Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Onko Iris Roine ottanut yhteyttä kehenkään toiselta tasolta?

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä Iris-fani, 30.03.2008.

1. Anselminen¨ Vierailija

Eikös tuo tarkoita sitä, että tuot pimeyteen valoa. Säteilet valoa ympärilläsi ihmisiin, vaikka ympäristössäsi oli joku asia surullisella tavalla.
    Eikös se tarkoita juuri sitä.

2. Verita Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siitä on kovin pitkä aika, niin kuin Iiriksen kuolemastakin, kun vierailin hänen luonaan unessani. Puhuimme näkemisestä. Muistan muutamia kuvia siitä unesta ja kuinka liikuin hänen asunnossaan ja hän puhui, mutta aikaa on tosi kauan.

3. Verita Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Hän usealle, että olet tarttuvan taudin kantaja, olet valonkantaja ja voimanantaja.( Muistakohan sanalleen oikein.)Näin minulle ja monelle muulle.

"olet ValonAntaja ja pimeyden Kantaja, etkä ValonKantaja ja pimeyden Antaja." Tällä uskon viittaavaan samaan, siis tuot halutessasi muille valoa. Pimeyden kantajan uskon tarkoittavan, että meillä jokaisella on oma pimeä puolemme, joka tulee käsitellä ja myöntää.

4. minusta Vierailija

Iiriksen sanoma: olet valon antaja ja pimeyden kantaja tarkoittaa, että tuot valon ihmisille heidän surussaan, eli lohdutat heitä ja kannat heidän suruaan myös eli kannat surua heistä. Eihän tämä nyt niin vaikea tulkita ole.

5. Minäkin. Vierailija

Muistelen Iiristä ihanaa. Illalla toivoin, että hän olisi tullut uniini. Keneltäkään muulta ihmiseltä en ole saanut niin paljon vahvistusta heikkoina hetkinä kuin häneltä. Hän nakkasi minulle vielä joskus postin kautta korttejakin. Voi, että siinä ihmisessä oli karismaa ja voimaa. Vaikuttava persoona kaikkineen. Pari isoa asiaa on toteutumatta, mitä hän minulle lupasi, katsotaaan, kuinka minun käy. Monta ihmeellistä asiaa kyllä näki. Auttoi minua todella suuresti hädän keskellä.

6. päivitär Vierailija

Onko Iriksen tyttäristä löytynyt jatkajaa äitinsä jalanjälkiä kulkemaan?

7. nOstoA*** Vierailija

8. Verita Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole sellaista tietoa itse saanut, mutta voihan sitä tehdä pienimuitoisestikin ja salassa.

9. nOstoA** Vierailija

10. RoXyAnne Vierailija

Minulle tulee mieleen tuosta sanonnasta että elämässäsi on ollut vaikeita hetkiä, vastoinkäymisiä joita olet kantanut mukanasi, kulkenut valona ikävissä tilanteissa...

11. perhetuttu Vierailija

Jatkaja löytyisi Iriksen nuorimmasta tyttärestä,mutta hän on ainakin toistaiseksi kieltänyt lahjansa olemassaolon.

12. Iriksellä käynyt Vierailija

Kävin joskus 90-luvulla Iriksellä.
    Ainoat asiat jotka jäi mieleen olivat, että tulen aina "putomaan jaloilleni" vaikka minulle tapahtuisi mitä ja että aina kun puolustan itseäni, kääntyy se minua vastaan.

13. Ketjua lukeneelta Vierailija

Aika hurja väite tuo, enkä oikein ymmärrä, mitä Iris on tarkoittanut. Ehkä joku voisi selventää?

14. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Putoamaan jaloille tarkoittaa että tasapaino aina löytyy.

Puolustaminen voi olla merkki siitä että kun pitää käyttää jonkun asiaan puolustamista on se energioiden vetämistä itseensä sen "hyökkääjän" kautta. Ilman puolustamista ei enää vahvista sen toisen hyökkäävyttä ja asiat voivat siten vapautua ja tulla ratkasituksi. Toki on myös muita vaihtoehtoja.

Kun kerta kysyit niin annoin vaihtoehtoja näin. :)

15. Ketjua lukeneelta Vierailija

näytät puuttuvan kaikkiin keskusteluihin. Mutta olkoon. Kiitos vastauksesta!

16. Kamiwaza Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    :O

17. Mitä mitä? Vierailija

Selitä tarkemmin, mitä tällä tarkoitat. Epäselvää kuten aina.

18. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Muista vaihtoehtoja ihmiset antavat. Älä mieti puuttumisena, vaan mieti mitä voisit itse antaa, sillä sinullakin on vaihtoehtoja,kuten muillakin. Eikö se ole jo hyvä asia.

Älä muuna mieti, samoin muillekin. Jos koet sen puuttumisena, niin muista aina että tämä kirjoittaminen on vapaaehtoista ja kirjoittaminen on vapaata ilman rajoja sama vastuu koskee lukijaa. Muistaa vain sen että ei tarvitse ketään lytätä, vaan mieluummin antaa yksi ajatus ja tukea.

Annoin vaihtoehdon, hyvin selkeän mitä sanoi, joku toinen toisen. Tämä siis tuolle toiselle.Se mitä joku näkijä sanoo, sen voi ottaa niin kuin haluaa, jos on itsensä tunteva ottaa sen rakentavaksi,.

19. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Vahvistat sitä mihin käytät aikaasi. Tai luovut siitä mihin käytät aikaasi. Aina voimme valita mikä on hyvä meille.

20. Iriksellä käynyt Vierailija

Tiedän tasan tarkkaan, mitä Iris sanoillaan tarkoitti.
    Putoaminen jaloilleen tarkoittaa sitä, että elämässäni on ollut todella rankkoja ja kauheita asioita. Minua pidetään heikkona, mutta olen päässyt tapahtumista "pois" ja selviytynyt.
    Ja tuo puolustaminen. Negatiivisten ja hyökkäävien ihmisten kanssa on turha alkaa tappelemaan.
    Vahvuutta on se , ettei mene siihen mukaan.

21. kahdesti käynyt Vierailija

Mielenkiintoinen ketju tämä, toivottavasti tulee vielä paljon juttuja Iiriksestä.

Minä kävin Iiriksellä kahdesti, ensimmäisen kerran -94, silloin täysin ilman mitään odotuksia. Sain paljon tietoja silloin. mm. hän sanoi minulle että minulla on selän kanssa ongelmia ja olen vaarassa joutua pyörätuoliin, mutta selviän siitä enkä joudu. Koska lähes kaikki muu tieto jonka sain on jo toteutunut, on tuo ensimmäinen tieto helpottanut todella kun sain tietää sairastavani tautia jossa on vaara joutua pyörätuolin omaksi.

Toisella kerralla kävin testaamassa...hävettää, mutta niin kai vaan piti tehdä. Jälkikäteen ajatellen Iiriskin sen varmasti tiesi, ei kertonut mitään samoja asioita( paitsi lasten lukumäärän ja että niiden aika ei ole vielä), vaan keskittyi nykyhetkeen, enkä oikein edes muista siitä kerrasta mitään muuta kuin että haukkui itsekkääksi ja kehui miestäni yli kaiken koko ajan edestä, muuta silläpä oli tarkoituksensa! Olen ehdottomasti sitä mieltä, vuosia myöhemmin olen tämän tajunnut. Iiris sai todella silmäni aukeamaan.

Lämmöllä muistaen, hän oli viisas ihminen.

22. eräs heppu Vierailija

Löysin tämän ketjun vahingossa ja ikävänä yllätyksenä. Googlasin nimittäin Iiriksen nimellä, kun en löytänyt hänen nimeään numeropalvelusta. Minulla oli myös hänen numero tallessa, mutta sille ei löytynyt nimeä...
    Näin sitten selvisi, että Iiris on kuollut jo vuosia sitten. Kävin hänen luonaan 2002 vuonna ja se oli ensimmäinen kertani ennustajalla. Kaveri suositteli Iiristä. Olipas erikoinen asunto ja ihminen. Mutta niin sopivat puitteet ennustamiseen.
    Olin hänen luonaan pitkään, noin tunnin. Hän puhui lähes koko ajan, itse en kertonut oikeastaan mitään. Hän kävi läpi lapsuuteni, nuoruuteni, vanhemmat, sisarukset, kaverit. Ja kaikki oli kuin hän olisi lukenut elämäkertaani. Hän kuvaili kaikki ihmiset niin tarkasti, että olin pyörtyä. Aivan kuin joku olisi käynyt kertomassa hänelle etukäteen kaiken. Mutta sehän ei ollut mahdollista, kun vain yksi ihminen tiesi menostani Iiriksen luo eikä hän tiennyt perhesuhteistani yms.
    Iiris jutteli rauhallisesti ja kuvaili minuakin paljon. Hän ei oikeastaan paljoakaan ennustanut, vaan kertoi, minkälainen olen ja miten eri asiat menneisyydessä ja nykyisyydessä vaikuttavat minuun. Mitkä ovat vahvuuksiani, mitkä heikkouksia.
    Kaikki täsmäsi. Ja tuon kaiken hän luki kädestäni ja todennäköisesti silmistäni.
    Olin suunnitellut meneväni uudelleen hänen luo, mutta nyt selvisi ettei se ole mahdollista. Se käynti oli niin ihmeellinen, että muistan sen lopun elämääni.
    Kirjoitin käynnin jälkeen asioita ylös paperille ja luin niitä pari viikkoa sitten läpi. Vieläkin väristys kävi läpi, kun mietin, miten hän voi tietää sisarusteni määrän ja sukupuolen, minkälaisia he ovat, minkälaisia kavereita minulla on jne...
    Iiris tosiaan näki! Ehkä tapaan hänet vielä...

23. ........ Vierailija

Nostan tätä ketjua, onkohan kellään uutta tietoa?

24. Inaria' Vierailija

Tuolla ennukstukset palstalla on kirjoittamani otsikon mukaisessa ketjussa myös juttua Iriksestä, kannattaa lukaista.

25. BlueRoy Vierailija

Itsekin kävin Iiriksen luona. Ensimmäinen kerta oli 1990-luvun puolivälin tienoilla, toinen kerta myös 90-luvulla ja viimeinen kerta olikin vuonna 2003. Iiris tuntui näkevän paljonkin. Minulle hän kertoi mm. että pystyn aina aloittamaan alusta, tapahtui mitä hyvänsä ja opiskelen pitkälle. Viimeinen kerta oli hieman masentava, sillä esille ei juuri tullut voimaa antavia asioita, kumma kyllä. Runoilihan hän myös tosiaan asiakkailleen. Muistan myös topatun oven, kukat ja vanhan ikonin seinällä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri