onko joku plussan mamma ärrällä töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en ole:
mut oon pamin lehdestä lukenut että persiistä on..

perusteluja?

siis mitä perusteluja? Nii että hommat ei pelaa, ei tauottajia ja paska palkka työmäärään nähden ja kaikkeaea pitää osata, koko ajan tulee lisää työmäärää jna ja jne..

perusteluja?

siis mitä perusteluja? Nii että hommat ei pelaa, ei tauottajia ja paska palkka työmäärään nähden ja kaikkeaea pitää osata, koko ajan tulee lisää työmäärää jna ja jne..

jos et ole itse ollut mistä voit olla varma tuosta kaikesta mainitsemastasi?

perusteluja?

jos et ole itse ollut mistä voit olla varma tuosta kaikesta mainitsemastasi?

No anna olla.. Huoh. En ole enkä menis. Piste.

Palkka oli huono noin 5e/tunti oli harjottelijan palkka (kesti ensimmäisen vuoden) lisät on olemattomat, iltalisä on noin 0,6e (vain klo 18 eteenpäin), sunnuntailta sai kaksinkertaisen palkan. Ruoka- tai vessataukoja EI OLE! Jos on jonoa ovelle asti, sä seisot siinä koko sen ajan. Omalla ajalla saat hoitaa monia asioita (esim. viedä/hakea kioskin avaimia). Työmäärä on VALTAVA vaikka sitä ei ehkä usko ennen kun sen kokee. Asiakkaat on yleensä niitä "pahoja", humalaisia, huono-osasia. Olin 3 vuotta ja palkka oli noussut peräti 8,34 euroon :/

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Mä olen ollut. Ei minusta ollut mitenkään persuksista.

miksi et ole enää? Mimmonne palkka?

Muutimme ja sain toisen työpaikan. Olin ärrällä restappina, eli kiertävänä. Palkka ok, tes:n mukainen.
Joku kirjotteli harmaana noista iltalisistä sun muusta, niin kyllä iltalisät lähti juoksemaan heti kun meni iltavuoroon, ihan sama menikö iltavuoroon yhteen vai neljään, niin lisät lähti heti juoksemaan.
Taukoja on vaikea pitää vilkkaalla kioskilla, mutta aina sen verran voi huilahtaa et ei ihan itteesä poikki aja. Päällekkäisaikaa on jonkun verran vuoronvaihtuessa. Yksin kun on niin vaikee käydä vessassa, varsinkin kaupungin r-kioskeissa, missä lappasi porukkaa koko ajan.
Riippuu paljon kioskista mitä hommia on tehtävä. Maanantainvuoroja inhosin, kun oli aina inventaario arvoille, enkä myöskään pitänyt paikoista missä oli toto-kone.

Muoks. Niin en tiedä missä ja milloin edellinen kirjottaja on ollut r-kioskilla hommissa, mutta eipä tuo harjottelijan palkka kyllä mitään vitosta ollut. Kyllä se oli ihan normaali harjottelijan palkka ja mulla ainakin nousi 3kk:n jälkeen. Ja tästä on aikaa n. 5-6 vuotta kun ite olin.
Ja anoppi on vakituisena ärrällä hommissa, joten tietoo on että eipä ainakaan huonompaan suuntaan ole hommat menny.

Yhteistyössä