollu tekemisissä kymmeneen vuoteen muttei multa sitä kukaan kysy vaan hän vie kun on niin päättäny.
Väliin kyllä nii vituttaa tuo ettei omista lapsista ole tietoa viikkokausiin ja jos edes kysyt niin oot paska katkera exä joka ei halua päästää irti.
Kas kummaa kun se joka lapsen arjesta huolehtii 24 tuntia vuorokaudessa vielä kehtaa kysyä missä lapsi lomaansa viettää.

Niinpä.

Mut taas sen huomasin et paska mä oon niin ku varsinki sä tiät et sitä mä oon ollu koko tän neljä vuotta teen sit niin tai näin

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Lähivanhemmalle ei kuulu paskaakaan mihin etävanhempi lapset vie silloin kun ne hänellä ovat sanottiin sossusta.En mäkään halua että exä vie mun lapset mun siskon luo jonka kans en ole ollu tekemisissä kymmeneen vuoteen muttei multa sitä kukaan kysy vaan hän vie kun on niin päättäny.
Väliin kyllä nii vituttaa tuo ettei omista lapsista ole tietoa viikkokausiin ja jos edes kysyt niin oot paska katkera exä joka ei halua päästää irti.
Kas kummaa kun se joka lapsen arjesta huolehtii 24 tuntia vuorokaudessa vielä kehtaa kysyä missä lapsi lomaansa viettää.

Niinpä.

Mut taas sen huomasin et paska mä oon niin ku varsinki sä tiät et sitä mä oon ollu koko tän neljä vuotta teen sit niin tai näin
Sitähä se on juu :/

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Pitääks sun tietää sen lapsen sijainti tarkasti? Mitä merkitystä sillä on? GPRS vaan kehiin :p
Ja kyllä mä haluan tietää missä oma lapseni on, vaikka mulle ei koordinaatteja tarttekaan lähettää.

teetkö itse jatkuvasti eksälles tiliä siitä misä ootte kun lapsi on sulla??

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Pitääks sun tietää sen lapsen sijainti tarkasti? Mitä merkitystä sillä on? GPRS vaan kehiin :p
Ja kyllä mä haluan tietää missä oma lapseni on, vaikka mulle ei koordinaatteja tarttekaan lähettää.

Täs nyt oli kyse siitä ettei voinu ihan asialliseen kysymykseen vastata muutaku vittuilemalla.

Jos exä soittaa Borkulle kun tämä on vaikka kaupassa lapsen kanssa ja sattuu kysäisemään että missäs meette, niin eikö olis aika lapsellista ja naurettavaa sanoa että vittuuks se sulle kuuluu, tai jotain ympäripyöreetä tyyliin pohjoisella pallonpuoliskolla. Kyse ei ollut nyt siitä, että ap vaatisi exäänsä tekemään tiliä jokaisesta sentistä jonka liikkuvat, missä ovat ja missä menevät, vaan siitä, että jutteli tyttärensä kanssa puhelimessa ja kysyi tältä missä olette. Todella naurettava ja lapsellinen "mies" tämä ap:n exä.... |O

kun lähdetään reissulle niin kyllä mun laps voi kertoa isälleen missä ollaan, jos isänsä kans on yhteydessä. Mulla ei oo mitään syytä salailla missä olemme millonki.
Niin ja kun reisuihin ollaan lähdössä niin kyllä mulla on tapana lähettää joko sähköpostilla tai tekstarilla asiata tieto EXlle, onhan hän tytön isä.

Enhän mä vaatinu mitenkään et EX mulle ilmottelis missä ovat ihmettelin miks ei tyttäreni saanu kertoa missä ovat siis. EXhän ei tätä tyttäreleni kertonu ku hän sitä kysys ja olis mulle kertonu.

Yhteistyössä