onko kellään hampaiden vihlonta ollut raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiti"

Vieras
olen hammaslääkärissä kuukausi sitten tarkistuttanut hampaat joten reikiä ei ole. nyt silloin tällöin vihloo hampaita. mietinkin onko kellään tälläinen ollut raskausoire?

no, kaikestahan voi vääntää raskausoireen niin halutessaan. "Kun mä plussasin eilen ja mulla on ollut varvas kipeä viikon niin ihan varmana se varvaskipu johtuu raskaudesta!"

• Tykkää
Reactions: rops
No raskauden aikana voi tulla kuulemma jotain ientulehduksen tapaista ja ienten vetäytymistä mikä varmaan vihloo kun hammaskaula paljastuu? Mulle suositeltiin tuon takia että pitää aina käyttää pehmeää hammasharjaa ja itse olen saanut apua vihlontaan myös hammastahnasta joka ehkäisee sitä :)

No raskauden aikana voi tulla kuulemma jotain ientulehduksen tapaista ja ienten vetäytymistä mikä varmaan vihloo kun hammaskaula paljastuu? Mulle suositeltiin tuon takia että pitää aina käyttää pehmeää hammasharjaa ja itse olen saanut apua vihlontaan myös hammastahnasta joka ehkäisee sitä :)

juu voi tulla, mutta tuskin kehittyy niin nopeasti että jopa ennen raskauden toteamista tuollaisia oireita ilmenis. Musta on huvittavaa kun jotkut tosiaan epäilee vaikka pieretystä, polvisärkyä ja silmien kuivumista raskausoireina kun niin kovasti toivovat raskautuvansa.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä