Onko kaikkien miehet valmiita harrastamaan seksiä, jos viereen tulee alaston nainen, oli se kuka tahansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en vois koskea toisen omaan. En edes silloin, jos olisimme vielä naimisissa.

Mutta jos on naimisissa, eikös se olisi silloin sun oma...

Ei välttämättä. Henkinen on tärkeämpää kuin nimet paperilla.

Ei kun ajattelin vaan, että jos toinen nainen ei ole kunnioittanut tuota asiaa, niin aika hieno ihminen olet, jos itse siihen pystyt. Itse en pystyisi, vaan maksaisin potut pottuina!

Miehillä ja kaikilla uroksilla on tarve harrastaa seksiä mahdollisimman monen naaraan kanssa. Ei se parisuhde sitä poista. Ja jos haluaa pitkän parisuhteen, niin ei kannata ottaa seksiasioita ihan niin vakavasti.
Eikö parisuhde ole enemmänkin ystävyyttä pitkässä juoksussa, miksei siinä olevat ihmiset sais harrastaa ihastustensa kanssa seksiä vuosien saatossa.

Ihminen asettaa itselleen sääntöjä jotka ei pohjaa lajikäyttäytymiseen ollenkaan.

ps: naaraitakaan ei ole tehty yksiavioisiksi.. että ei tämä pelkkiä miehiä koske. Elimet heilumaan vaan.

Tästä tuli ohjelma just joku pv. Turha siis mua syyttää, en o tätä keksiny.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Tai ehkä se nainen on eron syy, mutta ei ole sulle sitä kertonut. Aika nopeasti nimittäin kuvioihin tuli mukaan. Mutta ei taida miehesi olla kovin vakavissaan tuon naisen kanssa, kun sun kanssa seksiä harrastaa. Kannattaa ehkä varautua siihen, ettei miehesi ehkä haluakaan erota, kun tosipaikka eteen tulee...

Tällä naisella ei kuulemma ole mitään tekemistä eron kanssa, haluaa sen vaikka tätä ei olisi. Ja uskon kyllä miestä, että tää nainen tuli kuvioihin vasta eroilmoitusta seuraavana viikonloppuna, kun oli eräässä tapahtumassa toisella paikkakunnalla. Tää nainenhan on ihan toiselta puolelta Suomea.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miehillä ja kaikilla uroksilla on tarve harrastaa seksiä mahdollisimman monen naaraan kanssa. Ei se parisuhde sitä poista. Ja jos haluaa pitkän parisuhteen, niin ei kannata ottaa seksiasioita ihan niin vakavasti.

Ihminen asettaa itselleen sääntöjä jotka ei pohjaa lajikäyttäytymiseen ollenkaan.

ps: naaraitakaan ei ole tehty yksiavioisiksi.. että ei tämä pelkkiä miehiä koske.

Tuossa olet väärässä. Ihmislajin yksi erityispiirre on yksiavioisuus verrattuna muihin kädellisiin. Tuossa ihmiset muistuttavat enemmän lintuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuossa olet väärässä. Ihmislajin yksi erityispiirre on yksiavioisuus verrattuna muihin kädellisiin. Tuossa ihmiset muistuttavat enemmän lintuja.

Ei ole. Eihän yksiavioisuus ole toiminut ollenkaan tässä maailmassa, se on vain sääntö johon pyritään. Lajivastasesti.

Tai sit sä sekotat seksin ja parisuhteen. 2 eri asiaa.

Yhteistyössä