H
haluan tietää
Vieras
Siis tarkoitan ilman miestä/tukihenkilöä?
Jos oot, niin mistä syystä synnytit yksin ja miltä se tuntui?
Jos oot, niin mistä syystä synnytit yksin ja miltä se tuntui?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:Mä olen. Ei tuntunut kivalta, keskonen tuli viikoilla 28 ja lapsi vietiin heti pois. Ympärillä hääri lastenlääkäreitä ja kätilöitä. Mutta mies ei ehtinyt
Ihan eri fiilis sitten, kun mies pääsi mukaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja häh:juu hyvin meni! halusin synnyttää yksinen ite ymmär mikä siin on niin vaikeeta synnyttää ilman miestä/tukihenkilöä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja häh:juu hyvin meni! halusin synnyttää yksinen ite ymmär mikä siin on niin vaikeeta synnyttää ilman miestä/tukihenkilöä?
Onko kätilö silloin koko ajan paikalla jos ei oo miestä tai tukihenkilöä? En henk koht muuta murehdi mutta sitä jos kätilö lähtee sit litomaan jonnekki ja jään sinne yksin puhisemaan? Mulla ku ponnistusvaiheet tullu tosi äkkiä, ettei käy nii et kätilö on sit jossain just sillon...
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja häh:juu hyvin meni! halusin synnyttää yksinen ite ymmär mikä siin on niin vaikeeta synnyttää ilman miestä/tukihenkilöä?
Onko kätilö silloin koko ajan paikalla jos ei oo miestä tai tukihenkilöä? En henk koht muuta murehdi mutta sitä jos kätilö lähtee sit litomaan jonnekki ja jään sinne yksin puhisemaan? Mulla ku ponnistusvaiheet tullu tosi äkkiä, ettei käy nii et kätilö on sit jossain just sillon...
Ei mulla ainakaan ollut kokoajan paikalla. Soitin kun teki ihan sikamaisen kipeää. Ja ponnistusvaihe tuli kans yllättäen mutta kätilö sattui olemaan siellä kans, ja oli myös anestesialääkäri epiduraalia laittamassa, jäi nekin lääkkeet sit saamatta
Tsemppiä synnytykseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä halua kärvistellä siellä yksin...jos mies ei pääse mukaan niin sit sielä saa luvan olla joku muu koko ajan...tai muuten en mee synnyttämään ollenkaa...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja häh:juu hyvin meni! halusin synnyttää yksinen ite ymmär mikä siin on niin vaikeeta synnyttää ilman miestä/tukihenkilöä?
Ei mulla ainakaan ollut kokoajan paikalla. Soitin kun teki ihan sikamaisen kipeää. Ja ponnistusvaihe tuli kans yllättäen mutta kätilö sattui olemaan siellä kans, ja oli myös anestesialääkäri epiduraalia laittamassa, jäi nekin lääkkeet sit saamatta
Tsemppiä synnytykseen![]()
En mä halua kärvistellä siellä yksin...jos mies ei pääse mukaan niin sit sielä saa luvan olla joku muu koko ajan...tai muuten en mee synnyttämään ollenkaa...
![]()
![]()