onko ihan tyhmä lahja?

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
ku kaikki sukulaiset on kysyneet mitä me halutaan joululahjaksi (yleensä se on ikean tai stockan lahjakortti) nii tänä vuonna ollaan pyydetty giganttiin koska meidän pitää ostaa digiboxi joulun jälkeen, no eilen meidän dvd sit hajosi ja ajattelin et ostan ukolle joululahjaksi uuden dvd:n mutta ostan kuitenkin sellaisen joka ei sit kelpaa :headwall: nii ajattelin jos mäkin annan sit lahjakortin giganttiin ukolle, mutta onko se ihan tyhmä idea? ku kaikki sukulaiset antaa meille niitä lahjakortteja ja sit mä annan vielä ukolle....ja muutenkin on vähän tyhmää antaa lahjakortti omalle ukolle..... vai mitä mieltä te ootte?

Mä en antaisi lahjakorttia omalle miehelle tuollaiseen paikkaan.. voisin antaa lahjakortin mutta sitten se olisi jokin henkilökohtainen juttu vain sille miehelle. Vaikka hierontaan (oma mies kun tekee työtä jossa niska menee jumiin) tai johonkin farkkuliikkeeseen tms mistä voi ostaa jotain vain itselleen

Mä olen aina välillä antannut lahjakortin omalle ukolleni kun en tosiaankaan ymmärrä mitään hienouksia elekroniikasta ja tulee ainakin sitten sellanen hyvä missä on ne ominaisuudet mitä tarvitaan ja ei ole sitten mikään huono ostos jota kadutaan myöhemmin.

Tuossa meidän gigantissa on muutama sellanen myyjä kun nainen tulee niin ne kauppaa ihan mitä vaan saadakseen sen kaupaksi. Hyvänä esimerkkinä meidän digiboksi mikä on ihan syvältä mutta onneksi nyt sentään saadaan uus. Ja minä olin sitä yksinäni ostamassa :|