Onko ikinä mahdollista että asiat paranis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Parisuhteessa, nytkin valvon miettimässä mikä miestä vaivaa, miksei se halua että meillä olisi hyvä parisuhde. Miksi se on toiminut jollain tavalla. Niin miksi.

Ikinä en saa vastausta kysymykseen miksi, sillä mies vastaa en tiedä.

Esimerkiksi edellisestä seksi kerrasta on 32 päivää, miksi? Miehen vastaus: koska hän on tyhmä. *sehän toki selittää seksuaalisen haluttomuuden.

Kaikki saa lypsää ulos tosta, mitään oma-alotteista yritystä ei hänellä ole ongelmien ratkomiseksi, paitsi jos vaikeneminen lasketaan sellaiseksi.

Mä olen niin kyllästynyt siihe kun tuntuu että olen yksin tässä suhteessa, toisen osapuolen ollessa tunne-elämän kehityksessä 10v tasolla.

Kaikki saa lypsää ulos tosta, mitään oma-alotteista yritystä ei hänellä ole ongelmien ratkomiseksi, paitsi jos vaikeneminen lasketaan sellaiseksi.
Tää on mulle varmaan ikuinen mysteeri kanssa, että miks miehille on niin vaikeaa (ongelma) asioista puhuminen? He joko vaikenee tai pakenee tai suuttuvat ja saattavat jopa muuttua väkivaltaisiksi tai ainakin uhkailla sillä.
Kaikenhuippu on se kun he ajattelevat, että suhteen/liiton päättyminen on naisen syytä kun naiselle riittää ainainen yksipuolinen yrittäminen.

Yhteistyössä