Onko Joulupukki olemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Jos Joulupukkia ei ole olemassa, miten joulu on voinut syntyä - entäpä kaikki hienot paketit? Sattuman ja evoluution kauttako? Joulu on niin monimutkainen asia, että se on pakko olla jonkun yliluonnollisen, eli Joulupukin suunnittelema.
http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/ylex-tanaan/jouluvaanto/onko-joulupukki-olemassa

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kävi se jouluaattona meilläkin ja toi säkkitolkulla roinaa. Pakkohan sen on olla olemassa ja mulla on ihan valokuvia ja videota todistusaineistona.
Valokuvat ja videot eivät nykyaikana kelpaa todisteeksi, koska niitä on niin helppo tietokoneella editoida. Mutta uskon teillä olleen Joulupukin, koska olen heebon itsekin monasti nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kävi se jouluaattona meilläkin ja toi säkkitolkulla roinaa. Pakkohan sen on olla olemassa ja mulla on ihan valokuvia ja videota todistusaineistona.
Valokuvat ja videot eivät nykyaikana kelpaa todisteeksi, koska niitä on niin helppo tietokoneella editoida. Mutta uskon teillä olleen Joulupukin, koska olen heebon itsekin monasti nähnyt.
Niinpä, ja aivan kuten ufoista ja isojaloista, myös joulupukista otetut kuvat ovat aina rakeisia ja epäselviä.

Yhteistyössä