Onko kellään borzoita? Ja lapsia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveissa vainko oot mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveissa vainko oot mun

Vieras
Vuosia ollut haaveena saada borzoi. Aikaisempina koirina ollut suursnautseri ja muutama russeli. Nyt beagle miehen puolelta. Haaveeni haluaisin toteuttaa ensi kesänä.
Mutta mietityttää vain kuinka hyvin borzoi tulee 3-vuotiaan lapsen kanssa juttuun? Onko kellään kokemusta?

Ei oo borzoita mutta vinttareista ainakin whippet rakastaa lapsia :heart: Antaa meidän reilu 1 v. tehdä ihan mitä vaan ittelleen, pakenee pois jos meinaa satuttaa eikä ikinä mitenkään murahda. En itseasiassa edes tiedä osaako whipetit murahtaa :snotty: Kovasti on lapsen perään ja ois halunnu vastasyntyneestä saakka auttaa vaipanvaihdossa ja hoidossa sekä on huomautellut jos en mene tarpeeksi nopsaan hoitamaan itkevää vauvaa ;)

mulla on borzoi (profiilis) ja 4 lasta!! omia lapsia rakastaa yli kaiken, vieraita lapsia karttaa, mut tällä yksilöllä hieman arka luonne!! borzoi on sinänsä helppo rotu et ainoa hankala puoli on riistavietti ja kaikilla ei sitäkään tule!! hyvin itsenäinen ja omanarvon tunteva rotu, tulee kyllä luo kun rapsutus kelpaa, mutta jos menet omatoimisesti silittelemään katselee muualle ja poistuu paikalta :laugh: kaunis ja ylväs koira!! ihana kotikoira ja kova nukkumaan omissa oloissaan, kyllästyn 5 min siskon setteriin joka tukkii suuhun asti kun itsellä rauhallinen ja huomaamaton koira!!

Yhteistyössä