Onko kampaamotuotteet oikeesti parempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpä vain

Vieras
Oon aina ostanu kaikki hiusten hoito- ja muotoilutuotteet kampaamoista ja kampaamotarvikeliikkeistä. Nyt vaan olen alkanut miettimään, että ovatko ne oikeasti parempia kuin mitä normikaupoista saa. Hintaa on monta kertaa enemmän, mutta ovatko tuotteet sitten hintansa väärti?

En osta oikeastaan koskaan kampaamotuotteita, ja nyt aika vasta ostin sitte hiuksiin jätettävää hoitoainetta, 20? purkki, ja on oikeesti huonompaa kuin marketista saatavat! Vaikea levittääki, tommonen vähä voidemainen. Ja sitä saa laittaa ihan tolkuttomasti, eikä homma onnistu ollenkaan jos ei kastele käsiä välillä. Tosin en oo markettien voidemaisia kokeillu ku en oo löytäny, eli joudun vertaamaan suihkutettavaan...

Orion sitten puhuu asiaa josta ei tiedä mitään??? Oletko kokeillut kampaamon suihkutettavia eli vertaa vasta sen jälkeen. Kampaamotuotteet on järjestänsä parempia jos vastaavaan kempparikamaan vertaa.

Ei niissä oikeesti ole ainesosissa oikeastaan mitään eroa. Jotkut kalliit tuotteet saattaa olla jopa jonkun halpismerkin alla, mutta vaan jollain hienommalla nimellä ja kalliimmalla hinnalla, jotta ihmiset menis halpaan!

Tuota, se vähän riippuu mikä sopii juuri sinun hiuksiisi. Mulla ei ole enää permanenttia ja LV shampoo on oikein passeli. Hoitoaineet ostan mielummin "kampaamo"puolelta kuin bulkkipuolelta. Tosin marketista kuitenkin.

Mutta kun oli permis, niin ei kysymystäkään. Kampaamopuoli vei voiton.

Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain:
Oon aina ostanu kaikki hiusten hoito- ja muotoilutuotteet kampaamoista ja kampaamotarvikeliikkeistä. Nyt vaan olen alkanut miettimään, että ovatko ne oikeasti parempia kuin mitä normikaupoista saa. Hintaa on monta kertaa enemmän, mutta ovatko tuotteet sitten hintansa väärti?

Ovat parempia ja riittoisampia.

Alkuperäinen kirjoittaja jep.:
Ei niissä oikeesti ole ainesosissa oikeastaan mitään eroa. Jotkut kalliit tuotteet saattaa olla jopa jonkun halpismerkin alla, mutta vaan jollain hienommalla nimellä ja kalliimmalla hinnalla, jotta ihmiset menis halpaan!

Kyllä niissä vaan on eroja. Esim. halpisshampoissa on silikooni joka ei ole vesiliukoinen ja kunnon aineissa on vesiliukoinen silikooni.

Olen tosi pettynyt kampaamoiden hiusnaamioihin! Olen pari monen kympin purkkia ostanut että saisin tämän rutikuivan tukan kuntoon, mutta marketin vastaavat on minulla toiminut paljon paremmin. Osiksen hiuslakkaa ja vahaa ei kuitenkaan mikään voita! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä niissä vaan on eroja. Esim. halpisshampoissa on silikooni joka ei ole vesiliukoinen ja kunnon aineissa on vesiliukoinen silikooni.

Jos näin on, niin jatkanpa kampaamotuotelinjalla. En halua päähäni mitään silikonijäämiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos näin on, niin jatkanpa kampaamotuotelinjalla. En halua päähäni mitään silikonijäämiä.

Jatkappa kampaamotuotteilla esim. Pantene Pro V, VO5 on sellasia jotka tekee pitkään käytettynä permanentin ja värjäyksen todella haastavaksi. On niitä paljon muitakin mutta noi tuli ekana mieleen. Ne oli 90 luvulla jopa englannissa myyntikiellossa.

Yhteistyössä