Onko junttia kun tykkään syödä ravintolassa lihapullia ja muusia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja junttiko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

junttiko?

Vieras
Ei tule kotona usein tehtyä kun olen keliaakikko eikä niitä saa oikein maustettua hyviksi. Siksi tykkään niitä ravintolassa syödä. Onko tämä junttia etten syö esim. pihviä tms.?

No tuo taitaa rajoittaa aika lailla ravintolavalintaa, itse en ainakaan jonkun Rosson tai ABC:n lisäksi tiedä yhtään ravintolaa, jonka listalla olisi muusia ja lihapullia? :O

[QUOTE="eee";28692739]No tuo taitaa rajoittaa aika lailla ravintolavalintaa, itse en ainakaan jonkun Rosson tai ABC:n lisäksi tiedä yhtään ravintolaa, jonka listalla olisi muusia ja lihapullia? :O[/QUOTE]

Onhan niitä muissakin ravintoloissa, ja tosi hyviä ovatkin hyvässä paikassa. :)

Ei kai se ole. Otan mäkin lapselle ravintolassa joskus jotain lihapullaa ja muusia, sillä sinne raflaan mennään herkuttelemaan, eikä meillä kotona ole ikinä ollut esim. lihapullia ja muusia, makaronilaatikkoa tai muuta sellaista, mitä ravintoloissa useammin on.

Ei kun hups, viime viikolla tein ekaa kertaa lihapullia, mutta nekin salaatilla, ei muusilla. :D
Mun mielestä on ainakin kiva herkutella välillä sellasilla ruoilla, mitä ei kotona syödä.
Jos se on jonkun mielestä junttia, niin sitten on.

No ei ehkä junttia, mutta jokseenkin älytöntä. Mulle muusi ja liahpullat on "arkiruokaa", josta en kyllä maksaisi ravintohintaa, koska niitä saa kotonakin tehtyä paaaljon halvemmalla. Jos menen ravintolaan, niin kyllä sitten tykkään syödä jotakin "erikoisempaa" tai sellasta, mitä ei viitsisi alkaa kotona vääntämään.

Ei ole. Ravintolassa lie tarkoitus nauttia ja syödä mitä tykkää? Juntimpaa on arvostella juntiksi kaikkea sitä mistä itse ei välitä.. ;)
Tiedän pari paikkaa joissa on todella taivaallista muusi & lihapullat-annos ja hinta kyllä kirpaisee, mutta on niin hyvää ettei haittaa. + maitoakin juon tiettyjen ruokien kanssa. :D

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Ei ole. Mun mielestä on joskus kiva maistaa tavallisia kotiruokia ravintolassa. Kokeilla millaisia on ravintolassa tehdyt lihapullat ja muussi verrattuna kotona tehtyihin...

jäin ihmettelemään että mikset saa lihapullia ja muusia kotona tehtyä/maustettua, kun muusihan on luontaisesti gluteenitonta ja lihapullat on tasan yhtä helppo tehdä ja maustaa myös ilman jauhoja?!

mutta siis kysymykseen: sinä tilaat mitä haluat syödä ja se on pikemminkin omaperäistä ja ainutlaatuista ja cool jos pidät linjasi :)

Yhteistyössä