Onko kellään Avec sähkögrilliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän grilli ei jostain syystä lähde päälle ja käyttöohjeet on hukassa, kiitos miehen. :kieh: Oiskohan jollain nuo käyttöohjeet, tai löytäisikö joku ne netistä? Itse en löytänyt. Piti grillata, mutta nyt näyttää siltä että haaveeksi jää.:/ Kiitos jos joku osaa auttaa!:)

Oisko siinä sellanen nappula, mikä on lauennut. Siis sellanen vikavirtasuoja tms. Meidän grilli teki saman ja mies kävi vaan painamassa jotain nappia, niin taas toimi :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Oisko siinä sellanen nappula, mikä on lauennut. Siis sellanen vikavirtasuoja tms. Meidän grilli teki saman ja mies kävi vaan painamassa jotain nappia, niin taas toimi :ashamed: :D

Kiitti vinkistä! Yritin jonkinlaista nappia itsekin etsiä, mutta en hoksannut, katson vielä tarkemmin!:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:

Kiitti vinkistä! Yritin jonkinlaista nappia itsekin etsiä, mutta en hoksannut, katson vielä tarkemmin!:D

Ei löytynyt nappia.:/ Mikä siinä on että nuo miehet ei osaa tavaroita laittaa takaisin niille kuuluville paikoilleen? Niitä käyttöohjeita siis tarkoitan. Pakko kai alkaa etsiä, puuh.

Alkuperäinen kirjoittaja as:
Laita se vastus oikeeseen kohtaan kii grilliin, siellä "välissä" on se kytkin... hitto!! en osaa selittää

Hmm. Olen tuota yrittänyt tutkia, mutta kyllä tuo minusta on ihan oikein. No, pakko kai nuo on lykätä uuniin ja yrittää grillivastuksilla saada jotain aikaa. Kiitos kuitenkin avusta!:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja as:
Laita se vastus oikeeseen kohtaan kii grilliin, siellä "välissä" on se kytkin... hitto!! en osaa selittää

Hmm. Olen tuota yrittänyt tutkia, mutta kyllä tuo minusta on ihan oikein. No, pakko kai nuo on lykätä uuniin ja yrittää grillivastuksilla saada jotain aikaa. Kiitos kuitenkin avusta!:)

Yhteistyössä