V
"vieras"
Vieras
Minulle tuli yöllä 3 aikaan kova migreenikohtaus, olen kärsinyt migreenistä ihan lapsesta asti. Nyt jostain syystä kohtauksia tullut usein, stressistä ilmeisesti johtuen. Meillä ei ollut kotona lääkettä lainkaan, olin muistanut väärin , että olisi . Herätin yöllä miehen, että voisiko hän hakea minulle lääkettä vanhemmiltani, ajomatka 3 minuutin päässä. Hän sanoi, että ei varmasti lähde hakemaan keskellä yötä.. Yritin pyydellä, että etkö voisi se ehtisi auttamaan vielä kovaan päänsärkyyn ( auraoireet oli meneillään ) , olisin itse ajanut, mutta näkökenttä oli jo mennyt oireiden takia niin suppeaksi, että näin vain osan . Koitin myös sanoa, että minulla on aamulla tärkeä palaveri töissä, että minun on pakko olla kunnossa silloin. Hän siihen , että ei .
En voi ymmärtää mikä siinä olisi ollut niin vaikeaa, auto oli autotallissa, eli ei olisi tarvinnut lumia putsata autosta jne. No, odotin sitten reilun tunnin kunnes näköoireet katosivat ja kova pääkipu iski, sitten lähdin itse ajamaan vanhemmilleni ja otin lääkkeen. Kova päänsärky oli ja heikko olo koko sen päivän.
En voi ymmärtää mikä siinä olisi ollut niin vaikeaa, auto oli autotallissa, eli ei olisi tarvinnut lumia putsata autosta jne. No, odotin sitten reilun tunnin kunnes näköoireet katosivat ja kova pääkipu iski, sitten lähdin itse ajamaan vanhemmilleni ja otin lääkkeen. Kova päänsärky oli ja heikko olo koko sen päivän.