H
hämmästys
Vieras
Mun mies on erittäin pihi. Nyt ollaan koko kesä reissattu ja menty moniin eri paikkoihin lasten kanssa. Ollaan kuitenkin joka kuukausi laitettu vähintään 200? säästöön, yleensä n 400?. Miestä inhottaa aina kun rahaa palaa senttikin. Ollaan varattu laivamatka juuri, jonne lähdemme lasten kanssa muutaman viikon päästä.
Nyt ilmoitin miehelle, että mennään tänään uimahalliin ja hän suuttui siitä ihan hirveästi kun en pistä kuulemma omaa osaani rahan säästämiseen vaan tuhlaan vaan kokoajan. Ja kun en oikeasti edes tuhlaa.
Ruuat ostan ja lapsille vaatteita, itselleni en mitään. Herkkujakin vaan kerran viikossa. Lehtitilauksetkin olen suurimmalta osalta lopettanut, ihan vaan mieheni takia, että saisi paremman mielen.
Yhdessä ollaan oltu reilu 8v ja nyt hän sanoi mulle äsken puhelimessa, että kun hän tulee töistä kotiin niin jutellaan ja katsotaan, että pitääkö muuttaa erilleen ---> erota. SIIS JONKUN VITUN UIMAHALLIN TAKIA? Onko ton ukon kiinnostus lopahtanut ja tämä oli vaan hyvä tekosyy? vai onkohan sillä paska päivä...
Meillä kun ei ole edes tiukkaa rahan kanssa :'(
Nyt ilmoitin miehelle, että mennään tänään uimahalliin ja hän suuttui siitä ihan hirveästi kun en pistä kuulemma omaa osaani rahan säästämiseen vaan tuhlaan vaan kokoajan. Ja kun en oikeasti edes tuhlaa.
Yhdessä ollaan oltu reilu 8v ja nyt hän sanoi mulle äsken puhelimessa, että kun hän tulee töistä kotiin niin jutellaan ja katsotaan, että pitääkö muuttaa erilleen ---> erota. SIIS JONKUN VITUN UIMAHALLIN TAKIA? Onko ton ukon kiinnostus lopahtanut ja tämä oli vaan hyvä tekosyy? vai onkohan sillä paska päivä...
Meillä kun ei ole edes tiukkaa rahan kanssa :'(