Onko Katinkullan Saunamaailma ainoa yleinen nakupaikka Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja Saunatar87
  • Ensimmäinen viesti
Saunatar87
Tuli käytyä tuolla: hieno paikka! Ja ainakin erikoinen. Vähän ujostutti ottaa rinnat esille ja bikinien alaosakin pois kaikkien nähden. Tietysti heti kaverien kanssa kiireellä saunaan "piiloon". :)

Uskaltauduimme sitten menemään porealtaille sekä uima-altaalle (vai mikä lekotteluallas se on). Myöhemmin seisoskelimme juomassa kylmää vettä ja katselemassa Saunamaailmaa.

Kohta alastomuus ei tuntunut miltään. :) Oli kiva käydä suihkuissa ja eri saunoissa, kun ei joka välissä tarvinnut repiä bikineitä päälle. Muiden ihmisten luonnollinen suhtautuminen rauhoitti. Oli siellä ihan pikkulapsia, nuoria teinejä ja jotain mummoja ja papparaisiakin. Kukaan ei tuijotellut. Muhun ainakin kolahti tuo "nakujuttu". Enkä yhtään väheksy sitä, ettei Saunamaailmassa ollut sinä melua ja hälinää niin kuin muualla kylpylässä. Oli vain aikamoinen kynnys aluksi riisuutua...

Tietääkö kukaan onko Suomessa muitakin yleisiä nakupaikkoja vai onko Katinkulta ainutlaatuinen erikoisuus?

Onko muillakin mennyt käynti näin hyvin?
 
Klooriallergikko
Ainakin minä olen ymmärtänyt, että sauna on rauhallinen paikka eikä siellä jutella. Eriasia ovat sitten kaveripiirin saunaillat, joissa otetaan sitä viisasten juomaa ja puhutaan huutamalla.

En kyllä alkaisi Saunamaailman saunassa pölöttämään.

Joskus joku komentaa nuoria teinejä riisumaan uikkarit, kun tunkevat sinne saunaan ne päällä. Sitten nää teinitytöt hermostuneina komentavat toisiaan riisuutumaan ja yleensä uskaltavat, kun huomaavat muuten erottuvansa joukosta. Uikkareissa on klooria joka kaasuuntuu saunassa aiheuttaen joillekin pahoja oireita. Siksi riisuutumisen jälkeen pitää käydä suihkussa ennen saunaan menoa.

Harmittaa, jos joku on jo ehtinyt sotkea lauteita ja saunaa ei voi käyttää...

Iso kiitos
 
Kokemuksen ääni
Siellä Saunamaailmassa useimmat saunat ovat kaakeloituja ympäriinsä ja hiljainenkin keskustelu on hankalaa kaiun takia. Olen mieluummin hiljaa ja nautin löylyistä.
 
juice
Tuli käytyä tuolla: hieno paikka! Ja ainakin erikoinen. Vähän ujostutti ottaa rinnat esille ja bikinien alaosakin pois kaikkien nähden. Tietysti heti kaverien kanssa kiireellä saunaan "piiloon". :)

Uskaltauduimme sitten menemään porealtaille sekä uima-altaalle (vai mikä lekotteluallas se on). Myöhemmin seisoskelimme juomassa kylmää vettä ja katselemassa Saunamaailmaa.

Kohta alastomuus ei tuntunut miltään. :) Oli kiva käydä suihkuissa ja eri saunoissa, kun ei joka välissä tarvinnut repiä bikineitä päälle. Muiden ihmisten luonnollinen suhtautuminen rauhoitti. Oli siellä ihan pikkulapsia, nuoria teinejä ja jotain mummoja ja papparaisiakin. Kukaan ei tuijotellut. Muhun ainakin kolahti tuo "nakujuttu". Enkä yhtään väheksy sitä, ettei Saunamaailmassa ollut sinä melua ja hälinää niin kuin muualla kylpylässä. Oli vain aikamoinen kynnys aluksi riisuutua...

Tietääkö kukaan onko Suomessa muitakin yleisiä nakupaikkoja vai onko Katinkulta ainutlaatuinen erikoisuus?

Onko muillakin mennyt käynti näin hyvin?

Olipas mukava lukea asiallinen kirjoitus katinkullasta,tämän jutun perusteella paikka on siis ihan ok , itekkin olen miettinyt sinne menoa ja seuraava kylpylä kohde taitaa olla selvillä.
 
Viimeksi muokattu:
Saunamaailma
Olipas mukava lukea asiallinen kirjoitus katinkullasta,tämän jutun perusteella paikka on siis ihan ok , itekkin olen miettinyt sinne menoa ja seuraava kylpylä kohde taitaa olla selvillä.
En tiedä oletko kuullut muunlaisiakin juttuja, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että on todella mukava paikka - kylpylän viihtyisin osasto juuri tuon rauhallisuuden takia.

Itse asiassa siellä käyvät kaikki vauvasta vaariin ja tietysti kokonaisia perheitä, koska siellä voivat kaikki olla yhdessä.

Joskus ärsyttää, kun teinit yrittävät mennä saunoihin uimapuku päällä. Miksi edes mennä sinne, jos alastomuus noin kovasti pelottaa?. Onneksi kohtelias käskyttäminen tai valvojan saapuminen paikalle auttaa.

Suosittelen.
 
Viimeksi muokattu:
VAKIOVIERAS
Ei taida valitettavsti ihan samanlaista muualta suomesta löytyä. Itse menin tosi ujona ekakertaa sinne vähän käytänön syistä kun naisten puolen suihkutiloissa oli niin järkyttävät jonot etten yksinkertaisesti lähtökiireiden vuoksi kerennyt jonottamaan. Ajatus sinne menosta ja olla vieraiden ihmisten nähden nakuna tuntui hurjalta, mutta sitten kun sinne sai itsensä raahattua, positiivinen yllätys oli se miten se hetken päästä tuntui luonnolliselta asialta ja ei siinä sitten mitään ihmeellistä ja hävettävää olutkaan. Varmaan tilanne, kuin kaikki on nakuna vaikuttaa tunnelmaan. Empä ole tämän kokemuksen jälkeen naisten puolella jonotellut. Suosittelen lämpimästi, kerran sinne aina sinne.
 
mia15
Ajatus sinne menosta ja olla vieraiden ihmisten nähden nakuna tuntui hurjalta, mutta sitten kun sinne sai itsensä raahattua, positiivinen yllätys oli se miten se hetken päästä tuntui luonnolliselta asialta ja ei siinä sitten mitään ihmeellistä ja hävettävää olutkaan. Varmaan tilanne, kuin kaikki on nakuna vaikuttaa tunnelmaan. Empä ole tämän kokemuksen jälkeen naisten puolella jonotellut. Suosittelen lämpimästi, kerran sinne aina sinne.
100% sama kokemus mulla!! kiva et en oo ainoa
 
Viimeksi muokattu:
Aikamies
Mitä ihmettä tämä ketju tekee täällä seksipalstalla?

Siellä saunamaailmassahan on myös alaikäisiä poikia ja tyttöjä!! Kuinka joku voi ajatella jotain seksististä!!!
 
kesästä nauttija
Tykkään kesäisin otta aurinkoa alasti ja ei häiritse vaikka vanhempikin mies tulee juttelemaan. Kyllä toiset rupee runkkaamaan kun saavat katsella ja ei häiritse jos on iso niin itselläkin tekee mieli. Kyllä luonnonhelmassa on kiva antaa pimsaa vaikka vieraalle miehelle kun ei tiedä katseleekö joku muu.

missäpäin suomea vois nauttija kauniista muodoista ja auringosta.
 
Viimeksi muokattu:
Saunatonttu
Minäkin kävin joululomalla saunamaailmassa, oli paljon parempi paikka kun muistin. Venäläisiä naisia oli alasti ja pimpit ajeltu, väkisin rupesi seisomaan siellä! Suihkussa piti sitten vähän runkata kun ei muita siellä ollut niin joku venäläinen nainen sinne kuitenkin tuli ja yllätti minut muna kädessä, niin sekin vain hymyili ja katsoi hetken ennen kuin lähdin taas saunaan. Mahtava paikka! Pitää taas joku viikonloppu käydä:)
 
isokalu
Minäkin kävin joululomalla saunamaailmassa, oli paljon parempi paikka kun muistin. Venäläisiä naisia oli alasti ja pimpit ajeltu, väkisin rupesi seisomaan siellä! Suihkussa piti sitten vähän runkata kun ei muita siellä ollut niin joku venäläinen nainen sinne kuitenkin tuli ja yllätti minut muna kädessä, niin sekin vain hymyili ja katsoi hetken ennen kuin lähdin taas saunaan. Mahtava paikka! Pitää taas joku viikonloppu käydä:)
Kyllä tuonne olisi oikeasti todella kiva mennä mutta en tiedä miten voisin siellä kulkea minulla alkaa todella kovaa seisomaan kun katson vieraita naisia ja kun on iso sitä ei voi olla huomaammatta.
Mitähän siellä tuumattaisiin? voisinko kuitenkin ajatella?
 
Viimeksi muokattu:
isokalu
100% sama kokemus mulla!! kiva et en oo ainoa

Mitäs siellä kun oikeasti alkaa seisomaan todella kovana eikä pystys sit mitään APUA voisin todellakin mennä ja olisi kiva katsella upeita naisia, mutta mitähän siellä ajatellaan kun.. Minulla seisoo tosi helposti ja tuollainen paikka olisi aika nolo. kerrotko kuinka siellä reagoitiin tai näitkö jotain sellaista?
 
Viimeksi muokattu:
saunassa käviä
ei saunaan menossa ole mitään häpeämistä,oli siellä sitten miehet ja naiset erikseen tai samassa saunassa,olelemme kaikki luojan luomia ja meistä tulisi aina näkyä Hänen kuvansa,jonka tekoa me olemme. miten kauniita me olemme,kun vain ymmärrämme sen,ei sitä aina tarvi seksi ja kaksimieliset ajatukset olla mielessä ,nainen on kaunis sellaisenaan,saati sitten kun ei ole mitään peitteenä ympärillä ,huomatkaa ja nähkää se JUMALAN kuv hänessä.
 
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja saunassa käviä;11421497:
ei saunaan menossa ole mitään häpeämistä,oli siellä sitten miehet ja naiset erikseen tai samassa saunassa,olelemme kaikki luojan luomia ja meistä tulisi aina näkyä Hänen kuvansa,jonka tekoa me olemme. miten kauniita me olemme,kun vain ymmärrämme sen,ei sitä aina tarvi seksi ja kaksimieliset ajatukset olla mielessä ,nainen on kaunis sellaisenaan,saati sitten kun ei ole mitään peitteenä ympärillä ,huomatkaa ja nähkää se JUMALAN kuv hänessä.
Huomattu on, ja kun sitä kauneutta ihailee, niin seksi ei tule edes mieleen.
 
Milla
Tuli käytyä tuolla: hieno paikka! Ja ainakin erikoinen. Vähän ujostutti ottaa rinnat esille ja bikinien alaosakin pois kaikkien nähden. Tietysti heti kaverien kanssa kiireellä saunaan "piiloon". :)

Uskaltauduimme sitten menemään porealtaille sekä uima-altaalle (vai mikä lekotteluallas se on). Myöhemmin seisoskelimme juomassa kylmää vettä ja katselemassa Saunamaailmaa.

Kohta alastomuus ei tuntunut miltään. :) Oli kiva käydä suihkuissa ja eri saunoissa, kun ei joka välissä tarvinnut repiä bikineitä päälle. Muiden ihmisten luonnollinen suhtautuminen rauhoitti. Oli siellä ihan pikkulapsia, nuoria teinejä ja jotain mummoja ja papparaisiakin. Kukaan ei tuijotellut. Muhun ainakin kolahti tuo "nakujuttu". Enkä yhtään väheksy sitä, ettei Saunamaailmassa ollut sinä melua ja hälinää niin kuin muualla kylpylässä. Oli vain aikamoinen kynnys aluksi riisuutua...

Tietääkö kukaan onko Suomessa muitakin yleisiä nakupaikkoja vai onko Katinkulta ainutlaatuinen erikoisuus?

Onko muillakin mennyt käynti näin hyvin?
Ilokseni huomasin, että nyt oli savusaunat erikseen miehille ja naisille. Kuulin että saunamaailmaan olisi tulossa sarongin käyttö ja nakuilu kiellettäisiin. Tälläinen uudistus on jo Saimaan saunamaailmassa toteutettukin - Hieno juttu vai mitä?
 
Viimeksi muokattu:
Laihduta
Ilokseni huomasin, että nyt oli savusaunat erikseen miehille ja naisille. Kuulin että saunamaailmaan olisi tulossa sarongin käyttö ja nakuilu kiellettäisiin. Tälläinen uudistus on jo Saimaan saunamaailmassa toteutettukin - Hieno juttu vai mitä?
Lihavat naiset ovat narsistisen mustasukkaisia siitä, että terveet naiset kehtaavat näyttäytyä alasti toisten nähden. Siksi heille on ihan tekemätön paikka se, että jossain on mahdollista olla ihan julkisesti nakuna. Moinen nautinto on otettava pois! Lihavat naiset mollaavat terveitä naisia itsensäpaljastelijoiksi, lutkiksti ja ties miksi. Nyt ovat yhdistäneet voimansa ja Marttakerhon voimin ajaneet nakuilukieltoa näihin "riettaudenpesiin".

Sen voin sanoa, että Saunamaailma on ja pysyy OIKEANA nakupaikkana.

Nakuilu on paljon terveellisempää kuin ylipainon kantaminen. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sakkeus
Hei! Katinkullan saunaosasto ei todellakaan ole mikään pervojen esiintymispaikka. Olen ollut siellä muutaman kerran ja kokemukseni sieltä ovat pelkästään positiivisia. Se, että siellä käyskentelee alastomia ihmisiä, ei ole missään mielessä vastenmielistä. Alaston ihminen on aina puhdas ja luonnollinen. Eli olemme kaikki siellä tasavertaisia. Vai pystyykö joku alastomista sanomaan onko tuo lääkäri vai opettaja? Jos jollakin on isommat rinnat tai isompi kikkeli ei tee hänestä parempaa ihmistä. Jos joku huomaa, että siellä käyttäydytään epäsopivasti, niin huomauttakaa siitä. On aivan turha jupista jälkikäteen, jos itse ei ole tehnyt mitään sen eteen. Minä kyllä huomautan seisokin omaavalle miehelle, että onko tuo sopivaa käyskennellä muiden seurassa tuossa kunnossa. Tehkää tekin niin. Respect!
 
Anniina
Hei! Katinkullan saunaosasto ei todellakaan ole mikään pervojen esiintymispaikka. Olen ollut siellä muutaman kerran ja kokemukseni sieltä ovat pelkästään positiivisia. Se, että siellä käyskentelee alastomia ihmisiä, ei ole missään mielessä vastenmielistä. Alaston ihminen on aina puhdas ja luonnollinen. Eli olemme kaikki siellä tasavertaisia. Vai pystyykö joku alastomista sanomaan onko tuo lääkäri vai opettaja? Jos jollakin on isommat rinnat tai isompi kikkeli ei tee hänestä parempaa ihmistä. Jos joku huomaa, että siellä käyttäydytään epäsopivasti, niin huomauttakaa siitä. On aivan turha jupista jälkikäteen, jos itse ei ole tehnyt mitään sen eteen. Minä kyllä huomautan seisokin omaavalle miehelle, että onko tuo sopivaa käyskennellä muiden seurassa tuossa kunnossa. Tehkää tekin niin. Respect!
Puhut asiaa. Olen itsekin käynyt sielä ja huomannut muutaman seisokin. En pidä sitä mitenkään vastenmielisenä, päinvastoin, olen kiihottunut näkemästäni. Mutta pervot poistukaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Anniina
Mistä tunnistaa olevansa pervo?

Eihän sitä muuten osaa poistua, jos ei tiedä mitä pervous on.
Käyn itse usein Katikullassa pelkästään siksi, että saan nähdä komeita alastomia miehiä. Varsinkin ison varustuksen omaavat ovat minun mieleeni. Sitä paitsi olen saanut useimmiten seuraa saunamaailmasta myös huoneeseeni. Siis niitä ison omaavia.
 
Viimeksi muokattu:
rva himokas
Puhut asiaa. Olen itsekin käynyt sielä ja huomannut muutaman seisokin. En pidä sitä mitenkään vastenmielisenä, päinvastoin, olen kiihottunut näkemästäni. Mutta pervot poistukaa!!!
Itse käyn Katinkullan saunoissa katsomassa komeita miesvartaloita ja ennekaikkea heidän isoja peniksiään. Olen saanut pari kertaa orgasmin pelkästä katsomisesta.
 
Viimeksi muokattu:
(Y)
Minusta on vastuutonta ja sairasta viedä lapset tuollaiseen Katinkullan Saunamaailmaan. Mitähän lastensuojelu sanoisi, jos kuulisi, että viette lapsianne vieraiden muna pystyssä suihkussa runkkaavien setien nähtäväksi. Ihan alkaa oksettamaan. 1970-luvun pakkosterilointi käyttöön joillekin suomalaisille miehille ja naisillekin.
 
ohilulkeva rouva 45
Kävin äsken viihtymässä siellä kolme vuorokautta ja kerron mitä siellä oikeasti tapahtui. Tällä palstallahan puhutaan paljon aivan asiattomia. Huomioni noina kolmena saunamaailmakäyntieni aikana eivät missään määrin vastaa aiempia kommentteja. Siellä käyttäydyttiin sivistyneesti, enkä huomannut mitään törkeyttä, minkä vuoksi jonkun voisi poistaa kylpylästä. Valvonta toimi esimerkillisesti, sillä valvojat kiersivät varttitunnin välein saunamaailman läpi. Paras sesonki alastomuuden seurantaan oli klo 18-20.30 välillä. Ihmiset olivat vapautuneita ja seassa oli niin nuoria kuin vanhempiakin nakuja. Toki täytyy myöntää, että varsinkin porealtaat olivat hyvin suosittu paikka alastomien seurailuun. Sieltä on sitä paitsi erittäin hyvät näkymät koko osastolle. Porealtaissa oli paljon pariskuntia, jotka seurailivat silmä tarkkana ohikulkevia kollegoita. Paras sauna oli se ensimmäinen porealtailta, mukamas höyrysauna. Intiimin oloinen paikka, jossa höyryä ei ollut juuri nimeksikään. Siis kaikki näkyvillä. Saunamaailmassa näet koko Suomen ja Venäjän alastomuuden kirjon. Siellä on esillä pitkää, on paksua, on normaalia ja lyhyttä penistä. Ja naisista puhumattakaan. Hyvin muodokkaana naisena olin jopa kateellinen nuorten venakoiden estottomuudesta. Suositten lämpimästi.
 

Yhteistyössä