Onko joku muu ottanut enemmän lääkettä kuin lääkäri on määrännyt? (Beetasalpaaja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lolah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lolah

Vieras
Itsellä Beetsalpaaja sydämen rytmihäiriöihin 2,5 mg Emconcor/1 tabletti päivässä. Äsken tuli niin hirveet rytmärit että eka reaktio oli ottaa lääke. Otin puoliskan. Eli oon nyt ottanu 2,5 mg + Puolikas.
Paketissa tosin lukee se 1 tabletti päivässä. Ja ohjeissa että annostusta ei saa itse mennä muuttamaan. Onko se niin vakavaa jos nyt ottaa vähän enemmän? miksi annostusta ei saa nostaa tarvittaessa...

Vai onko syytä huolestua. Olo ainaki helpotti. Huh nuo rytmärit on kamalia.

Mä kyllä ottaisin sen rytmihäiriön vuoksi yhteyttä lääkäriin, jos annostusta tarvitsee muuttaa.

Mulla itselläni on samaa lääkettä laskemassa pulssia, ja mulla lukee reseptissä 1- 2 tablettia päivässä. Ja mulle on kyllä riittänyt se yksi tabu.

no ei onneksi tuon isompaa ylitystä ja nythän sitten tunnet sen että tuliko siitä hyvä vai huono olo? osaat kertoa sitten seuraavalla kerralla lääkärille, ehkä tarvitsee annostusta muuttaa. Mutta älä tosiaan ainakaan toistuvasti nostele "ilman lupaa"

mulla tuo lääke(emconcor 5mg) svt-rytmihäiriö kohtauksen varalle. eli en syö joka päivä. mutta mulla on annostus eka puoli tablettia jos se ei auta voin ottaa vielä sen toisen puoliskan.

Outo kysymys tähän mutta mitä te joilla rytmihäiriö käytätte raskauden ehkäisyyn??

Yhteistyössä