Onko joku tosiaan tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi (?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidiksi (?)

Vieras
Sitähän sanotaan ettei keskeytetty yhdyntä ole ehkäisykeino, enkä missään nimessä sitä suosittele mikäli ei mahdollinen raskaus olisi iloinen yllätys.

Meillä ollaan menty nyt 1,5-vuotta ilman mitään ehkäisyä, harrastetaan kuitenkin "keskeytettyä", vauva on tervetullut mikäli ihme tapahtuu. Mietin nyt kuitenkin että onko joku tosiaan tullut tällä menetelmällä raskaaksi?

Ennen miehen varsinaista siemensyöksyä erittyy ns.touhutippoja, joissa kyllä on siittiöitä, muttei (yleensä!) tarpeeksi että pääsisivät kohtuun saakka. On siis mahdollista.

ihmettelen vain miten se käytännössä on mahdollista, jos ei kerta siittiöitä pääse sisälle mikäli mies tulee ajoissa ulos? Jos on tällä menetelmällä tullut raskaaksi, niin eikö mies ole siinä tapauksessa saanut itseään ulos tarpeeksi ajoissa?

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Ennen miehen varsinaista siemensyöksyä erittyy ns.touhutippoja, joissa kyllä on siittiöitä, muttei (yleensä!) tarpeeksi että pääsisivät kohtuun saakka. On siis mahdollista.

minä kun joskus luin jostain tutkimuksesta jossa nimenomaan tutkittiin noita ns. touhutippoja. Sen tutkimuksen mukaan touhutipat eivät sisällä koskaan siittiöitä :O

touhutipoissa ei todistettavasti siittiöitä ole. En tiedä mikä se lopullinen selitys sitten on, miksi keskeytetystä tullaan raskaaksi..
Minulla kai vaan pääsi "valumaan" pari tippaa vatsalta takaisin alakertaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ------------:
touhutipoissa ei todistettavasti siittiöitä ole. En tiedä mikä se lopullinen selitys sitten on, miksi keskeytetystä tullaan raskaaksi..

:) tämähän on mielenkiintoista. Pitäähän niiden tippojen kuitenkin sisälle päästä..ei se riitä että valuu alakertaan :D

Mitäs järkee on keskeytetyssä yhdynnässä? Ei se ainakaan kovin nautinnollista ole varoa jotakin mitä ei haluaisi. Miltäs sitten syntyvästä lapsesta tuntuu emotionaalisesti kun tajuaa olevansa keskeytetyn yhdynnän vahinko. Abortti pitäs ainakin joka tapauksessa kieltää lailla ja tukea Äitejä oikeaan äitiyteen, jos Isästä ei moiseen hommaan ole. Suomalaiset ja muutkin näyttää olevan luovuttajakansaa mm. avioerojen suhteen. Itsekästä touhua, joka ei lopulta
johda mihinkään hyvään, eikä alunperinkään. Missä on se kunnioitus jota niin luvataan aluksi?
Avoliitot ja Abortit pannaan ja heti! Kansakuntien häpeä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ------------:

:) tämähän on mielenkiintoista. Pitäähän niiden tippojen kuitenkin sisälle päästä..ei se riitä että valuu alakertaan :D

Onhan näillä tipoilla hännät, joilla uivat. Yhdessä tipassa tosi monta häntää.

Juu näin mäkin oon aiemmin käsittänyt, ettei touhutipoissa ole ollenkaan siittiöitä, mutta kai sitä "varsinaista tavaraa" voipi eksyä joukkoon, koska kuitenkin todistettavasti keskeytetyistä yhdynnöistä on seurannut raskaus..?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
meillä myös toiminut.. tiedä sitten miksi jotkut raskautuu.

ensimmäisen kerran tulin heti raskaaksi kun lopetin pillerit. Esikoisen syntymän jälkeen ei tosiaan olla ehkäisyä käytetty ja toisaalta ihmettelen miten ei ole vielä tärpännyt :)

Meidän keskeytetty, tai oikeastaan keskeytynyt yhdyntä (keskeytyi isosiskon itkuun) on nyt 2,5v.. Ja mistäkö tiedän..no, se keskeytynyt kerta oli ainut sille kierrolle.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mitäs järkee on keskeytetyssä yhdynnässä? Ei se ainakaan kovin nautinnollista ole varoa jotakin mitä ei haluaisi. Miltäs sitten syntyvästä lapsesta tuntuu emotionaalisesti kun tajuaa olevansa keskeytetyn yhdynnän vahinko. Abortti pitäs ainakin joka tapauksessa kieltää lailla ja tukea Äitejä oikeaan äitiyteen, jos Isästä ei moiseen hommaan ole. Suomalaiset ja muutkin näyttää olevan luovuttajakansaa mm. avioerojen suhteen. Itsekästä touhua, joka ei lopulta
johda mihinkään hyvään, eikä alunperinkään. Missä on se kunnioitus jota niin luvataan aluksi?
Avoliitot ja Abortit pannaan ja heti! Kansakuntien häpeä!

no meille tämä on ollut varsin hyvä "ehkäisy", kuten sanoin jo aikaisemmin ei varsinaisesti vauvaa yritetä mutta mikäli sellainen iloinen asia tapahtuu että vauva saa alkunsa, niin ei meillä ole mitään sitä vastaan. Ja kuten myös aikaisemmin sanoin, en suosittele kenellekään joka ei olisi valmis kantamaan vastuuta seurauksista

no meilläkin se oli hyvä ehkäisy niin kauan kun toimi. En uskonut ennen näitä juttuja että siitä voisi oikeesti tulla raskaaksi. Pikkuisen oli shokki joo. Mut nyt oon jo tottunut ja raskaus on ihan ok, ettei sotke elämää sen suuremmin. Välillä vaan tuntuu ettei tää oikeesti voi olla totta, mut kyllä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja :
no meilläkin se oli hyvä ehkäisy niin kauan kun toimi. En uskonut ennen näitä juttuja että siitä voisi oikeesti tulla raskaaksi. Pikkuisen oli shokki joo. Mut nyt oon jo tottunut ja raskaus on ihan ok, ettei sotke elämää sen suuremmin. Välillä vaan tuntuu ettei tää oikeesti voi olla totta, mut kyllä se on.

minä olen myös ajatellut että näiden täytyy olla jotain urbaanilegendoja, mutta ilmeisesti se on sitten mahdollista :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

minä olen myös ajatellut että näiden täytyy olla jotain urbaanilegendoja, mutta ilmeisesti se on sitten mahdollista :)

siis nauroin ennen näille jutuille ja olin se, joka vastaili että hei kamoon, kyllä se toimii ehkäisynä ihan hyvin.

Yhteistyössä