Onko joku muu lähdössä 10.4 Lauri Tähkän keikalle?

sehän on sellasta hhhhuokailua ja hhhhhönkimistä sillä se "laulaminen" ja oikeen pitää korostaa jotain murretta ja sit se kuitenkin välillä unohtuu se murre.. :/ :x eeeei hitto, jokuko oikeesti tykkää siittä?!!

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Mun tytär kyllä lähtis,mutta itse en oikein välitä..
Haluaisitteko mukaanne melkein 6v. tytön :whistle:

Muuten kyllä voitas ottaa mut taidetaan tällä kertaa jättää väliin.
Ollaan oltu miehen kanss 7-vuoden yhdessä olon aikana 3 kertaa yhdessä jossain menossa ja mä niistä kaks kertaa selvinpäin ku olin raskaana.
Ja nyt ajateltiin sit mennä ku anoppi niin määräs että nyt menette ettekä meinaa.

Mä kyllä oikeesti tykkään Laurista (siis musiikista)... Tosi ihanaa on. Kerrohan riemurasia mistä musasta ite tykkäät? Ja kevätaurinko pitää oikeasti kysyy tolta ukolta lähtistkö se risteilee...

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Onko se torstai-päivä?

On.

No jos ois ollut iltalähtö, niin oltais voitu ehkä lähteäkin, ku miehellä on aina perjantait vapaana. Mut ei se varmaan saa sitä to päivää vapaaksi. :/

No höh. :|

Mä selailen just nettikauppoja ja yritän ettiä jotain kivaa sinne päälle ku ei oo oikee mitään biletys vaatteita ku ei oo hetkeen tarvinnu.

Onko se torstai-päivä?

On.

No jos ois ollut iltalähtö, niin oltais voitu ehkä lähteäkin, ku miehellä on aina perjantait vapaana. Mut ei se varmaan saa sitä to päivää vapaaksi. :/

No höh. :|

Mä selailen just nettikauppoja ja yritän ettiä jotain kivaa sinne päälle ku ei oo oikee mitään biletys vaatteita ku ei oo hetkeen tarvinnu.

No en ole mäkään. Olen ollut Lennin syntymän jälkeen kerran luokkatapaamisessa ja sielläkin mulla oli Lenni mukana. :whistle:

Juu en oo mäkään käyny missään.
Viimeks olin kesällä -06 veljen ja sen vaimon yhteisissä polttareissa joissa olin selvinpäin ku odotin Neea.
Mut ei mulla oo mitään haluja oo ollu mennäkään.
En oo oikeen baari tyyppiä.
Mut anoppi on niin monet kerrat höpöttäny että menkää nyt jonnekkin joskus että kyllä hän hoitaa lapsia, tekee hyvää välillä käydä jossain.
No nyt oli sopivasti toi risteily. :D

Yhteistyössä