Onko ihme jos nainen haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
toisen miehen ja toisenlaisen arjen!!

Jumalvita, minä teen pitkää päivää ja mikä minua odottaa kun saavun kotiin: kiukutteleva mies, kiukuttelevat lapset, tiskipöytä täynnä likaisia astioita, dvd-levyjä pitkin lattiaa ja yleinen kaaos :kieh:

Mies haukottelee ja toimii kuin hidastetussa filmissä. Minä hermostun, mies hermostuu... Kattois saamari peiliin!!! Kun itse olin vuosia kotona, koti ei KOSKAAN ollut sen näköinen kuin nyt parina päivänä kun mies ollut kipeän esikoisen kanssa kotona. Aina oli siistiä ja ruoka valmiina. Tänään söimme parin päivän takaisia jämiä, jotka MINÄ silloin valmistin. Mies oli käynyt kaupassa, muttei ollut ostanut mitään järkevää. Ei siis ajatellut nenäänsä pidemmälle... Minäkö olen joku piika, joka kotiin tultuani teen kaiken minkä herra olisi voinut päivän aina tehdä?

Onko ihme jos haikailen toisen perään!? Ajatus hänestä saa minut jaksamaan tätä arkea...

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Oisko keskustelu miehen kanssa paikallaan?

Jos aloitan keskustelun, minä kuulema saarnaan :whistle:
Siitäkin huolimatta, että mielestäni puhun ihan normaalilla äänellä. En syyttele enkä säti. Silti mies joko a) hermostuu tai b) hermostuu JA aloittaa mykkäkoulun.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Onko sulla toinen jo kiikarissa?

No ei nyt varsinaisesti kiikarissa, mutta sanotaanko näin, että yksi katse häneltä poistaa koko päivän vastoinkäymiset :heart:
Mutta ei siitä koskaan voi mitään oikeasti tulla :'(

Kuulosta niin tutulta. Meillä mies on tän viikon lomalla ja lapsikin on päikyssä. Mies valvoo yöt ja nukkuu päivät. Olettaa että minun pitäis tehdä ruoat ja siivota viedä ja hakea tyttö, käyttää koira. Ei ole helppoa. Vituttaa ihan kympillä mulla kaikenlisäksi kaamee flunssa. :'( No kaippa se tästä taas... =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Onko sulla toinen jo kiikarissa?

No ei nyt varsinaisesti kiikarissa, mutta sanotaanko näin, että yksi katse häneltä poistaa koko päivän vastoinkäymiset :heart:
Mutta ei siitä koskaan voi mitään oikeasti tulla :'(

..ja piristää mieltä kummasti kun jotain mitä mielessään ajatella =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten jollain voi olla noin rasittava mies? Eikö nämä tavat paljastuneet vielä seurusteluaikoina vai onko käytös muuttunut vasta äskettäin?

Ei paljastunut, lähes 15v ollaan samaa taivalta kuljettu...
On meillä hyviäkin hetkiä, mutta jotenkin viime aikoina on ollut yht tervan juontia :(

toimisko teilä semmonen yksinkertanen juttu ett laitatte listan tyyliin kumpi eka kotona alotaa ruuan laiton, laittaa pyykkärin päälle tms.? minkä ikäsiä muksut , voisko vastuuttaa omia hommia tekemään?

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
toimisko teilä semmonen yksinkertanene juttu ett laitatte listan tyyliin kumpi eka kotona alotaa ruuan laiton, laittaa pyykkärin päälle tms.? minkä ikäsiä muksut , voisko vastuuttaa omia hommia tekemään?

Lapset alle kouluikäisiä, ei niille voi hirveesti kotihommia sysätä. Kyllä meillä tähän asti tosiaan on ihan ok mennyt, mutta noin kuukauden ajan ollut kuin kivireen vetoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap entistä nolompana:
toimisko teilä semmonen yksinkertanene juttu ett laitatte listan tyyliin kumpi eka kotona alotaa ruuan laiton, laittaa pyykkärin päälle tms.? minkä ikäsiä muksut , voisko vastuuttaa omia hommia tekemään?

Lapset alle kouluikäisiä, ei niille voi hirveesti kotihommia sysätä. Kyllä meillä tähän asti tosiaan on ihan ok mennyt, mutta noin kuukauden ajan ollut kuin kivireen vetoa.

:hug: yrittäkkee saaha selko mikä mättää :| selkee ero kumminki tullu ni luulis olevan joku syy

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten jollain voi olla noin rasittava mies? Eikö nämä tavat paljastuneet vielä seurusteluaikoina vai onko käytös muuttunut vasta äskettäin?

Ei paljastunut, lähes 15v ollaan samaa taivalta kuljettu...
On meillä hyviäkin hetkiä, mutta jotenkin viime aikoina on ollut yht tervan juontia :(

Okei. No nyt härkää sarvista kiinni vain. Meilläkin on ollut liitossa jopa puoli vuotta yhtä p*skaa kummankin väsymyksestä johtuen, mutta parhaillaan olemme onnellinen ja tasapainoinen perhe

Alkuperäinen kirjoittaja ap entistä nolompana:

Voi johtua tuosta ihastumisesta. Silloin kummasti huomaa oman miehensä viat ja siitä toisesta ei huomaa kuin hyvät puolet.

Yhteistyössä