V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ole:mut oon pamin lehdestä lukenut että persiistä on..
Alkuperäinen kirjoittaja on ollurt jo:hae haulla niin löytyy piiiiiitkä ketju tästä aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en ole:mut oon pamin lehdestä lukenut että persiistä on..
perusteluja?
Alkuperäinen kirjoittaja en ole:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en ole:mut oon pamin lehdestä lukenut että persiistä on..
perusteluja?
siis mitä perusteluja? Nii että hommat ei pelaa, ei tauottajia ja paska palkka työmäärään nähden ja kaikkeaea pitää osata, koko ajan tulee lisää työmäärää jna ja jne..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en ole:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en ole:mut oon pamin lehdestä lukenut että persiistä on..
perusteluja?
siis mitä perusteluja? Nii että hommat ei pelaa, ei tauottajia ja paska palkka työmäärään nähden ja kaikkeaea pitää osata, koko ajan tulee lisää työmäärää jna ja jne..
jos et ole itse ollut mistä voit olla varma tuosta kaikesta mainitsemastasi?
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Mä olen ollut. Ei minusta ollut mitenkään persuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Mä olen ollut. Ei minusta ollut mitenkään persuksista.
miksi et ole enää? Mimmonne palkka?