Onko joku ollut sängyssä vain yhden miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fghfghfghfgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fghfghfghfgh

Vieras
Ettekö ole koskaan miettynyt, miltä se vois tuntua jonkus toisen kanssa? Mulla on kokemusta aika monesta miehestä ja täytyy sanoa että kokemuksen myötä seksi vain paranee ja siinä oppii itsestäänkin.

En näe yhdenillanjutuissakaan mitään pahaa, vaikka niitä aina paheksutaan. Oon miettinyt, että onko sellaisilla ihmisillä, joilla on vain yksi seksikumppani, otenkin tosi alhainen seksivietti?

Minulla on ollut vain yksi mies, nykyinen aviomieheni ja olen niin tyytyväinen mieheeni ja seksin määrään eikä ole tullut mieleenkään vaihtaa. Alettiin vaan seurustelemaan jo teineinä, joten eipä ehtinyt olla muita. Tällä hetkellä 12v takana.

Mulla on ollut vain yksi mies, aviomieheni nyt 4vuotta. Minäkin olen hänen ainoansa ja on ihana kuulua vain toiselle ja että seksi on vain meidän kahden välinen juttu :)

Yksi ja ainoa. Ensimmäiset 15 vuotta meni niin,että en edes ajatellut muuta.. mutta nyt kun menee huonosti niin sitä ajattelee,että millaista olisi jonkun toisen kanssa seksikin. Oman kanssa kun sitä ei enää ole. Viime kerrasta jo 7kk.ta.

Mulla on ollut useampia kumppaneita ja kadun sitä, että sen ekan kanssa (oli pitkä suhde, 8 v.) kuvittelin ruohon olevan vihreää aidan toisella puolen. Kyllä yhden ainoankin kanssa voi olla hyvä seksielämä. Enemmän se on kemioiden kohtaamisesta ja suhteen hoitamisesta kiinni kuin mistään kumppanien lukumäärästä.

Pakko kysyä, että miksi ihmeessä kukaan esim. hylkäisi tai pettäisi sitä elämänsä rakkautta vain siksi, että voisi kokeilla, miltä seksi tuntuu jonkun muun kanssa? Jos on jo nuorena löytänyt sen sopivan ihmisen. Osa ihmisistä (kuten minä...) haluaa harrastaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan on tunteita.

Enpä ole aiemmin kuullut, että kenenkään mielestä seksi paranisi seksikumppanien lukumäärän noustessa. Sitähän sanotaan, että pitkissä seurustelusuhteissa oppii seksistä eniten. Seksi usein paranee tutustumisen, "harjoittelun" ja rakkauden myötä. Mä ainakin uskon, että sillä, joka on ollut vuosikausia parisuhteessa vain yhden miehen kanssa, on todennäköisemmin enemmän kokemusta seksistä kuin sellaisella, jolla on ollut vain paljon yhden illan juttuja. Miksi ihmisellä olisi alhainen seksivietti, jos haluaa nauttia seksistä vain vakituisessa suhteessa? Sitähän voi olla vaikka miten korkeat halut sitä yhtä ihmistä kohtaan. Se, että on ollut monia seksikumppaneita, ei automaattisesti tarkoita, että sitä seksiä on ollut usein.

Monesti kun olen kokeillut jotain uutta karkkia, olen pettynyt ja vannonut että pysyttelen jatkossa tutussa ja hyväksi todetussa.

Yhden miehen kanssa olen vaan ollut. En mä ainakaan seksin takia lähtis kokeilemaan muita. Enkä oikein minkään muunkaan takia.

Miksi etsiä uutta, kun on hyvän jo löytänyt? Eikös se omankin seksuaalisuuden kehittäminen ole enemmän itsestä kiinni, kuin kumppanien määrästä?

Ettekö ole koskaan miettynyt, miltä se vois tuntua jonkus toisen kanssa?

Olen miettinyt. Mietin paljonkin asioita.

Mulla on kokemusta aika monesta miehestä ja täytyy sanoa että kokemuksen myötä seksi vain paranee ja siinä oppii itsestäänkin.

Toki seksi paranee kokemuksen myötä, mutta sitä kokemusta voi hankkia myös yhden kumppanin kanssa. Ja tavallaan se vaatiikin enemmän, siinä täytyy olla toiselle tosi avoin ja molempien pitää panostaa asiaan eikä juurtua vanhoihin tapoihin.

En näe yhdenillanjutuissakaan mitään pahaa, vaikka niitä aina paheksutaan. Oon miettinyt, että onko sellaisilla ihmisillä, joilla on vain yksi seksikumppani, otenkin tosi alhainen seksivietti?

Voi olla alhainen tai sitten ei. Tiedän pareja jotka on olleet kauan yhdessä ja silti seksiä harrastavat monta kertaa viikossa.

Kuka sitä nyt muuten hyvää miestä lähtee vaihtamaan vain sen takia, että saisi kokea seksin jonkun muun kanssa? ei se seksi ainakaan minulle niin tärkeää ole. Minä vaan satuin löytämään kumppanin jo nuorena (19v.)

Minä olen ollut "vain" yhden miehen kanssa. Olen hänen kanssaan edelleen ja toivottavasti koko loppuelämäni. Seksi on erittäin tyydyttävää ja monipuolista tämän yhdenkin kanssa. Ja olen kyllä joskus miettinyt, että olisiko se erilaista jonkun toisen kanssa ja todennut, että en ala kokeilemaan.

Yhteistyössä