Onko kaikki miehet eron jälkeen penteleen katkeria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Taas sama kuvio.. ensin toinen voivottelee viikkokausia viesteillä perään, että yhyy kun olin tyhmä ja menetin sinut, olet niin upea ja kaunis. Sitten kun sanoo nätisti, että lopeta eikä mene perille ja lopulta sanoo vähän rumemmin, että nyt kiitos lopetapa jo viimeinkin ja toinen tajuaa, että sitä on tosiaan tarkoitettu, kääntää hän niin sanotun paskavaiheen päälle. Uhriutuu muitten silmissä, "voi miten kamala akka se oli" ja solvaa niin muille kuin päin naamaakin jatkuvasti, ei enää näekään itsessään mitään vikaa mutta keskittyy pitämään huolen siitä, että muut ajattelevat "voi mies raukkaa kun oli sen hirveän naisen kanssa noinkin pitkään, onneksi se nainen on nyt kaukana ja häipynyt" Ja taas ihmiset sen marttyyrimiehen ympärillä uskoo kaiken, kun se on muitten silmissä niin ihana, kiltti ja rehellinen mies..

:headwall:

tollasia on naisissakin.. en ylipäätään ymmärrä miks toista pitää alkaa haukkua muille, oli ongelmat ollut mitä tahansa..

miksi pitää mustamaalata toista :o tuo on oikeasti inhottavaa.. yrittää nyt tehdä toisesta syntipukki, ihan ku se kellekkään kuuluis miks on erottu..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
tollasia on naisissakin.. en ylipäätään ymmärrä miks toista pitää alkaa haukkua muille, oli ongelmat ollut mitä tahansa..

miksi pitää mustamaalata toista :o tuo on oikeasti inhottavaa.. yrittää nyt tehdä toisesta syntipukki, ihan ku se kellekkään kuuluis miks on erottu..

Ja etenkin kun on lapsia.. taas oli puhe, että ollaan hyvissä väleissä kunnes tämä toinen osapuoli sitten eräänä päivänä yllättäen paukautti, että hyviä välejä meillä ei kuulemma ole ollut pitkään aikaan. En ole sanonut enkä tehnyt mitään pahaa hänelle.. noh, onneksi olin viisas ja pidin kuopuksen syntyessä yksinhuoltajuuden, niin ei toinen voi sillä asialla kiusata.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Ja etenkin kun on lapsia.. taas oli puhe, että ollaan hyvissä väleissä kunnes tämä toinen osapuoli sitten eräänä päivänä yllättäen paukautti, että hyviä välejä meillä ei kuulemma ole ollut pitkään aikaan. En ole sanonut enkä tehnyt mitään pahaa hänelle.. noh, onneksi olin viisas ja pidin kuopuksen syntyessä yksinhuoltajuuden, niin ei toinen voi sillä asialla kiusata.

Noh toki isä voi sitten hakea yhteishuoltajuutta oikeusteitse jos hankalaksi alkaa.

Mitä emilyn, jos eläisit ihan yksin? Miksi sun pitää sekottaa elämääsi lurjuksia, kun kaikesta päätellen itse olet se! Elä yksin lastesi kanssa, se lienee kaikille parasta!

Minun exä on tuollainen. Haukkuu itseään ja katuu tekemisiään. Välillä on sitten haukkunut minutkin.

Erosta on melkein kymmenen vuotta, että ei ihan vähän. Ei se kyllä tekstaile tai soita mahdottoman usein. Mutta aina sillon tällöin.

voihan se vähän katkeruutta herättää jos nainen hyvin nopeesti suhteen alettua haluaa lapsen pykätä ja sitten eron tullen viedä sen kauas isästään- jotkut isät haluaisi oikeasti olla lähellälapsiaan ja tavat usein. Vaikeuttaa etenkin sen isän elämää aikalailla. Tiedänpä montakin tapausta joissa äiti ihan kostoksi jostakin loukkauksesta muuttanut kauas eli mentaliteetilla kun minäkärsin niin pistetäänpä mieskin vähän kärsimään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ei ole vaikka mä olin se joka lähti. Hällä kun oli heti seuraava odottamassa... hyvissä väleissä ollaan.

jos ei olisi ollut uutta putkessa niin olisi tasan mankunut ja sitten haukkunut

voi olla... mutta sitten toisaalta mä en varmaan olisi lähtenytkään. Ainakaan vielä... vauvalla kun oli ikää silloin kokonaiset 1,5viikkoa kun kuvio tuli ilmi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole vaikka mä olin se joka lähti. Hällä kun oli heti seuraava odottamassa... hyvissä väleissä ollaan.

jos ei olisi ollut uutta putkessa niin olisi tasan mankunut ja sitten haukkunut

voi olla... mutta sitten toisaalta mä en varmaan olisi lähtenytkään. Ainakaan vielä... vauvalla kun oli ikää silloin kokonaiset 1,5viikkoa kun kuvio tuli ilmi

ne nuo miehet osaa olla niin ihania.minä olen viimesillään raskaana ja mitä ukko tekee?paskaakaan välittää minun olosta tai tunteista.huoranenkin vielä olen.töihin ei saa kotiasioita soittaa ja huudot siitä sain,kun tämä ei ollutkaan mulle selvä asia.ajattelin viestillä ilmoittaa että olen mennyt synnyttämään,kattilassa on pottuja.kun kerran ei saa soittaa.tuntuu että se taitaa inhota minua aika paljon.

Kiitos kysymästä, tällä hetkellä elänkin yksin. Valitettavasti harvasta voi ennustaa, miten katkeria ovat eron jälkeen. Ja on sitä lasta ollut pykäämässä mieskin, joten itse on valintansa tehnyt miten on minua suhteen aikana kohdellut ja todellakin hyvä, että muutin kauas hänestä, niin ei tarvitse olla pienen kaupungin mollauksen kohteena kun hän päätti ottaa sen linjan. Eipä tuo ole käräjöinyt toisesta lapsestaankaan vaikka lapsen äiti on veemäisimmästä päästä, mutta en enää ihmettele sitäkään jos on tällaista ryöpytystä saanut eron jälkeen.. tosin nykyäänhän exäni kohtelee häntä silkkihansikkain ja kuin kukkaa kämmenellä, mutta sellaistahan se on jos ei ole toisesta ikinä yli päässytkään.

Kiitos kysymästä, tällä hetkellä elänkin yksin. Valitettavasti harvasta voi ennustaa, miten katkeria ovat eron jälkeen. Ja on sitä lasta ollut pykäämässä mieskin, joten itse on valintansa tehnyt miten on minua suhteen aikana kohdellut ja todellakin hyvä, että muutin kauas hänestä, niin ei tarvitse olla pienen kaupungin mollauksen kohteena kun hän päätti ottaa sen linjan. Eipä tuo ole käräjöinyt toisesta lapsestaankaan vaikka lapsen äiti on veemäisimmästä päästä, mutta en enää ihmettele sitäkään jos on tällaista ryöpytystä saanut eron jälkeen.. tosin nykyäänhän exäni kohtelee häntä silkkihansikkain ja kuin kukkaa kämmenellä, mutta sellaistahan se on jos ei ole toisesta ikinä yli päässytkään.

Ei sitten tullut mieleen että on aika riskialtista lyöttäytyä yhteen miehen kanssa joka on juuri eronnut ja jolla on vastasyntynyt lapsi toisen naisen kanssa :o se siis vehtasi jollakin tapaa entisensä kanssa ja sulla palo käämit...

Niin, mikä siinä on että jos ero tulee miehen tekojen takia niin ensin ruinataan takasin ja yritetään lirkutella ja sitten aletaan paskaa jauhaa.

Voi kiesus että mä kiehun täällä samasta syystä kuin sinä Emilyn. Aivan älytöntä shittiä saan niskaani tällä hetkellä. Mies parka kun menetti perheensä... minunkin kavereita ja ystäviä on nyt sen puolella vaikka ero tuli siksi että mies petti mua todella törkeästi vuosia.
Nyt ex on kääntänyt sen niin että ex on jätetty ilman mitään syytä ja ehkä minulla on toinen mies...
Voi video... ensin petetään ja sitten valehdellaan eron syistä kavereille ja sukulaisille :headwall:

eli tuon verran et viitsinyt miehestä ottaa selvää, TUTUSTUA häneen ennenkun oli pakko tehdä vauva?? järkyttävää käytöstä..

Mut emilyn, sun tavoitehan oli vain tehdä pari muksua joillekin miehille, ja sitten jättää ne (näin itse kerroit toisella palstalla) Tiesit, että sinun kanssasi suhde ei tule onnistumaan ja silti syytät miehiä?

Alkuperäinen kirjoittaja åel:
Mut emilyn, sun tavoitehan oli vain tehdä pari muksua joillekin miehille, ja sitten jättää ne (näin itse kerroit toisella palstalla) Tiesit, että sinun kanssasi suhde ei tule onnistumaan ja silti syytät miehiä?

En ole sanonut, että tarkoitukseni oli heitä jättää. Olisin jatkanut suhdetta, jos olisivat käyttäytyneet parisuhteessa arvostavasti, kunnioittavasti ja luottamuksen arvoisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja åel:

En ole sanonut, että tarkoitukseni oli heitä jättää. Olisin jatkanut suhdetta, jos olisivat käyttäytyneet parisuhteessa arvostavasti, kunnioittavasti ja luottamuksen arvoisesti.

niin, parisuhdetaidot kyllä tulevat esille muutamassa vuodessa, ja se aika onkin järkevää viettää ilman vauvantekoa.. ettei lapsi joudu kärsimään aikuisten yhteensopivuustestailuista..

ekan kanssa yhteen teininä, tokalle väänsi muksun parin kuun tuntemisen jälkeen.. en ymmärrä en..

Taas sama kuvio.. ensin toinen voivottelee viikkokausia viesteillä perään, että yhyy kun olin tyhmä ja menetin sinut, olet niin upea ja kaunis. Sitten kun sanoo nätisti, että lopeta eikä mene perille ja lopulta sanoo vähän rumemmin, että nyt kiitos lopetapa jo viimeinkin ja toinen tajuaa, että sitä on tosiaan tarkoitettu, kääntää hän niin sanotun paskavaiheen päälle. Uhriutuu muitten silmissä, "voi miten kamala akka se oli" ja solvaa niin muille kuin päin naamaakin jatkuvasti, ei enää näekään itsessään mitään vikaa mutta keskittyy pitämään huolen siitä, että muut ajattelevat "voi mies raukkaa kun oli sen hirveän naisen kanssa noinkin pitkään, onneksi se nainen on nyt kaukana ja häipynyt" Ja taas ihmiset sen marttyyrimiehen ympärillä uskoo kaiken, kun se on muitten silmissä niin ihana, kiltti ja rehellinen mies..

:headwall:

No ihanaksi sinäkin miestä kutsuit vielä muutama kuukausi sitten. Mitä olen vaatimustasostasi miehiin lukenut, ei siihen kukaan tavallinen kuolevainen yllä. Ihan jokaisesta meistä löytyy vikoja, myös sinusta, vaikka omasta mielestäsi sinä olet aina se syytön osapuoli "täydellinen puoliso" ja toinen muuttuu parissa kuukaudessa ihanasta ihan kamalaksi.

Yhteistyössä