Onko kellään Abilify-nimistä mielialalääkettä käytössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenmo

Vieras
Kun mietin noita sivuoireita.. Oon himpun alta viikon syöny, huimaus, käsien tärinä etc. ovat aivan järkkyjä vieläkin. Tosin samalla lasken koko ajan Paroksetiinia alas, eli johtuu varmasti esim. aivojen "sähköimpulssit" osaltaan tuostakin..

Mutta siis, jos joku on pidempään em. lääkettä käyttänyt, kauanko kesti nää epämääräset oireet? Mitä mieltä muuten ko. lääkkeestä, onko ollut apua?

Mikä siinä sulla on vaikuttava ainesosa? Mun lääkkeessä sitalopraami, ja se teki ekat kolme viikkoa ihan hirveästi vapinaa, suun kuivumista ja unettomuutta, lisäksi pahensi todella voimakkaasti tota ahdistusta (jouduin rauhoittavat siihen hakemaan).

Kävinkin itse googlettamassa ton lääkkeen, on ihan eri vaikuttava ainesosa ja tosi erilainen käyttötarkoituskin kuin mulla. Mutta näyttäisi tuoteselosteen perusteella tosiaan, että kun sulla on samaan aikaan toinenkin mielialaan vaikuttava lääke käytössä, sillä voi olla vaikutusta. Samaisen selosteen mukaan myöskin huimaus ja vapina yleisiä sivuvaikutuksia lääkken aloitusvaiheessa. Tsemppiä!

Kiitos, Väsynyt. Nyt vasta huomasin sun viestit. Toisen lääkkeen jätin nyt pois ja hikoiluttaa hurjan paljon, muuten vapinat sun muut jo hellittämään päin. Suu muuten kuivuu mullakin!

Yhteistyössä