Onko jotain haittaa iholle jos käyttää vanhemmalle iholle tarkoitettuja rasvoja? Ostin vahingossa 40+ tuotteita, olen 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 33v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

33v

Vieras
Ostin marketista, jossa ei ollut mitään ikämerkintöjä esillä niissä tuotteissa. Eikä se ikä mielestäni lukenut tuotteen tuoteselosteessakaan. Nyt sitten eilen kävin toisessa kaupassa, jossa oli laitettu ikämerkinnät tuotteiden viereeen niin nuo on nyt sitten tarkoitettu 40+ iholle. Voihan niitä käyttää, en minä sitä. Ja käytän ne pois kun aika kalliita olivat. Mutta mietin vain, että mitähän ne oikein iholle tekee? Uskotteko te noiden rasvojen ikäsuosituksiin? Vai että on laitettu joka purkkiin samaa kamelipallirasvaa eri tuoksulla ja sitten kirjoitetaan niihin kaikkea lupauksia ja lätkästään ikäsuositukset päälle?

No ei kai siitä varsinaisesti haittaa ole. Sellaiseen uskon, että jos niitä käyttää koko ajan (vanhemmille tarkoitettuja rasvoja), menettävät ne tehonsa. Itse käytän silloin tällöin jotain teho- tai ryppyrasvoja, kuuriluonteisesti, jos halvalla saa laadukkaita ostettua. Ja ikää vasta 29. Mulle ainakin sopii se, että vaihtelee ihonhoitotuotteita eikä käytä koko ajan samaa.

Toi on just marketti rasvoissa tympeää että ei voi palauttaa jos ei sovikkaa!
Ite suosin henkilökohtaisesti jälleemyyjien tuotteita joilta saan hyvän ohjauksen ja laadukkaat tuotteet kuten Oriflamelta.Oriflamella on omat tehtaat ja tutkimuslaitokset joissa kehittävät tuotteensa tarkoilla kriteerillä- ei mitään massaa-
ja parasta on jos tilaat eikä tuote passaa saat allergisia oireita yms voit palauttaa 14pv sisällä. ja tätä ap tapausta ei olis edes tapahtunut sillä konsultti olisi neuvonut ja vaikka ihoanalyysilaitteella katsonut oikeat voiteet niin omasta merkistä kuin sitte näillä tiedoilla muista merkeistä.
Edullisia toimivia tuotteita.

Ja en usko että vaarallista käyttää nyt tehokkaammat rasvat. itse käytän välillä +35 ja +40 tehokuureja mutta ei pitkiä aikoja kannata-

Juuri eilen ostin jotain Lumenen meikkituotteita. Kosmetologi, joka niitä esitteli, sanoi että Lumenella ainakin on luovuttu kokonaan noista ikäsuosituksista ja voiteet luokitellaan vain ihotyypin mukaisesti.

Sä ajattelit että se rasva tietää sun olevan 7v nuorempi kuin se suositus? Haloo? Ihminen alkaa vanheta ja rupistua jo 25-vuotiaana joten sä olet jo hyvässä vauhdissa. Eiköhän se voide ole sulle ihan hyvä. :D

Mä kokeilin kuuriluonteisesti yhtä seerumia joka on +35, ja siitä tuli n. viikon käytön jälkeen finnejä. Eli se oli liian hoitava mulle. Jos sulle ei siitä mitään tommosta tule, ni hyvin sä voit sen purkin käyttää jonka ostit :)

Uusimmat

Yhteistyössä