Onko karppaajia paikalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tirppis

Jäsen
14.09.2004
376
0
16
Itseäni kovasti kiinnostaisi kokeilla karppausta..
voisiko joku ystävällisesti laittaa vähän mallia mitä te syötte?ja kuinka kuuri purrut?
tarkoitus lähteä hakemaan joku päivä kirjoja karppauksesta kirjastossa, mutta jos kertoisitte omia kokemuksia kuurista??onko tälläisen mahdottoman herkkepepun mahdoton yrittää edes moista kuuria?? :ashamed:

Kiitos=) :flower:

Mie hyväkarppasin puolisen vuotta ja pudotin kaikkiaan 8 kg. Aluks oli hankalan tuntusta, mutta nopeesti pääs kyllä sit menoon mukaan. Oli tosi tehokas ja helppo sit loppujen lopuks. Nälkä ei vaivannu ja paino siis putos. Energiaaki riitti ja jaksoin hyvin lenkkeillä. Kannattaa käydä kattomassa http://www.karppaus.info/ sivuja ja vaikkapa googlettaa myös. Paljon on netissä ruokavinkkejä ja ohjeita tarjolla.

http://portal.neuvola.info/foorumit/viewtopic.php?f=64&t=1420 Täällä myös karppauskokemuksia ja käytännön vinkkejä! Tsemppiä!

No minä. Ei tämä mitään salatiedettä ole :D

Esim tänään olen syönyt:

Aamupala: purkki raejuustoa ja appelsiini

Päivällinen:Kanan rintafile( grillattu), 2 tomaattia

Lounas: Paprika, Kurkku ja munakas( nakkeja-täysliha ja munaa ja liru kermaa)

niin, ja jo hehkutinkin että puolisen vuotta ja -16kg

Kannattaa lukea ainakin yksi kirja. Suosittelen Antti Heikkilän uusinta, Ravinto ja terveys. Ne vanhemmat kirjat on semmosia vähän hassuja. Karppaus antaa virkeyttä ja ihan uskomatonta kestävyyttä lenkeille (sitten kun on sopeutunut). Ja mun mielestä menee rahaakin vähempi ruokaan kun tulee syötyä fiksummin ja harvemmin. Eikä ole nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Kannattaa lukea ainakin yksi kirja. Suosittelen Antti Heikkilän uusinta, Ravinto ja terveys. Ne vanhemmat kirjat on semmosia vähän hassuja. Karppaus antaa virkeyttä ja ihan uskomatonta kestävyyttä lenkeille (sitten kun on sopeutunut). Ja mun mielestä menee rahaakin vähempi ruokaan kun tulee syötyä fiksummin ja harvemmin. Eikä ole nälkä.

Juu, mäkin kipitän tuolla metsäs kun aropupu, ja olen entinen sohvaperuna, siis niin täys ettei tosikaan :o

Joo, toi oli ihan uskomatonta silloin aikoinaan kun kaikki toitotti ettei ilman hiilareita pysty liikkumaan. Ite menin ihan pienillä hiilareilla koko ajan silloin, alle 30g/vrk ja muistaakseni jo kolmannella viikolla tuli vetästyä juoksulenkkejä vaikken ollut juossut varmaan kymmeneen vuoteen. Polvet kyllä meni vähän huonoon kuntoon kun innostui :)

Yhteistyössä