Me varattiin miehen kanssa laiva matka Viking Linelle aamulähdöllä 10.4.
Siellä on sillon Lauri Tähkän keikka. =)
Onkos muita lähdössä?
Siellä on sillon Lauri Tähkän keikka. =)
Onkos muita lähdössä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Lauri on ihana! onkos siellä vielä vapaita hyttejä? Siskohan ton miehen puhuttua mukaan? Mä voisin kyllä lähteä...
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:sehä on ihan paska..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Mun tytär kyllä lähtis,mutta itse en oikein välitä..
Haluaisitteko mukaanne melkein 6v. tytön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:En mut aina kun vien tytön isälleen, ajan simo rallin ohi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Onko se torstai-päivä?
On.
No jos ois ollut iltalähtö, niin oltais voitu ehkä lähteäkin, ku miehellä on aina perjantait vapaana. Mut ei se varmaan saa sitä to päivää vapaaksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Onko se torstai-päivä?
On.
No jos ois ollut iltalähtö, niin oltais voitu ehkä lähteäkin, ku miehellä on aina perjantait vapaana. Mut ei se varmaan saa sitä to päivää vapaaksi. :/
No höh. :|
Mä selailen just nettikauppoja ja yritän ettiä jotain kivaa sinne päälle ku ei oo oikee mitään biletys vaatteita ku ei oo hetkeen tarvinnu.
No en ole mäkään. Olen ollut Lennin syntymän jälkeen kerran luokkatapaamisessa ja sielläkin mulla oli Lenni mukana.![]()