Y
"yksinäinen"
Vieras
Olen 28-vuotias ja minulla on vain yksi hyvä ystävä joka asuu eri paikkakunnalla joten emme ole enää kovin tiiviisti yhteyksissä. Olen sosiaalinen ja positiivinen mutta silti uudet tuttavuuden eivät jostakin syystä ikinä etene ystävyydeksi. Opiskeluaikana en käynyt opiskelubileissä eikä niiltä ajoilta jäänyt yhtään läheistä ystävää... Olin juuri tavannut mieheni opiskelujen alussa joten silloin uusiin ihmisiin tutustuminen ei tuntunut tärkeältä. Sitä kadun nyt suuresti!
Tuntuu että suurimmalla osalla ne parhaat ystävät ovat joko lapsuudenystäviä tai ystäviä opiskeluajoilta. Silloinhan sitä tutustumisaikaa olisi ollut paljon enemmän kuin nyt työssäkäyvänä perheenäitinä... Jotenkin tosi noloa kun itsellä ei ole sellaista "tyttöporukkaa" niin kuin suurimmalla osalla varmasti on.
Onko muilla kokemuksia hyvän ystävän löytämisestä aikuisiällä? Vai olenko jo ihan toivoton tapaus
Tuntuu että suurimmalla osalla ne parhaat ystävät ovat joko lapsuudenystäviä tai ystäviä opiskeluajoilta. Silloinhan sitä tutustumisaikaa olisi ollut paljon enemmän kuin nyt työssäkäyvänä perheenäitinä... Jotenkin tosi noloa kun itsellä ei ole sellaista "tyttöporukkaa" niin kuin suurimmalla osalla varmasti on.
Onko muilla kokemuksia hyvän ystävän löytämisestä aikuisiällä? Vai olenko jo ihan toivoton tapaus