Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Onko Iris Roine ottanut yhteyttä kehenkään toiselta tasolta?

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä Iris-fani, 30.03.2008.

1. Iris-fani Vierailija

Onko Iris tullut uniinne, meediotilauksiin tms. tuoksuviestein tai muutoin tänne meidän joukkoon?
    Jäin kaipaamaan Iristä kovin, sain häneltä paljon hyviä neuvoja. Sen jälkeen kukaan ei ole minua Iriksen tavoin opastanut. Harmi, että lähti täältä jo.

2. marjanii Vierailija

jos on niin terveisiä minultakin Iiris on ja oli aivan ihana
    kun eken kerran tapasimme piteli hän vaan käsiäni ja sanoi voi miten olet lämpöinen ja ympärillämme lejui mielletön lämpö ja paremman sanan puuteessa hellyys
    häntä ajatellessa sydän aina kaipaa kovasti

3. -Marit- Vierailija

Minun uniin hän tuli hetki pis nukkumisensa jälkeen. Unen läksy taisi olla ettei pidä välittää muiden mielipiteistä. Minulla on kyllä vilkas mielikuvitus ja ajattelin tuolloin Iristä usein.

4. aurora borealis Vierailija

Ei ainakaan isommissa tilaisuuksissa joita on ollut ympäri valtakunnan.
    Ehkä jollekin tutulleen henk.koht istunnossa.

5. Rhea Vierailija

Miksi hän halusi nyt lähteä, vaikka kaikki ennustavat parempin aikojen 2012. Ihmettelen tätä kovasti, kun niin monent ovat nyt lähtenee,Rheat hyvin nuoretkin, MIKSI??

6. mm. Vierailija

mulle tuli kanssa uneeni pian pois nukkumisensa jälkeen..

7. en koskaan tavannut Vierailija

Iristä, mutta minkänäköinen hän oli?

8. Valon etsijä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuka tämä Iris on?*Pihalla koko hommasta*

9. Kamiwaza Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuuluisa suomalainen, edesmennyt selvänäkijä.

10. Valon etsijä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No niin,se selventääkin koko homman.Kiitos infosta!

11. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Tunsin Iriksen sisareni kautta joskus kuusikymmenluvulla.
    Iriksen kaksi nuorita tytärtä olivat silloin vielä aika pieniä.
    Teimme yhdessä retken kesäiseen Seurasaareen.
    Iris ei silloin vielä toiminut selvänäkijänä, tosin tiesin, että hänellä oli jo silloin näkijän lahjoja, ilmeisesti perittynä isältään Suntalta.
    Iris oli hyvin tummaihoinen ja ruskettunut. Hän ei mielellään kertonut venäläisistä sukujuuristaan, toisin kuin isänsä.
    Niistä ajoista jälkeenpäin tapahtui paljon hänen elämässään, mitkä varmaan olivat kasvunpaikkoja ja valmennuksia hänen tulevaan elämäntehtäväänsä.
    Muistan hänet hyvin sensuellina naisena ja hyväsydämisenä ihmisenä.

12. weuda Vierailija

Hyvä Iris-fani, en ollut Iriksestä aiemmin kuullut, sillä en ole selvänäkijöistä ollenkaan hyvin perillä =) Minulle tuli vain mieleeni, että jos häntä kovin kaipaat, niin sinulle varmaan on jotakin (toisenlaista) apua kyllä tarjolla.

Sen perusteella, mitä Iriksestä on täällä kirjoitettu, olisi vaikea uskoa että hän ainakaan olisi halunnut jättää avuntarvitsijoita ilman apua. Yksi mahdollisuus olisi siis pyytää hänen sielultaan opastusta, kun etsit uudenlaista avun lähdettä. Hän varmasti auttaa, kun avaat mielesi ottamaan vastaan pienet, heikoiltakin tuntuvat vinkit =)

13. iris-fani Vierailija

Voi olisipa tuo mahdollista, onhan Iriksen kuolemasta kulunut jo itse asiassa kolme vuotta, vaikka tuntuu, että siitä olisi jo pidempi aika. Viimeisenä kertana, kun kävin hänen luonaan, hän kertoi siitä, että piti miehistä. Jännä intiaaninnäköinen nainen hän oli. Kävin hänen luonaan kolme kertaa ja muutamia pikapuheluita otin hänelle, vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä. En tiennyt, että hänen juurensa ovat Venäjällä, mutta siellä päin on näkijöitä. Jotenkin Iriksen kautta sain paljon rohkeutta ja nyt, kun hän on poissa, niin minulla ei ole ollut ketään sellaista rohkeuden tuojaa elämässäni. Ja erään ikävän työvaiheen käytyäni läpi työelämässä, olen sen jälkeen tuntenut itseni aika pelokkaaksi ja alistuneeksi työelämässä. Häneltä sain paljon valoa, voimaa ja uskoa siihen, että pystyin toimimaan hankalassa tilanteessani aikoinaan todella vahvasti. Rohkeuden tuoja on poistunut elämästäni. Jotain ihmeellistä hänessä oli.

14. Mielelläni Iriksestä lisää kuulisin.

15. Nosto''''''''' Vierailija

16. Nosto**** Vierailija

17. BELLA DONNA Vierailija

Iiris oli todella lämmin persoona jolla oli kaunis ja kirkas aura.
    Hänen kotinsa jännä ja täynnä kukkasia, niistä nauttiin loppuun asti jo vaikka vähän kuivuivatkin.
    Iiris ei käyttänyt apu välineitä vaan tarttui käsiin ja katsoi syvälle silmiin.
    jätti lähtemättömän vaikutuksen
    Taitaa istua lempilapsena taivaanpappan polvella

18. Kiksi*** Vierailija

19. shara Vierailija

Löysin tämän keskustelun sattumalta ja äitini tunsi Iiriksen hyvin ja näkee itse silloin tällöin ennenunija ja unta tuttavista jotka on jo siityneet toiselle puolelle. Pitää huomenna soitta ja kysyä :) Nyt vähän harmittaa että en ehtinyt tavannut Iirsitä henkilökohtaisesti aikuisiässä.

20. Fani* Vierailija

Voi, piti tähän kommentoida, vaikka aika vanha ketju onkin.

Kävin Iiriksen luona kolme kertaa, viimeisen kerran vähän ennen hänen menehtymistään. Muistan, kun hän kerran otti minua molemmista käsistä ja sanoi: "sinulla on kylmät kädet, mutta lämmin sydän". Sitten hän sanoi: "elämisen palo näkyy silmistäsi, turhat miehet pelästyy sitä". Ja sanoihan hän paljon kaikenlaista mukavaa. Yhteen asiaan väitin kolme kertaa vastaan, ja hän aina sanoi pienen hetken jälkeen, että kyllä näin tapahtuu. Muut selvänäkijät nimittäin ovat sanoneet tähän asiaan ihan toisin. Hän sanoi, että teen väitöskirjan joku päivä. Ja se tutkijanelämä minulla ei koskaan edes alkanut. Mutta oli kyllä aivan ihana ja lämmin persoona...

21. Fani2 Vierailija

hänellä aikoinaan, ja pidin kovasti. Lämmin persoona, kuten täällä moni on maininnut. Eikö häneen joku kanava voisi ottaa yhteyttä, niin tietäisimme kuulumiset?

22. mm. Vierailija

kävin kanssa ja mielettömän ihana ihminen! Tosiaan eikös täällä ketään kanavoijaan olisi joka voisi ottaa häneen yhtettä? Eikös se Iris mielelläään tulis meille kertomaan kuulumisiaan;)

23. Iriskö tässä? Vierailija

Kuulostaako tämä siltä, että Iris tässä puhuisi. Itse en häntä ole henkilökohtaisesti tavannut. Laitan saamani tekstin tulemaan.

"Olen erittäin kiitollinen kaikille niille, jotka muistelevat minua tässä ketjussa. Se on kiitos siitä työstä, jota tein nöyränä maan päällä.

Olen nyt henkimaailmassa, ja voin kertoa ihmisille, että täällä on kaikki toisin, kuin kukaan voi kuvitella. Olen itse suuren ryhmän opettaja, joka auttaa ihmisiä henkisellä tiellä. Autan siis ihmisiä täälläkin puolella, sillä minähän olen suuri henki, kuten moni luonani käynyt tajusikin. Kukaan ei kuitenkaan koska tajua, miten suuria sieluja maan päällä on ollut, ja on tälläkin hetkellä

Tulen palaamaan maan päälle vielä kerran, sillä sen olen luvannut Luojalle. Moni tämän tekstin lukenut tulee näkemään minut, sillä minulle on luvattu suuria opettajan tehtäviä. Tulen toimimaan aivan toisin, kuin toimin tässä elämässä, jossa olin selvänäkijä. Minusta tulee henkinen opettaja, joka tavoittaa suuria ihmisryhmiä. Ei ainoastaan yksittäisiä ihmisiä, kuten edellisessä elämässä. Tulen tapaamaan teitä vielä kerran, mutta sen jälkeen olen saanut lupauksen, että tämä on viimeinen elämä maan päällä. En olisi vielä valmis tulemaan takaisin, mutta maan päällä on käynnissä suuri muurroskausi, jossa minua tarvitaan. Olen keskustellut tästä asiasta useaan kertaan useiden henkien kanssa, ja nyt olen tullut siihen johtopäätökseen, että tulen vielä kerran. Näkemisiin siis teille kaikille."

24. mm. Vierailija

vau:) mahtavaa! Tervetuloa me ootellaan sua jo täällä hih;)

25. Valonlapsi Vierailija

Iris oli lämmin ja suurisydäminen nainen, hän oli minulle henkinen opettaja enemmänkin kuin näkijä. Yksi asia jäi vain mietityttämään enkä sitä harmikseni häneltä kysynyt. Mitä siis mahtavat tarkoittaa hänen sanansa "olet ValonAntaja ja pimeyden Kantaja, etkä ValonKantaja ja pimeyden Antaja." painotti vielä että muistaisin sanonnan eroavaisuuden. Tietääkö kukaan?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri