Onko kallis matka? Kreikkaan toukokuussa?

neljäs_tulossa

Aktiivinen jäsen
22.11.2011
3 212
1
36
All Inclusive, minä ja neljä lasta, yhteensä lentoineen n. 2500e. Tuohon sitten lisäksi shoppailurahaa yms.

VAI saisko jostain all inclusivella halvemmalla? Matkakohteella ei niin merkitystä, kunhan on lämmintä ja jotain katseltavaa, historiasta tykkään. Lasten kanssa helpoin toi All Inclusive.

paljon olen katsellut nyt matkoja kreikkaan itselle ja kahdelle lapselle, ja kylllä toi on halpa. Melkein kaikki vaihtoehdot meidän porukalle on maksanut ton verran, tai enempi. Kun AI mukana, niin kyllä on edullinen matka!!!

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;27079115:
All Inclusive, minä ja neljä lasta, yhteensä lentoineen n. 2500e. Tuohon sitten lisäksi shoppailurahaa yms.

VAI saisko jostain all inclusivella halvemmalla? Matkakohteella ei niin merkitystä, kunhan on lämmintä ja jotain katseltavaa, historiasta tykkään. Lasten kanssa helpoin toi All Inclusive.

ei mun mielestä paha hinta kun all inclusivesta kuitenkin kysymys, joten syömisiin ja juomisiin ei välttämättä mene enää rahaa.
Itse lähdemme lokakuussa syyslomien aikaan turkin belekiin 2aik+2lasta all inclusiven matkalle ja meiltä tuli maksamaanm yhteensä 2600euroa.
Siihen päälle sit miehen golfmaksut 400e, se taas mun mielestä todella kallista koska tolla hinnalla pääsee pelaamaan ainoastaan 4 kertaa.

Oiskohan tuo Turkki hyvä kans.. toisaalta Kreikassa olis niitä raunioita ;) joita tahtoisin nähdä. Pitää varmaan vertailla vielä jossain mutta ainakaan Tjäreborgilla ei voi hakea matkojen hintoja kun on liikaa lapsia :D

Yhteistyössä